رپرتاژ اگهی /

پارتیشن شیشه ای بهتر است یا ام دی اف ؟؟؟

پارتیشن شیشه ای بهتر است یا ام دی اف ؟؟؟
کدخبر : 30988

 پارتیشن شیشه ای یا ام دی اف؟ یکبار برای همیشه با گروه مبلمان اداری ژاویز همراه باشید تا با درنظر گرفتن تفاوت های پارتیشن های شیشه ای و ام دی اف متوجه شوید کدام یک برای شما مناسب تر هستند.

پارتیشن شیشه ای

امروزه پارتیشن ها به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی در محیط اداری و نشیمن اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند. هر نوع پارتیشن دارای مزایا و معایبی است که در هنگام انتخاب و خرید باید به آن توجه کنید.

پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن ام دی اف تک جداره و دوجداره، پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره از انواع پارتیشن می باشد. در ادامه به تفاوت های پارتیشن شیشه ای و پارتیشن ام دی اف به عنوان دو پارتیشن محبوب در بازار خواهیم پرداخت.

تفاوت پارتیشن شیشه ای با پارتیشن ام دی اف

بسیاری از مدیران شرکت در ایجاد یک فضای کاری کاربردی و مجزا نقش دارند. ساده ترین و بهترین گزینه برای این کار استفاده از انواع پارتیشن است. در واقع پارتیشن ام دی اف و پارتیشن شیشه ای ویژگی های خاص خود را دارند. پس بهتر است آنها را از جنبه های مختلف با هم مقایسه کنیم.

نظارت بر عملکرد کارکنان و افزایش بهره وری

با کمک پارتیشن های شیشه ای می توان به راحتی بر عملکرد کارکنان نظارت کرد. در صورتی که در پارتیشن های ام دی اف امکان نظارت مستقیم بر کار کارمندان وجود ندارد.

امکان استفاده از نور طبیعی

نور طبیعی تاثیر زیادی بر بهره وری کارکنان دارد. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید.

در صورتی که امکان استفاده از نور طبیعی با پارتیشن های ام دی اف وجود ندارد و افراد در چنین محیطی مجبور به استفاده از نور مصنوعی می شوند.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای نیاز به تجهیزات روشنایی را کاهش می دهند و این باعث صرفه جویی در انرژی می شود. اما پارتیشن های ام دی اف به دلیل استفاده از نور مصنوعی مصرف انرژی را افزایش می دهند.

عایق صدا

پارتیشن های شیشه ای با عملکرد عایق صدا فضایی آرام را برای کارمندان فراهم کرده و بهره وری آنها را افزایش می دهد. عایق صوتی پارتیشن های شیشه ای دوجداره بیشتر از پارتیشن های تک جداره است,اماپارتیشن های ام دی اف مانند پارتیشن های شیشه ای عایق صدا نیستند.

عایق حرارتی

پارتیشن های شیشه ای علاوه بر عایق صدا، عایق حرارتی نیز هستند. با این سهم می توانید در فصول سرد سال در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. اما پارتیشن های ام دی اف عایق حرارتی خوبی نیستند.

انعطاف پذیری در فضاهای کاری

پارتیشن های شیشه ای نسبت به پارتیشن های ام دی اف انعطاف بیشتری در استفاده از فضا و تعامل با کارکنان دارند. این پارتیشن ها علاوه بر سبک بودن، وضوح بصری بسیار خوبی را برای مدیران فراهم می کند,اما پارتیشن های ام دی اف انعطاف کمتری دارند و ایده روشنی از مدیران و کارفرمایان ارائه نمی دهند.

طول عمر

پارتیشن های شیشه ای که به درستی نگهداری شوند عمر بسیار بیشتری نسبت به پارتیشن های ام دی اف دارند. از طرف دیگر پارتیشن های ام دی اف مقاومت کمی در برابر رطوبت دارند. به همین دلیل عمر مفید آنها نسبت به پارتیشن های شیشه ای کمتر است.

پارتیشن شیشه ای

ایجاد حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی کارکنان در یک شرکت بسیار مهم است. کارفرمایانی که می خواهند علاوه بر نظارت بر عملکرد کارکنان خود از حریم خصوصی محافظت کنند، می توانند از شیشه های مات، نیمه مات یا رنگی استفاده کنند.

استفاده از پارتیشن ام دی اف محرمانگی ایجاد می کند اما این روش نظارت بر کار کارکنان را با مشکل مواجه می کند.

هزینه اجرایی کردن

هزینه پارتیشن شیشه ای در مقایسه با ام دی اف نسبتا کمتر است. شما می توانید فضای شرکت را تغییر دهید و یک چیدمان جدید را تنها با هزینه اندک ایجاد کنید.

 ونکته بسیار حائز اهمیت این است که پارتیشن های شیشه ای مقرون به صرفه تر از پارتیشن های ام دی اف هستند. البته قیمت این پارتیشن ها به تک جداره یا دوجداره بودن شیشه نیز بستگی دارد.

 کلام آخر

به طور کلی پارتیشن های شیشه ای به دلیل مقاومت و مزایای بالایی که دارند برای برخی محیط ها مناسب تر خواهند بود و جلوه بالایی را در محیط ایجاد میکنند,اما شما عزیزان با توجه به محیط کاری خود و بررسی مسائلی که در بالا ذکر شد برای محیط خود پارتیشنی مناسب را در نظر بگیرید.

منبع: https://javizco.com

* مطلب فوق رپرتاژ آگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه