رپرتاژ آگهی/

فهرست پرفروشترین هتل های مشهد

فهرست پرفروشترین هتل های مشهد
کدخبر : 34364

اگر قصد رزرو آنلاین هتل را دارید، بهتر است پیش از سفرتان، لیستی از بهترین هتل‌های شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید را تهیه نمایید. به این ترتیب انتخاب‌های شما محدود خواهد شد و می‌توانید به این شکل انتخابی راحت‌تر و البته بهتر داشته باشید. به همین منظور، در این مقاله قصد داریم تا فهرستی از پرفروشترین هتل های مشهد را به شما ارائه دهیم.

اگر قصد رزرو آنلاین هتل را دارید، بهتر است پیش از سفرتان، لیستی از بهترین هتل‌های شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید را تهیه نمایید. به این ترتیب انتخاب‌های شما محدود خواهد شد و می‌توانید به این شکل انتخابی راحت‌تر و البته بهتر داشته باشید. به همین منظور، در این مقاله قصد داریم تا فهرستی از پرفروشترین هتل های مشهد را به شما ارائه دهیم.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی از جمله مجلل‌ترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید. این هتل در بلوار امام رضا و نزدیکی میدان بسیج واقع شده است. فاصله این هتل از حرم مطر بسیار کم است. به همین خاطر می‌توانید به‌راحتی به حرم نیز دسترسی پیدا کنید. این هتل از نظر امکانات لوکس و رؤیایی هیچ کم ندارد.

به همین خاطر بسیاری از مسافران خارجی نیز این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هتل قصر طلایی مشهد دارای 357 واحد اقامتی بسیار لوکس است. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، اینترنت، وای فای، حمام اختصاصی، پارکینگ و ... همگی جزو امکانات این هتل به حساب می‌آیند. اگر به‌دنبال اقامتی لوکس و رؤیایی هستید که مثال آن را تجربه نکرده‌اید، حتماً سری به هتل قصر طلایی بزنید.

هتل مجلل درویشی

وقتی که صحبت از هتل‌های لوکس و محبوب مشهد به میان بیاید، حتماً نام هتل درویشی به گوشمان می‌خورد. این هتل با طراحی بی‌نظیر خود، از جمله معروف‌ترین هتل های مشهد به حساب می‌آید. زمانی که در نزدیکی حرم حضور داشته باشید، قطعاً زیبایی این هتل شما را مجذوب خواهد کرد.

898989

این هتل در ساختمانی 25 طبقه قرار دارد. هتل درویشی در فاصله 10 دقیقه‌ای از حرم مطهر به‌صورت پیاده قرار گرفته است. همین موضوع جزو بزرگترین مزایای هتل مجلل درویشی به حساب می‌آید. این هتل 5 ستاره، بهترین امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اقامت در این هتل بسیار لوکس و فراموش نشدنی خواهد بود.

ترانسفر رایگان هتل، گشت داخل شهری و البته بخش سونای بخار، سونای خشک، سالن بدنسازی و خدمات مختلف بخش اسپا، قطعاً شما را سرگرم نگه می‌دارد. این هتل هر آنچه که برای اقامتی لوکس و آرام انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اینبار حین رزرو آنلاین هتل ، هتل مجلل درویشی را هم در لیست خود قرار دهید.

هتل الماس

هتل الماس یک هتل 4ستاره است. این هتل با وجود آنکه 4ستاره دارد؛ اما از امکانات هیچ نوع کمبودی را در این هتل احساس نخواهید کرد. این هتل از نظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از هتل مجلل درویشی خواهد بود. در عین حال کمبودی از نظر امکانات عالی احساس نخواهید کرد.

پس می‌توان گفت که به همین خاطر، هتل الماس جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید. این هتل بزرگ در فاصله کمی از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی مشهد قرار دارد. از این هتل می‌توانید در عرض 10 دقیقه خودتان را به کوهسنگی برسانید و نهار را در آنجا میل کنید. البته همان طور که انتظار دارید، هتل الماس امکانات کمتری را در مقایسه با هتل‌های 5ستاره در اختیارتان قرار می‌دهد. اصلاً به همین خاطر است که به جای 5 ستاره، 4 ستاره به دست آورده است. این هتل فاقد بخش استخر و اسپا است.

به‌صورت مختصر باید گفت که اگر امکاناتی خاص همانند استخر و امکانات لاکچری برای شما اهمیت دارد، باید حتماً در هتل‌های 5ستاره اقامت کنید. در غیر این صورت هتل الماس برای شما کافی خواهد بود.

هتل الماس 2

هتل الماس 2 یک هتل 4ستاره نیست. بلکه این هتل جزو هتل‌های 5ستاره بسیار پرفروش به حساب می‌آید. هتل الماس 2 در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. هتل الماس 2 در فاصله کمی از حرم قرار دارد. این هتل در یک برج 26 طبقه قرار گرفته است و حتی یک طبقه از برج هتل درویشی هم بزرگتر است.

909090

هتل الماس 2 با 220 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل طراحی بسیار خاص و زیبا دارد. چه طراحی داخلی چه طراحی نمای بیرونی این هتل، توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. برخلاف هتل الماس 1 که فاقد امکاناتی همانند اسپا و مجموعه آبی بود، این هتل دارای یک مجموعه آبی بسیار مجهز است. جالب اینجاست که نه فقط مسافران، بلکه افراد معمولی نیز می‌توانند با پرداخت بلیط، از این مجموعه آبی استفاده کنند. این هتل بهترین گزینه برای کسانی محسوب می‌شود که به‌دنبال هتلی نوساز، شیک و با خدمات عالی می‌گردند.

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا از جمله پرفروشترین هتل های مشهد است و این موضوع را باید مدیون فاصله 150متری تا حرم بداند. جالب است بدانید که در اکثر مواقع، مسافرخانه‌های بسیار بی‌کیفیت در فاصله کمی از حرم قرار دارند. این در حالی است که هتل مدینه الرضا جزو هتل‌های بسیار لوکس 5 ستاره به حساب می‌آید.

هتل مدینه الرضا در ساختمانی 17 طبقه قرار دارد و با 325 واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. در ساختمان هتل مدینه الرضا می‌توانید از امکاناتی همانند استخر، باشگاه، چایخانه، سفره‌خانه و ... بهره‌مند شوید. این هتل بی‌تردید از جمله پرفروشترین و بهترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید.

نظر شما درباره بهترین هتل‌های مشهد چیست؟ شما کدام هتل را هنگام رزرو آنلاین هتل انتخاب می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه