رپرتاژ اگهی /

با رزرو خانه در تهران با خیال راحت تهرانگردی کنید

با رزرو خانه در تهران با خیال راحت تهرانگردی کنید
کدخبر : 30991

بسیاری از مسافران به دلایل اداری و تجاری به تهران سفر می کنند و سعی میکنند با اجاره خانه روزانه تهران ضمن استراحت کوتاه در یک خانه دربست به کارهای خود نیز رسیدگی کنند. بیشتر مسافران ترجیح می دهند برای اجاره خانه در تهران اسنپ روم قبل از حرکت به سمت تهران اقدام کنند و خانه ی مورد نظر خود را رزرو کنند.

 بسیاری از مسافران به دلایل اداری و تجاری به تهران سفر می کنند و سعی میکنند با اجاره خانه روزانه تهران ضمن استراحت کوتاه در یک خانه دربست به کارهای خود نیز رسیدگی کنند. بیشتر مسافران ترجیح می دهند برای اجاره خانه در تهران اسنپ روم قبل از حرکت به سمت تهران اقدام کنند و خانه ی مورد نظر خود را رزرو کنند.

سایت اسنپ روم با امکاناتی که دارد این شرایط را برای مسافران مهیا می کند. تهران دارای مکان های دیدنی و تفریحی فراوانی است. با اجاره خانه روزانه در تهران می توانید به آن مکان ها بروید و اوقات خوشی را داشته باشید.

اجاره خانه روزانه در تهران و خیابان ولیعصر

اجاره خانه روزانه در تهران و حوالی خیابان ولیعصر فرصت استثنایی برای مسافران می باشد تا از این خیابان زیبا و طولانی دیدن کنند.

اجاره خانه در تهران اسنپ روم دارای گزینه های فراوانی در خیابان ولیعصر است. خیابان ولیعصر یکی از خیابان های اصلی شهر تهران می باشد.

این خیابان دارای مکان های تفریحی، تجاری و اداری زیادی است. از این رو با اجاره خانه روزانه در تهران، مسافران می توانند بسیاری از کارهای اداری خود را در این خیابان انجام دهند و در فرصت باقی مانده از روز به تفریح در این خیابان بپردازند.

یکی دیگر از مزایای خیابان ولیعصر این است که دارای رستورانهای معروف زیادی است. از این رو مسافران برای تهیه غذا مشکلی نخواهند داشت.

uig

خیابان ولیعصر

معرفی خیابان ولیعصر

برای اجاره خانه روزانه در تهران و خیابان ولیعصر، شما گزینه های زیادی از جنوبی ترین بخش خیابان ولیعصر یعنی خیابان راه آهن تا شمالی ترین قسمت خیابان تجریش دارید. از این رو اجاره خانه روزانه در تهران و در این خیابان برای همه اقشار امکان پذیر است.

افرادی که خواستار اجاره اتاق در تهران با قیمت ارزان تر هستند می توانند خانه ی مد نظر خود را از طریق اسنپ روم در خیابان راه آهن اجاره کنند. افرادی که از لحاظ مالی مشکلی ندارند می توانند در خیابان تجریش خانه ی مد نظر خود را تهیه کنند.

یکی از مزایای خیابان ولیعصر این است که با بی آر تی می توانید در مدت زمان کوتاهی کل مسافت خیابان ولیعصر را طی کنید. از این رو اگر حتی در انتهایی ترین قسمت خیابان ولیعصر هم خانه ای اجاره کنید از لحاظ بعد مسافت مشکلی نخواهید داشت.

hjklh

پارک ساعی

آشنایی با پارک های خیابان ولیعصر

اجاره خانه روزانه در تهران و خیابان ولیعصر شرایطی برای مسافر فراهم می کند تا بتواند از دو پارک بزرگ در این خیابان بازدید کند.

اجاره اتاق در تهران و بازدید از پارک ملت: پارک ملت یکی از بزرگترین پارک های خیابان ولیعصر است. پارک ملت در تقاطع خیابان نیایش به ولیعصر قرار دارد در این پارک پردیس بزرگ سینمایی قرار گرفته است. در ورودی پارک با انواع مجسمه ها تزئین شده است.

اجاره خانه روزانه در تهران و بازدید از پارک ساعی: یکی دیگر از پارک های زیبای خیابان ولیعصر پارک ساعی است. در این پارک بخشی برای نگهداری از پرندگان اختصاص دارد و بخشی از پارک به سبک باغ های ژاپنی محوطه سازی شده است.

باغ موزه سینما: در امتداد خیابان ولیعصر و نرسیده به میدان تجریش باغ قدیمی فردوس قرار دارد که امروزه به عنوان باغ موزه سینما از آن استفاده می شود.

yyyyyyyyyyyyy

میوه فروشی بازار تجریش

اجاره خانه روزانه در تهران و آشنایی با بازار تجریش

با اجاره خانه روزانه در تهران از طریق سایت اسنپ روم می توانید از پشتیبانی 24 ساعته آن استفاده کنید. در هر وقت از شبانه روز می توانید از راهنمایی کارشناسان اسنپ روم بهره ببرید. با اجاره خانه روزانه در تهران و در خیابان ولیعصر فرصت گشت زنی در بازار تجریش را از دست ندهید.

بازار تجریش یکی از بازارهای تهران است و دارای حجره های فراوانی است. در این بازار می توانید نایاب ترین میوه ها و سبزیجات را پیدا کنید. به تازگی برخی از میوه فروشی های تجریش اقدام به عرضه ی انواع میوه های استوایی می کنند. تنوع رنگی میوه ها نیز موجب زیباتر شدن بازار تجریش شده است. در کنار بازار تجریش امامزاده صالح قرار دارد. پس از زیارت امامزاده صالح می توانید از بازار تجریش نیز دیدن کنید.

معرفی برج میلاد تهران

با اجاره خانه روزانه در تهران و از سایت اسنپ روم دیگر نگرانی از بابت تمیزی منزل نخواهید داشت. تمام خانه های ارائه شده از سایت اسنپ روم به طور کامل ضدعفونی و تمیز می شوند و آنگاه به مشتری تحویل داده می شود. برج میلاد نیز یکی از مکان های دیدنی در تهران می باشد. برج میلاد با هدف تامین نیازهای مخابراتی و تلویزیونی ساخته شد. در طبقات مختلف برج میلاد رستوران ها، تالارهای همایش، مراکز تفریحی، گردشگری و ... قرار دارند. در نزدیکی برج میلاد، بیمارستان تامین اجتماعی میلاد قرار گرفته است که بسیاری از مردم از اقصی نقاط کشور به منظور درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند.

معرفی تئاتر شهر

با اجاره خانه روزانه در تهران و حوالی خیابان انقلاب و چهارراه ولیعصر می توانید به بازدید تئاتر شهر بروید. در چهارراه ولیعصر تقاطع طالقانی پارک دانشجو قرار گرفته است در کنار این پارک نیز بنای تئاتر شهر ساخته شده است. معماری این بنا برگرفته از برج طغرل در شهر ری می باشد و پلان آن به صورت دایره ای است نمای تئاتر شهر ترکیبی از مصالح آجر و کاشی می باشد.

تئاتر شهر از چندین تالار مختلف برای اجرای نمایشنامه ساخته شده است. تئاتر شهر دارای بخش های دیگری اعم از کتابخانه، کتاب فروشی، سالن انتظار و ... است. چنانچه به تهران سفر کردید حتما برای دیدن یک تئاتر خوب به تئاتر شهر در پارک دانشجو بروید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه