رپرتاژ اگهی

ارزان ترین مرکز فروش گرانیت نهبندان !

ارزان ترین مرکز فروش  گرانیت نهبندان !
کدخبر : 33099

برای کسانی که در زمینه سنگ های ساختمانی و به ویژه گرانیت نهبندان خریدهای عمده ای را انجام می دهند قیمت ارزان اهمیت ویژه ای دارد که ما در این مقاله به معرفی مراکز فروش معتبر در این زمینه پرداخته ایم.

 گرانیت نهبندان چیست؟

گرانیت  یک سنگ آذرین روشن رنگ است که دانه های آن به اندازه ای بزرگ است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. از تبلور آهسته ماگما در زیر سطح زمین تشکیل می شود.

 گرانیت نهبندان عمدتا از کوارتز و فلدسپات با مقادیر جزئی میکا، آمفیبول و سایر مواد معدنی تشکیل شده است. این ترکیب معدنی معمولا به گرانیت رنگ قرمز، صورتی، خاکستری یا سفید می دهد که دانه های معدنی تیره در سرتاسر سنگ قابل مشاهده است. از 20 تا 60 درصد کوارتز و 35 درصد فلدسپات کل حجمی تشکیل شده است.

گرانیت در بسیاری از پروژه های فضای باز و داخلی استفاده می شود. پروژه‌های فضای باز مانند پل‌ها، بناهای تاریخی، ساختمان‌ها، سنگ‌فرش و پروژه‌های داخلی مانند کانتر، کف‌پوش، و ....

1.jpg

کاربرد های  گرانیت نهبندان

گرانیت سخت ترین ماده جهان است که قدمت هزار ساله دارد. این یک مصالح ساختمانی ارجح برای معماری مدرن به دلیل خواص فیزیکی آن است.

از  گرانیت نهبندان می توان به روش های مختلف استفاده کرد، اما اغلب به عنوان کفپوش یا میز آشپزخانه استفاده می شود. میزهای گرانیتی مزایای زیادی دارند، مانند محکم و سنگ مانند بودن تا بتوانند در برابر ترافیک زیاد مقاومت کنند. گرانیت همچنین ضد خش است که تمیز کردن سطح را بدون نگرانی از خراب شدن ظاهر گرانیت آسان می کند.

کفپوش گرانیتی یکی دیگر از کاربردهای محبوب این نوع سنگ طبیعی است، به ویژه در آشپزخانه ها یا حمام ها که رطوبت ممکن است نگران کننده باشد.

کفپوش گرانیتی علاوه بر زیبایی دوام زیادی دارد که برای فضاهایی که نیاز به سطحی جذاب دارند که علیرغم استفاده منظم دوام می آورد، عالی می کند. به دلیل دوام فوق العاده ای که دارد، بیشتر برای کانترها و بناهای تاریخی استفاده می شود.

گرانیت همچنین برای کفپوش، طاقچه پنجره، دور دوش، جزایر، شومینه، بالای بار و نیمکت استفاده می شود. فواره‌ها، ستون‌ها و لوازم جانبی نیز از گرانیت حکاکی شده‌اند. اقلام جانبی مانند آنهایی که از سنگ مرمر یا سنگهای نرم تر تراشیده شده اند، دقیق نیستند. گرانیت یک سنگ سخت است و بنابراین کار با آن دشوارتر است. جدای از آن، در توپ های حلقه دار و دیوارهای سالن بدنسازی برای تمرین کوهنوردی نیز استفاده می شود.

ویژگی های  گرانیت نهبندان

  • گرانیت یک سنگ طبیعی است که در رنگ ها و پوشش های مختلف یافت می شود.
  • گرانیت به راحتی تمیز می شود، ضد خش، بدون لکه است و نیاز به نگهداری کمی دارد.
  • از کفپوش شما در برابر نشت محافظت می کند.
  • گرانیت همچنین بسیار بادوام است، و آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای تجاری یا مسکونی، از جمله آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن و کفپوش تبدیل می کند.
  • به راحتی با صابون، آب، اسفنج یا پاک کن تمیز می شود.
  • گرانیت سنگ سختی است که می توان آن را در رنگ ها و روکش های بسیاری یافت و گزینه های مختلفی را در اختیار صاحبان خانه قرار می دهد.
  • در هر اتاقی عالی به نظر می رسد.

گرانیت به معنای واقعی کلمه غیر قابل نفوذ است، این جنس از سنگ ها در مقابل حرارت و خش مقاوم هستند و حتی اگر ترک و شکستگی داشته باشد ترمیم آن کار بسیار ساده ای است.

 گرانیت نهبندان ارزش محل استفاده را چندین برابر می کند و سرمایه گذاری از طریق بناهایی که از آن استفاده می شود سود 100درصدی دارد.

بنابراین می توان  گرانیت نهبندان در انواع مدل های موجود را برای کسانی که در این حوزه فعالیت دارند به صورت ویژه تأکید به استفاده کرد.

سرامیک

مراکز فروش  گرانیت نهبندان

کارگاه های  گرانیت نهبندان که با توجه به ویژگی های ظاهری مانند: اندازه گرانیت، رنگ  و بافت آن، محصولات متنوعی را با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند.

در این راستا ارزان ترین مرکز فروش  گرانیت نهبندان که ضمن تولید محصولات با کیفیت توانسته است در زمینه قیمت مناسب نیز، رقابت قابل توجهی در بین رقبای خود ارائه دهد مرکز فروش رادیان استون هست.

که محصولات متنوع سنگی را تولید کرده و با کیفیت و قیمت مناسب به بازار می کند.

فروش این مجموعه به صورت مستقیم بوده و یکی از دلایل قیمت مناسبی که دارد حذف واسطه های فروش هست.

نحوه خرید سنگ از رادیان استون

ضمن تحقیقات مختلفی که در خصوص تولیدات و کیفیت محصولات این مجموعه داشتیم اکنون به بقین می توانیم این مرکز را به عنوان مرکز خریدی معتبر برای مخاطبین خود معرفی کنیم.

جهت خرید انواع سنگ های طبیعی و معدنی می توانید به صورت حضوری و آنلاین با کارشناسان فروش رادیان استون در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره های تخصصی در زمینه انتخاب بهترین نوع محصول متناسب با نیازتان، خریدی امن را تجربه کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه