رپرتاژ اگهی

خریدار کاغذ باطله و کتاب باطله

خریدار کاغذ باطله و کتاب باطله
کدخبر : 33905

کتاب تنها دارایی بشر در طول زندگی است که نمی توان قیمتی را برای آن متصور شد ، اگر شما یک جلد دیوان حافظ را به قیمت صد هزار تومان خریداری می کنید ، تنها هزینه چاپ و سود ناشر را پرداخت کرده اید و در واقع هزینه معنوی آن پا برجاست .

کتاب سالیان سال می تواند به رسالت خود که آموختن است ادامه دهد و هیچ گاه این مطالب غیر قابل استفاده نخواهد شد . استفاده از اصطلاح کتاب باطله و یا خریدار کتاب باطله واقعا عبارتی دور از شان فرهنگ و هنر است و این عبارت گاها بصورت اشتباه استفاده می شود .عبارت باطله زمانی مورد مصرف پیدا می کند که خبر از غیر قابل مصرف شدن ، از رده خارج شدن ، رد علمی مطالب کتاب داشته باشد و شما نمی توانید صرفا بخاطر کهنه بودن یک جلد گلستان سعدی از عبارت کتاب باطله برای این اثر مورد فخر و مباهات ایرانیان استفاده کنید .

 

کاغذ 24 خریدار کتاب باطله

کتاب های کهنه و قدیمی اگرچه نیاز به بازیافت و نوسازی دارند اما مطالب آن هیچ گاه قدیمی و کهنه نخواهد شد. شما زمانی که یک جلد شاهنامه فردوسی کهنه را به خریدار کاغذ باطله می فروشید ، شاید باز هم به کتاب فروشی مراجعه نموده و یک جلد شاهنامه نو و با فرم چاپ جدید تر تهیه نمایید ، اگر چه ظاهر کتاب با کتاب کهنه قبلی تفاوت دارد اما متون و اشعار کتاب همان مطالب قبلی خواهد بود .

کاغذ

کاغذ 24 خریدار کاغذ باطله

کاغذ های مورد مصرف ما روزانه مقادیر قابل توجهی را به خود اختصاص می دهند ، بطوری که اگر در خانه سطل مخصوص جمع آوری کاغذ باطله داشته باشیم متوجه این موضوع مهم خواهیم شد .از جعبه های دستمال کاغذ ی و مواد خوراکی چون لازانیا و پیتزا گرفته ، تا کتاب و دفتر دور انداخته شده فرزندان شما  همگی از کاغذ تشکیل شده و قابلیت بازیافت را از طریق مراکزی همچون کاغذ 24 دارند و می توان از طریق خریدار کاغذ باطله در محل این حجم از ضایعات کاغذ و کتاب باطله را بفروش رساند .

 

بارها از ما در مورد قیمت کاغذ باطله سوال می شود که کاغذ ها چه تفاوتی با هم دارند و قیمت کدام یک بالاتر است ؟! اگر بخواهیم به طور واضح بیان کنیم کلیه کاغذهای باطله قابلیت بازیافت را دارند و تنها تفاوت آن در نوع و محصول نهایی تولید شده با این کاغذ های باطله می باشد . بعنوان مثال شما زمانی که پوشه های باطله را بفروش می رسانید ، نباید انتظار داشته باشید مبلغ دریافتی شما با قیمت کاغذ تحریر محاسبه شود و این امر بدیهی است که قیمت پوشه و مقوا از قیمت کتاب باطله کمتر باشد . اما این نکته را فراموش نکنید که مجموعه کاغذ24 بطور تخصصی بازیافت کاغذ باطله را انجام می دهد و برای تمامی اقلام ضایعات کاغذ شما ، بهترین قیمت و بالاترین قیمت را ارائه خواهد کرد .

کاغذ

چرا کاغذ 24 ؟

کاغذ 24 یکی از با قدمت ترین مراکز خرید کاغذ باطله در سراسر ایران است که از تمامی استان ها و شهرهای ایران خرید کاغذ باطله  را انجام داده و مشتریان فعال دارد . با توجه به قرارگیری انبارهای کاغذ 24 در شهرهای تهران و کرج و نیاز به وجود مراکز خرید کاغذ باطله درب منزل ، مجموعه بزرگ کاغذ 24 در این زمینه نیز شروع به خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز تهرانی و کرجی نموده است . شما برای گرفتن استعلام قیمت کاغذ باطله و فروش کاغذ و کتاب باطله تنها نام کاغذ 24 را بخاطر بسپارید و با یک جستجوی ساده به سایت کاغذ 24 رسیده و فروش کتاب باطله خود را به بهترین مرکز خرید کاغذ باطله انجام دهید .

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه