رپرتاژ اگهی

بند ساعت های هوشمندی که می‌توانند جذابترین الکسسوری باشد

بند ساعت های هوشمندی که می‌توانند جذابترین الکسسوری باشد
کدخبر : 32162

بند ساعت

بند ساعت، دستبندی است که ساعت مچی را روی مچ می بندد. بند های ساعت ممکن است از چرم، پلاستیک، لاستیک، پارچه یا فلز ساخته شوند، گاهی اوقات به صورت ترکیبی می توان آن را به عنوان یک کالای مد در نظر گرفت که هم عملکرد مفید و هم تزئینی دارد. برخی از بند‌های ساعت فلزی ممکن است با فلزات گرانبها یا حتی در موارد نادری از جواهرات ساخته شده باشند.

بند های ساعت ممکن است با یک سگک یا یک گیره تاشو بسته شوند. تسمه‌های ساعت گشاد شونده به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌طور پلاستیکی منبسط شوند، اغلب با استفاده از فنرهای فلزی در یک طرح تقسیم‌بندی شده، و ممکن است مانند یک دستبند روی آن بلغزند. نقاط اتصال بند به ساعت تا حد زیادی استاندارد شده است، با یک نوار فنری (یک پین دو سر با فنر) برای چسباندن بند ساعت به سوراخ‌هایی در براکتی که در قاب ساعت یکپارچه است، استفاده می‌شود و به بند‌های ساعت فرسوده اجازه می‌دهد با تسمه های جدید برای اهداف مد جایگزین یا تعویض شود.

بند های ساعت فلزی معمولاً از جنس استیل ضد زنگ هستند. متداول‌ترین سبک‌های بند ساعت فلزی عبارتند از: پین دار، پین فشاری و پیچ‌دار.

هم قاب ساعت فلزی و هم بند ساعت حاوی قطعات فلزی گاهی اوقات می‌توانند باعث درماتیت تماسی در افراد مستعد شوند. بند‌های ساعت ضدحساسیت ویژه مانند بند ساعت به سبک ناتو که از پوست در برابر قرار گرفتن در معرض قطعات فلزی محافظت می‌کند، برای مبتلایان به این نوع موجود است.

تسمه‌های اختصاصی برای استفاده در ساعت‌های غواصی وجود دارد. با افزایش عمق و افزایش فشار آب، مچ دست (آستین لباس) غواص در معرض اثرات فشرده سازی قرار می گیرد که تأثیر کوچکی بر دور مچ دارد. بسیاری از بند‌های ساعتی که برای ساعت‌های غواصی در نظر گرفته شده‌اند، دارای بخش‌های موج‌دار یا منفذی در نزدیکی نقاط اتصال روی قاب ساعت هستند تا انعطاف‌پذیری لازم برای بستن بند ساعت برای سایش معمولی روی سطح را تسهیل کند، در حالی که ساعت را به اندازه کافی در مچ غواص محکم نگه می‌دارد.

بند ساعت سیلیکونی

بند ساعت های نرم و منعطف معروف به بند ساعت سلیکونی که بسیار منعطف بوده و روی مچ دست فیکس می شود و به راحتی شکل دست را می‌گیرد.

بندهای سیلیکونی از سیلیکون های مختلف ساخته شده و با استفاده از رنگ مدل های مختلف آن را می‌سازند . مثل مدل رنگین کمانی و...

خرید بند ساعت سیلیکونی با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، زیر قیمت بازار علائدین و چارسو جمهوری تهران از لچکو امکان پذیر است.

بند ساعت فلزی

بند ساعت های فلزی استیل که از مواد ضد حساسیت ساخته شده اند و مثال هایی از این دسته بند ساعت‌ها می‌توان به بند ساعت کارتیر، بند ساعت 5bead،3bead،7bead ، بند لینک و...

هر کدام از مدل بند های ذکر شده دارای محبوبیت خاصی هستند و با استایل های مختلف بسیار جذاب می‌شود.

بند های فلزی رنگ ثابت و جنس استیل هستند تا افراد با نوع پوستی مختلف حساسیت نشان ندهند.

خرید بند ساعت فلزی در مدل های متنوع(کارتیر،لینکی و ...) با قیمت مناسب و کیفیت عالی استیل ساخته شده ، زیر قیمت بازار علائدین و چارسو جمهوری تهران از لچکو امکان پذیر است.

خرید بند ساعت چرمی

بند ساعت چرمی

چرم ماده ای محکم، انعطاف پذیر و بادوام است که از دباغی یا عملیات شیمیایی پوست حیوانات برای جلوگیری از پوسیدگی به دست می آید. رایج ترین چرم ها از گاو، گوسفند، بز، اسب، گاومیش، خوک و گراز و حیوانات آبزی مانند فوک و تمساح به دست می آیند.

از چرم می توان برای ساخت اقلام مختلف از جمله لباس، کفش، کیف دستی، مبلمان، ابزار و وسایل ورزشی استفاده کرد و برای چندین دهه ماندگاری دارد. ساخت چرم برای بیش از 7000 سال انجام شده است و تولیدکنندگان پیشرو چرم امروزه چین و هند هستند.

بند ساعت چرمی یکی از جذاب ترین و پر طرافدار ترین بند ساعت هاست که از فروش بسیاری برخوردار است و با قیمت مناسبی که دارد امکان خرید برای همه قشر از افراد وجود دارد.

خرید بند ساعت چرمی با جنس های متنوع(مدل های مختلف چون طرح ارتشی، رنگی و...) با قیمت مناسب و کیفیت عالی با برش تمیز و دوخت مرتب به همراه فیکس شدن نرم دور مچ دست به شکل عالی و با قابلیت عدم حساسیت، زیر قیمت بازار علائدین و چارسو جمهوری تهران از لچکو امکان پذیر است.

خرید بند ساعت فلزی

بند ساعت کارتیر

بند ساعت کارتیر مدل جدید بسیار جذاب است و زیرورآلات مدل کارتیر بسیار محبوب است.

بند ساعت های کارتیر در رنگ بندی اصلی چون نقره ای، مشکی ، طلایی و رنگ های فانتزی موجود هستند که با قاب گوشی یا هر لوازم جانبی دیگر ست می شود و بسیار پر کاربرد در حوزه عکاسی است.

بند ساعت رنگین کمانی

بند ساعت های رنگین کمانی از جنس سیلیکون هستند که نرم و منعطف هستند این مدل ها به صورت ست ، قاب گوشی، بند ساعت و قاب هندزفری باهم ست می شوند.

خرید بند ساعت رنگین کمانی

مدل های بند ساعت رنگین کمانی به خاطر داشتن تعداد رنگ زیاد در محصول به راحتی میتوان با اغلب زیورآلات یا حتی لباس و کیف و... ست کرد .

این محصولات به خاطر سیلیکونی بودن علاوه بر زیبایی از لوازم الکترونیکی شما در برابر ضربات و ... محافظت می‌کند.

بندساعت‌ها با توجه به نوع و مدل استفاده با قیمت متفاوتی برای خرید ارائه شده اند.

لچکو تمام محصولات مندرج را به صورت انحصاری و تامین کننده بازار وارد میکند و به صورت عمده در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد.

لچکو فروش محصولات لوازم جانبی موبایل با قیمت عمده به صورت تک را انجام می دهد، تمام سفارشات مربوط به سراسر ایران با قیمت مناسب امکان پذیر است و انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه