رپرتاژ اگهی /

خرید ابزارآلات از دیجی کالا با کد تخفیف بدون محدودیت

خرید ابزارآلات از دیجی کالا با کد تخفیف بدون محدودیت
کدخبر : 34281

دیجی کالا بزرگ‌ترین وب‌سایت فروش کالای آنلاین در کشور ماست. این وب‌سایت محصولات خود را به شکلی دقیق و کاربردی دسته‌بندی کرده است که دسته خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی، یکی بزرگ‌ترین آن‌هاست.

در این دسته با ۱۰ زیر دسته دیگر از تجهیزات صنعتی بزرگ تا لوازم باغبانی مواجه می‌شویم. بهترین راه خرید با تخفیف ابزارآلات از این وب‌سایت استفاده از کد تخفیف دیجی کالا در پلتفرم تخفیفان، اصلی‌ترین مرجع ارائه‌دهنده کد تخفیف بدون محدودیت است. در ادامه، ابزارآلات موجود در دیجی کالا را بیشتر معرفی می‌کنیم.

 

لوازم خودرو و موتورسیکلت

در کشور ما درصد زیادی از جمعیت، صاحب خودرو هستند. وضعیت نامناسب تولید و نیز جاده‌های کشور، سبب رونق بازار لوازم جانبی خودرو و موتورسیکلت شده است. دیجی کالا، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تأمین این محصولات در کشور است که تمامی ابزارآلات مربوط به خودرو و موتورسیکلت را در سه دسته زیر ارائه می‌کند:

  • لوازم جانبی. در این دسته، دیجی کالا از لوازم‌یدکی داخلی و رفاهی تا لوازم تزئینی و تیونینگ خودرو و موتورسیکلت را با همکاری با تولیدکننده‌های داخلی و واردکنندگان این محصولات ارائه می‌کند. نمونه‌هایی از این محصولات، شامل کلاه‌کاسکت و لوازم ایمنی، سیستم‌های صوتی و تصویری و لوازم نظافت هستند.
  • لوازم مصرفی. در این دسته، انواع لامپ و قطعاتی برقی، دیسک و صفحه، سپر، کیت نورپردازی، لنت ترمز، کیت کلاچ و دیگر قطعات فنی و الزامی خودرو و موتورسیکلت از برندهای معتبری چون بوش، لنت‌پارس، والئو، ان‌جی‌کی و سام عرضه می‌شوند.
  • لوازم‌یدکی. در این دسته، انواع مکمل سوخت، لاستیک و تایر، لنت ترمز، روغن‌موتور و ضد یخ از برترین تولیدکنندگان ایرانی و خارجی با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌شوند.

با توجه به گرانی شدید این لوازم در سال‌های اخیر، استفاده از کد تخفیف دیجی کالا در وب‌سایت تخفیفان می‌تواند هزینه‌های شما را به مقدار قابل‌توجهی کاهش دهد.

ابزار برقی

بسیاری از افراد فعال در مشاغل فنی، به‌صورت روزمره از ابزارآلات برقی مانند دریل، پیچ‌گوشتی شارژی، موتوربرق، فرز و غیره استفاده می‌کنند. در این دسته از محصولات دیجی کالا، علاوه بر این وسایل، هر نوع ابزار برقی دیگر از قبیل کارواش‌های دستی و خودکار، دستگاه جوش، پمپ آب، دزدگیر اماکن و غیره نیز به فروش می‌رسند.

ابزار غیربرقی

انواع پیچ‌گوشتی، پیچ و مهره، آچار و دیگر ابزارآلات غیربرقی که بعضا مصارف خانگی نیز دارند به‌صورت تکی یا در غالب باکس‌های کامل و مجهز در این دسته‌بندی از محصولات دیجی کالا به فروش می‌رسند. در این دسته‌بندی، هر نوع ابزار غیربرقی دیگر از چسب و ماسک گرفته تا کاتر و بیل نیز یافت می‌شوند.

یراق آلات و لوازم ساختمانی

ساختمان‌سازی یکی از صنایع اصلی کشور ماست. به همین دلیل این صفحه دیجی کالا نیز یکی از پرترافیک‌ترین صفحات آن است. در این صفحه، انواع یراق‌آلات، مصالح و ابزارآلات مربوط به ساختمان‌سازی مانند نردبان، فرغون و پمپ آب یافت می‌شوند.

gggggggggggg

دیگر دسته بندی ها

  • لوازم باغبانی. در هر سطحی که باغبانی می‌کنید از خانگی تا صنعتی؛ همه وسایل موردنیاز شما در این صفحه یافت می‌شوند.
  • لوازم نورپردازی. انواع ریسه، لامپ و لوستر و دیگر لوازم نورپردازی تخصصی در این صفحه با تنوع بسیار بالا در رنگ، نور و اندازه یافت می‌شوند.
  • تجهیزات ایمنی و کار. در ایام کرونا این صفحه از دیجی کالا به دلیل ارائه انواع ماسک، بسیار پررونق بوده است. در این صفحه، همچنین انواع لباس کار، جعبه کمک‌های اولیه، گوش‌گیر و غیره نیز ارائه می‌شوند.
  • تجهیزات امنیتی. دیجی کالا یکی از بهترین فروشنده‌های انواع قفل و گاوصندوق، درب‌های امنیتی، آیفون تصویری و دیگر تجهیزات امنیتی از برترین برندهای ایرانی و خارجی است.

خرید از تمامی دسته‌بندی‌های ذکرشده با مراجعه به صفحه دیجی کالا در وب‌سایت تخفیفان و استفاده از کدهای تخفیف و دیگر روش‌های کاهش هزینه ارائه‌شده توسط این وب‌سایت، مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه