رپرتاژ آگهی//

آیا بیت کوین اقتصاد دنیا را نابود کرده است؟

آیا بیت کوین اقتصاد دنیا را نابود کرده است؟
کدخبر : 30011

بازار رمز ارز، یک نقطه عطف در سرتاسر جهان است تا دولت تمام کشورها کم‌کم سرمایه خود را به سمت دیتاهای غیرفیزیکی ببرند.

بازار رمز ارز، یک نقطه عطف در سرتاسر جهان است تا دولت تمام کشورها کم‌کم سرمایه خود را به سمت دیتاهای غیرفیزیکی ببرند. این نقطه عطف باعث شده تا تحولاتی قابل توجه در جهان به وجود بیاید و تفکر و باورهای تاجران و سرمایه‌داران بزرگ جهان تغییر پیدا کند. با وجود تمام مزایای قابل توجهی که ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم برای اقتصاد جهان به همراه داشته است، یقینا افرادی نیز مخالفت خود با این ارز را اعلام کرده‌اند. همین افراد مدعی هستند که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال باعث نابودی اقتصاد دنیا می‌شوند.

از آنجایی که بسیاری از افراد تازه قصد دارند به بازار رمز ارز وارد شوند، بررسی کردن این ادعاها و دلایل مخالفت برخی از کارشناسان می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد. مسلما وارد شدن به بازار نوعی ارز دیجیتال که باعث نابودی اقتصاد دنیا شود، چیزی جز ضرر و مشکل برای افراد به همراه نخواهد داشت؛ بنابراین بهتر است این موضوع را با جزئیات کامل مطالعه کنید و تا انتها با ما همراه باشید.

بیت کوین

به جرئت می‌توان گفت اصلی‌ترین عاملی که باعث جا افتادن بازار رمز ارز در جهان بود، بیت کوین نام دارد. بیت کوین که مشهورترین، محبوب‌ترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال در این بازار است، سالانه مبالغ نجومی به ارزش آن افزوده می‌شود تا هر سال سودده‌تر از سال قبل باشد. افرادی که در حدود ده سال قبل مقدار کمی بیت کوین برای خود می‌خریدند، الان توانایی خرید هر کالایی را داشتند و با سود کلان آن زندگی خود را بهبود می‌بخشیدند.

از آنجایی که ارزش هر بیت کوین در بازار حال حاضر رمز ارز به بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد، عمدتا امکان خرید یک بیت کوین کامل را ندارند. به جای این کار، عموم افراد به دنبال خرید بیت کوین با اعداد اعشاری هستند؛ برای مثال، کاربران می‌توانند 0.05 بیت کوین را در سایت صرافی‌ها خریداری کنند تا مجبور به پرداخت یک میلیارد تومان نشوند. حالا که به اختصار با بیت کوین آشنا شدید، به همان مبحث اصلی نابودی اقتصاد دنیا توسط بیت کوین می‌پردازیم.

 

نقش بیت کوین در معاملات بین‌المللی

13

 

شاید متوجه شده باشید که بیت کوین، تبدیل به اصلی‌ترین وسیله برای معاملات بین‌المللی شده است. این ارز دیجیتال که جای پول و ارزهای فیزیکی دیگر را گرفته، پروسه خرید اینترنتی را تسهیل می‌کند؛ چرا که با وجود بیت کوین دیگر نیازی به پرداخت پول نیست و می‌توان با استفاده از بیت کوین هرگونه معامله‌ای را جوش داد. تا پیش از این که پرداخت هزینه در معاملات اینترنتی یک دغدغه بزرگ و مانعی برای معامله شمرده می‌شد، امروزه به صورت کامل رفع شده و شاهد استفاده از بیت کوین در تمامی معاملات هستیم؛ بنابراین می‌توان گفت بیت کوین عاملی برای افزایش معاملات بین‌المللی در سرتاسر جهان شده است.

با این وجود، می‌توان گفت بیت کوین نقش ویژه‌ای در بهبود معاملات بین‌المللی و صادرات و واردات داشته است. حتی اگر بیت کوین در مواردی مشکلاتی را سر راه بشریت بگذارد و باعث پسرفت اقتصاد جهان شود، به جرئت می‌توان آن را بهترین وسیله برای معاملات بین‌المللی نامید. برای این که اهمیت بیت کوین در معاملات و خریدهای اینترنتی و بین‌المللی را درک کنید، چندین مورد از کاربردهای این ارز دیجیتال را برایتان نام می‌‌بریم.

همه ما فروشگاه مشهور آمازون را می‌شناسیم که به ده‌ها کشور مختلف خدمات‌رسانی می‌کند. با توجه به مشکلات پرداخت اینترنتی مبلغ با پی پال و مشکلاتی که برای کاربران این فروشگاه در حین خرید پیش می‌آمد، این فروشگاه امکان پرداخت بیت کوین در ازای کالا را در سایت خود مهیا کرده است. به طوری که شما می‌توانید تمام کالاها و آیتم‌های دیجیتالی دلخواه خود را در آمازون سفارش دهید و در ازای آن‌ها، مقداری بیت کوین به آمازون پرداخت کنید. برای انجام این کار، باید یک کیف پول مجازی اختصاصی داشته باشید و بیت کوین‌های خود را در آن نگه دارید.

آمازون یک مثال برجسته برای سطح اهمیت ارز دیجیتال در معاملات بین‌المللی و خریدهای اینترنتی بود. بسیاری از پلتفرم‌های مشهور جهان امکان پرداخت ارز دیجیتال را در اختیار کاربران خود گذاشته‌اند تا پروسه خرید و پرداخت مبلغ برای آن‌ها تسهیل شود. در همین راستا، کاربران ایرانی نیز توانایی خرید اینترنتی از این پلتفرم‌ها را پیدا کرده‌اند تا بدون دخالت ارزهای دیگر خرید خود را با خیال راحت انجام دهند.

میزان معاملات ارز دیجیتال بیت کوین

برای اینکه مقدار محبوبیت و معاملات بیت کوین را در بازار رمز ارز متوجه شوید، بررسی یکی از سایت‌های معاملاتی بهترین راه است. شما می‌توانید به یک سایت صرافی خرید رمزارز آنلاین مراجعه کرده و قیمت و میزان خرید و فروش آن را بررسی کنید؛ چرا که همواره بیت کوین در لیست محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال این سایت‌ها قرار دارد. طبق آمار و ارقام منتشر شده از معاملات بیت کوین، سالانه چندین میلیارد دلار بیت کوین خرید و فروش می‌شود که یک رقم قابل توجه برای ارز دیجیتال است.

 

14

 

با این وجود، مطمئنا خرید بیت کوین برای شما کاملا امن خواهد بود؛ چرا که خریداران بیت کوین در سرتاسر جهان قابل مشاهده هستند و می‌توانید هر زمانی که اقدام کنید، بیت کوین‌های خود را به فروش برسانید. برای اینکه فروش بیت کوین با حداکثر مزایا و با امنیت کامل انجام شود، بهتر است پلتفرم‌های مخصوص فروختن ارز دیجیتال را بشناسید و در آن‌ها حساب کاربری اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. مطمئنا سایت کیف پول من بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان در طی یک پروسه کوتاه، مقدار زیادی بیت کوین برای خود بخرند.

در نهایت، آیا بیت کوین برای اقتصاد جهان مضر است؟

افرادی که با استدلال‌ها و توضیحات خود بیت کوین را تبدیل به یک کابوس برای علاقمند کرده‌اند، کاملا قانع‌کننده هستند؛ اما به جرئت می‌توانیم بگوییم بیت کوین یک وسیله برای ایجاد تحول در اقتصاد جهانی بوده است. با افزایش کاربرد بیت کوین در سرتاسر جهان، معاملات بین‌المللی نیز افزایش یافته و بسیاری از افراد که توانایی خرید اینترنتی از پلتفرم‌های خارجی را نداشته‌اند، این امکان را پیدا کرده‌اند. با توجه به تمام توضیحات ارائه شده، می‌توان گفت بیت کوین یکی از بهترین و برجسته‌ترین ابزارهای موثر بر اقتصاد جهان است.

چنانچه افراد بخواهند همسو با پیشرفت بیت کوین در جهان باشند و از آن سود به دست بیاورند، باید وارد بازار رمز ارز بیت کوین شوند. این بازار که توسط بزرگ‌ترین تاجران خارجی و ایرانی حمایت شده، کاملا امن است و در مواقعی می‌تواند سود نجومی برای شما به همراه داشته باشد. برای اینکه بیت کوین را به تعداد دلخواه خودتان از یک منبع امن و قابل اعتماد بخرید، بهتر است هرکدام از سرویس‌های خرید ارز دیجیتال را بررسی کنید. پیشنهاد ما به شما، ثبت سفارش بیت کوین از کیف پول من و نگهداری آن در حساب کاربری همان سایت است.

کیف پول من؛ منبعی معتبر برای خرید و فروش بیت کوین

در این متن، بررسی کردیم که آیا بیت کوین یک عامل برای نابودی اقتصاد جهانی است یا خیر. همان ‌طور که متوجه شدید، بیت کوین تا حد زیادی روی رشد و پیشرفت اقتصاد جهانی تاثیر داشته و یک ارز دیجیتال کاملا امن است. شما می‌توانید با ساخت حساب کاربری در سایت کیف پول من، نسبت به خرید و فروش بیت کوین با تعداد نامحدود اقدام کنید. همچنین امکان نگهداری بیت کوین‌های خریداری شده در حساب کاربری اختصاصی کیف پول من تا همیشه وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه