رپرتاژ اگهی

راه‌کارهای موفقیت و پیشرفت در هر کسب و کار

راه‌کارهای موفقیت و پیشرفت در هر کسب و کار
کدخبر : 35208

همانطور که می‌دانید کسب‌و‌کار، سازمانی است که برای ارائه خدمات، کالا یا هر دو به وجود آمده است. اگر صاحب کسب‌و‌کاری هستید و به دنبال راه‌های موفقیت برای آن، باید بدانید که در فضای مشاغل امروزی اقتصاد کشورمان پر از تهدیدهای متعدد و مختلف است. بنابراین راه‌های موفقیت شما، تا حد زیادی به پتانسیل‌های موجود در کسب و کارتان بستگی دارد. اما در ادامه این مقاله به سه شاخص مهمی که به معرفی، برند سازی شما و ایجاد ارتباط مفید با مشتریانتان کمک می‌کند، صحبت خواهیم کرد.

همانطور که می‌دانید کسب‌و‌کار، سازمانی است که برای ارائه خدمات، کالا یا هر دو به وجود آمده است. اگر صاحب کسب‌و‌کاری هستید و به دنبال راه‌های موفقیت برای آن، باید بدانید که در فضای مشاغل امروزی اقتصاد کشورمان پر از تهدیدهای متعدد و مختلف است. بنابراین راه‌های موفقیت شما، تا حد زیادی به پتانسیل‌های موجود در کسب و کارتان بستگی دارد. اما در ادامه این مقاله به سه شاخص مهمی که به معرفی، برند سازی شما و ایجاد ارتباط مفید با مشتریانتان کمک می‌کند، صحبت خواهیم کرد.

سه شاخصی که به بهبود و پیشرفت کسب و کارتان کمک می‌کند:

  • چاپ کارت ویزیت
  • چاپ کارت تخفیف
  • چاپ کارت گارانتی

 

چاپ کارت ویزیت مهمترین عامل برای برندسازی شما در میان رقبا

86d80196-3070-4a33-aa35-1f4defe28430

کارت‌های ویزیت اغلب اولین ابزار بازاریابی هستند که هنگام شروع یا پیوستن به یک کسب‌وکار جدید چاپ می‌کنیم و با تکنیک‌های چاپ دیجیتال امروزی، هرکسی می‌تواند کارت‌های ویزیت حرفه‌ای را دریافت کند. البته بسیاری از تجارت‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود، پس آیا واقعا به چاپ کارت ویزیت نیاز داریم؟ پاسخ یک بله چشمگیر است. چاپ کارت ویزیت در حال حاضر مانند همیشه حیاتی است.

 

دلایل زیادی وجود دارد که چرا چاپ کارت ویزیت همچنان بخش مهمی از بازاریابی است:

  • کارت ویزیت شما اولین برداشتی است که بسیاری از مشتریان بالقوه از برند شما، کسب و کار شما و خود شما خواهند داشت.
  • کارت ویزیت ابزار بازاریابی بسیار موثری است. یک کارت ویزیت خوب به ندرت دور انداخته می‌شود و این بدان معناست که هفته‌ها یا ماه‌ها پس از دریافت برای شما کار می‌کند.
  • کارت‌های ویزیت بسیار شخصی‌تر از ایمیل یا بازاریابی آنلاین هستند. دست دادن و مبادله کارت ویزیت تأثیر بسیار بیشتری نسبت به هر مکاتبه آنلاین ایجاد می‌کند و این برای ایجاد روابط تجاری پایدار عالی است.
  • کارت‌های ویزیت نشان می‌دهند که شما یک حرفه‌ای در کسب و کار خود هستید. اگر کسی کارت بخواهد و شما نتوانید تهیه کنید، آماتور به نظر می‌رسید.
  • کارت‌های ویزیت خوب به دیگران نشان داده می‌شوند و بین مخاطبین و همکاران به اشتراک گذاشته می‌شوند. یک کارت ویزیت هوشمندانه، خلاقانه، با طراحی و چاپ حرفه‌ای راه بسیار خوبی برای دریافت مشتری است.
  • کارت ویزیت برای بازاریابی بسیار ارزشمند است. آن‌ها در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی، با هزینه کم تولید می‌شوند و به راحتی تولید می‌شوند.

 

عواملی که یک کارت ویزیت را خاص می‌کند؟

کارت‌های ویزیت همه کاره هستند و می‌توان از آن‌ها در هر مکانی استفاده کرد. در هر جا می‌توان آن‌ها را با خود حمل کن. از تعداد فرصت‌هایی که برای دادن کارت مثلا در رویدادهای اجتماعی و تجاری مانند نمایشگاه ها، کنفرانس ها، جلسات و رویدادهای شبکه‌ای دارید، استفاده کنید. واقعا هیچ قانونی در مورد نحوه استفاده از کارت ویزیت وجود ندارد. تا می‌توانید مبتکر باشید. کارت ویزیت یک راه عالی برای به یاد ماندن است.

 

برای شروع به کار آماده اید؟

اگر آماده چاپ کارت ویزیت جدید خود هستید، می‌توانید برای استعلام قیمت ابتدا به سایت پرینتیم به آدرس www.printim.ir مراجعه کرده و سپس نمونه چاپ کارت ویزیت حرفه‌ای را مشاهده نمایید. با انتخاب کارت ویزیت مناسب کسب و کارتان می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما برای انتخاب بهتر از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

 

چاپ کارت تخفیف دومین عامل برای برندسازی و افزایش فروش کسب و کار

307cebe7-8296-48a3-8c2e-9925e1afbc30

کارت‌های تخفیف برای ایجاد رابطه بین برند و مشتری عالی هستند! این کارت‌ها ابزاری عالی برای ایجاد روابط دائمی با برند شما برای فعال‌ترین مشتریان هستند.

 

جالب‌ترین امکانات ارائه شده توسط چاپ کارت تخفیف برای کمپین‌های بازاریابی

۴ حالت اعتبار مختلف برای کارت‌های تخفیف چاپ شده که به شما امکان می‌دهد کمپین‌های بازاریابی مختلفی را راه اندازی کنید. به لطف حالت‌های مختلف، می‌توانید نحوه و زمان انقضای کارت تخفیف را با دقت مشخص کنید. از جمله گزینه‌های موجود:

  • دوره اعتبار خاص، به عنوان مثال ۱ هفته از زمان صدور
  • تعداد مشخص خرید از فروشگاه
  • تعداد خاصی از کاربردها، به عنوان مثال پس از یک بار یا ۳ بار استفاده منقضی می‌شود یا به تخفیف‌های نامحدود دسترسی پیدا می‌کند.
  • امکان ایجاد بسیاری از انواع کارت‌های تخفیف

می‌توانید انواع مختلف کارت تخفیف را تعریف کنید، به عنوان مثال با تقسیم آن‌ها بر اساس گروه‌های مشتریان هدف و سطوح تخفیف:

 

  • پلاتینیوم - ۲۰٪ تخفیف برای همه محصولات و ۵٪ تخفیف در هزینه‌های تحویل
  • مشکی - ۲۰٪ تخفیف روی تمامی محصولات
  • طلایی -  ۲۰٪ تخفیف برای مجموعه جدید
  • نقره‌ای - ۱۰٪ تخفیف برای دسته‌بندی محصولات خاص

توجه! مشتریان می‌توانند امتیازات وفاداری را در کارت‌های خود جمع آوری کنند. کارت‌های تخفیف به شما این امکان را می‌دهند که مشتریان امتیازهای وفاداری را جمع‌آوری کنند. این امتیازات می‌تواند بعداً با محصولات مبادله شود یا هزینه‌های ارسال را پوشش دهد و انگیزه بیشتری برای خریدهای تکراری ایجاد کند.

 

  1. تخفیف می‌تواند به همه یا یک گروه انتخابی از محصولات اختصاص یابد.

آیا کارت تخفیف فقط باید یک دسته از محصولات را پوشش دهد؟ به سادگی دسته‌های مورد نظر را در صفحه پیکربندی کارت انتخاب کنید.

  1. برای هزینه‌های ارسال می‌توان تخفیف قائل شد؟

آیا ترجیح می‌دهید برای قیمت یک محصول تخفیف ندهید؟ هیچ چیز شما را از ارائه تخفیف برای هزینه‌های ارسال، مثل ارسال رایگان، کاهش هزینه ارسال با درصد یا مقدار از پیش تعیین شده، باز نمی‌دارد.

  1. امکان تعیین تخفیف‌های کلی با استثناء، به عنوان مثال. پرفروش‌ترین اقلام

شما به راحتی می‌توانید یک تخفیف کلی را تنظیم کنید و در عین حال بهترین محصولات را حذف کنید تا سود را به حداکثر برسانید.

  1. امکان حذف مشتریان B۲B از کمپین‌های تخفیف

اگر پیشنهاد شما برای مشتریان عمده فروشی در دسترس است، می‌توانید آن‌ها را از کمپین تخفیف حذف کنید. این به راحتی در صفحه پیکربندی کارت تخفیف قابل تنظیم است.

 

چاپ کارت گارانتی سومین عامل موفقیت در کسب و کار

کسب و کارهایی که معمولا ارائه دهنده محصولات هستند بهترین کار این است که برای محصولات تولیدی خود کارت گارانتی داشته باشند. اما چرا چاپ کارت گارانتی برای تولیدکننده مهم است؟

اکثر محصولاتی که خریداری می‌کنیم دارای کارت گارانتی هستند. این کارت‌ها قوانینی را که معمولا در سایت شرکت تولید کننده گفته شده است را شامل می‌شوند که ممکن است این قوانین برای هر محصول و هر شرکتی متفاوت باشد. تولیدکنندگان اغلب از چنین ضمانت‌های محصولی برای متمایز ساختن محصولات خود در بازار استفاده می‌کنند. معمولا این انتظار یعنی داشتن کارت گارانتی در مورد محصولاتی که خریدار باید هزینه زیادی را پرداخت کند، وجود دارد.

 

مزایای چاپ کارت گارانتی

  • نشان دهنده اعتماد سازنده: ضمانت‌نامه‌ها اغلب بازتابی از اعتماد سازنده به محصول خود است. دلیلی وجود دارد که برندهای خاص می‌توانند شرایط بهتری را ارائه دهند.

 

  • آرامش خاطر مشتری: به شما به عنوان یک مشتری آرامش می‌دهد. اینکه در صورت بروز هرگونه نقص یا خرابی در محصول، شرکت سازنده با گارانتی خدمات پس از فروش آن را تعمیر می‌کند و یا در صورت جدی بودن نقص ممکن است آن را با محصول جدید جایگزین نماید.

 

  • کاهش هزینه کل مالکیت: به طور کلی، یک گارانتی خوب هزینه کل مالکیت را کاهش می‌دهد یا حداقل هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری و تعمیرات مربوط به فرسودگی عادی را از بین می‌برد یا حداقل آن را کاهش می‌دهد. برخی از تولیدکنندگان نیز ضمانت‌های تمدید شده ارائه می‌دهند، در حالی که برای همه مناسب نیستند، می‌توانند برای خریداری که می‌خواهد از سال‌های اضافی خدمات پس از خرید جدید خود اطمینان حاصل کند، ارزشمند باشد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه