رپرتاژ اگهی

تجربه ماساژ و حمام سنتی در سه تور ارزان تابستانی

تجربه ماساژ و حمام سنتی در سه تور ارزان تابستانی
کدخبر : 35789

یکی از فعالیت‌های جالبی که این سال‌ها در بین مقاصد مختلف مورد توجه قرار گرفته و هر چه بیشتر مردم درباره‌اش اطلاعات به دست می‌آورند، بیشتر به دنبالش می‌روند حمام ترکی، اسپا و درمان‌های سنتی است. یعنی داشتن چنین ویژگی‌هایی برای هتل‌ها و مقاصد امتیاز و ویژگی برتر محسوب می‌شود. در اینجا قرار است به شما بگوییم در سه تور برتر نزدیک به ما چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد.

 یکی از فعالیت‌های جالبی که این سال‌ها در بین مقاصد مختلف مورد توجه قرار گرفته و هر چه بیشتر مردم درباره‌اش اطلاعات به دست می‌آورند، بیشتر به دنبالش می‌روند حمام ترکی، اسپا و درمان‌های سنتی است. یعنی داشتن چنین ویژگی‌هایی برای هتل‌ها و مقاصد امتیاز و ویژگی برتر محسوب می‌شود. در اینجا قرار است به شما بگوییم در سه تور برتر نزدیک به ما چه چیزهایی انتظار شما را می‌کشد.

 تور استانبول؛ تجربه بی‌نظیر حمام سنتی ترکی

تور استانبول از اصلی‌ترین نقاط گرفتن ماساژهای سنتی ترکی با کف و یا سنگ است که در حمام‌های ترکی انجام می‌شود. همین ماساژها ریشه در فرهنگ قدیمی ترکی دارد که تا به امروز باقی مانده است. رفتن به حمام‌های قدیمی در قالب گشت و گذار فرهنگی تاریخی به شدت محبوب بوده و مسافران دوست دارند یک بار هم که شده رفتن به حمام ترکی را تجربه کنند. بسیاری حمام‌های ترکی در سطح استانبول پراکنده هستند که برخی تاریخی هستند و دیگر استفاده نمی‌شود و برخی در هتل‌های برجسته و نقاط تاریخی فعال در دسترس هستند.

تور استانبول

حمام خرم سلطان به دستور خرم سلطان، همسر "سلطان سلیمان" ساخته شد و معمار سنان معروف آن را ساخت. این حمام که در قرن 16 ساخته شد با هزینه 17 میلیون لیر مورد بازسازی گسترده قرار گرفت. این حمام در بین مسجد آبی و ایاصوفیه قرار گرفته که می‌توانید در بازدیدی برنامه ریزی شده از همه یکجا دیدن کنید. این حمام دارای 5 پکیج برای توریست‌ها و بازدیدکنندگان است. همچنین حمام گالاتاسرای یکی از جاهای بسیار محبوب و جذاب بین توریست‌های خارجی و ترکی است که به فرمان بایزدید دوم ساخته شد. البته اگر قصد رفتن به بازار بزرگ را دارید می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و به حمام جاگالوگلو بروید که در نزدیکی این حمام واقع شده است. یکی دیگر از حمام‌های تاریخی و معروف استانبول حمام چیلیک پاشا است که به دست معمار سینان معروف ساخته شده است. در این حمام‌ها می‌توانید روحیه اصیل ترکی را لمس کنید و با گرفتن ماساژ ترکی با کف یا سنگ خستگی‌تان را به در کنید.

البته برای افرادی که در هتل‌های میان رده و به بالا اقامت دارند معمولا درمان‌های سنتی و حمام ترکی در محل ارائه می‌شود. جاهایی مثل هتل اورانوس توپکاپی، هتل ونرا، هتل ملاس، و همچنین هتل‌های شناخته شده‌ای مثل هتل هیلتون و گرین پارک، هتل فر سیزنز و نام‌های دیگر حمام ترکی، سونا و خدمات ماساژ ترکی و درمانی ارائه می‌دهند.

تور دبی؛ لذت ماساژ در حمام سنتی

تور دبی به عنوان یکی از مقاصد برجسته در تمام دنیا، هر سبک تفریح، امکانات و ویژگی‌های رفاهی را ارائه می‌دهد که قطعا حمام ترکی و اسپا در بین آن‌ها سرآمد است. اگرچه اسپا و حمام ترکی در بی، برخلاف استانبول به صورت مستقل فعالیت نمی‌کنند و به عنوان بخشی از هتل‌های لوکس در داخل هتل واقع شده‌اند. شما می‌توانید در محل اقامت‌تان از این امکانات استفاده کنید و یا با رفتن به اسپای آن‌ها دریافت پکیج‌های موجود و پرداخت هزینه از آن‌ها بهره‌مند شوید.

تور دبی

یکی از جاهایی که خدمات درمانی و رفاهی برجسته‌ای برای اسپایش در نظر گرفته هتل آنجانا است که محیطی راحت، زیبا و لوکس دارد و احساس آرامش را به اعماق وجودتان تزریق می‌کند. در اینجا شما می‌توانید در چند استخر، سونا و حمام ترکی خستگی‌تان را در کنید و از ماساژهای ترکی، سنتی، و تایلندی بهره‌مند شوید. با وجود هتل‌های درجه یک در دبی این قبیل جاها واقعا کم نیستند. یکی از این جاها The Spa است که درمان‌های سنتی عربی، ماساژ با مواد ارگانیک و گیاهی و حمام ترکی ارائه می‌دهد. اما برای دریافت درمان‌های سنتی ترکی در حمام ترکی حتما سری به اسپای تلیس عثمان بزنید که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اسپاهای ترکی در کل خاورمیانه جوایز زیادی هم کسب کرده بنابراین شما از قبل می‌دانید که قرار است همه چیز در بهترین وجهه ارائه شود. در کنار امکانات مدرن و تفریحات آنچنانی، سواحل ماسه سفید و پارک‌های آبی این اسپاها تمام خستگی شما را از تن به در می‌برد.

تور گرجستان؛ آب‌تنی در حمام‌های آب معدنی

تور گرجستان یکی از بهترین و جذاب‌ترین تورهای در حال حاضر است که بین ایرانی‌ها به شدت محبوب بوده و می‌توان گفت به به نسبت خیلی جاها مقرون به صرفه هم هست. در این سفر جذاب به کوهپایه‌های قفقازی می‌توانید از آب‌های معدنی زیرزمینی داغ و انواع درمان‌ها استفاده کنید. تفلیس با حمام‌های گوگردش از معروف‌ترین جاهای این کشور در این مورد است.

تور گرجستان

حمام‌های تفلیس دارای حکاکی‌های زیبا با آب‌های زیر زمینی داغ است که درجه دمای آن بین 38 تا 40 درجه است که مردم محلی معقدند این آب‌ها برای درمان عوارض پوستی و مشکلات مفاصل مفید هستند به طوری که مردم گرجی از جاهای دیگر برای استفاده از این حمام‌ها به تفلیس می‌آیند.

منطقه آبانتوبانی در نزدیکی قلعه ناریکالا جایی است که تعدادی از این حمام‌ها باقی مانده‌اند. در حالی که تفلیس پر از این حمام‌ها بود در حال حاضر فقط تعداد اندکی باقی مانده‌اند. یکی از این حمام‌ها، حمام اربیلیانی است که با معماری جذاب و کاشی کاری‌های آبی رنگ خودنمایی می‌کند و در داخل هم فضایی به شدت منحصر به فرد و گیرا دارد. به علاوه حمام 5 هم از قدیمی‌ترین حمام‌های تفلیس است که خدماتی لوکس و درخور به توریست‌ها ارائه می‌دهد و همچنین رویال بس هاوس از بهترین و برجسته‌ترین حمام‌های گوگرد در این شهر هستند.

اگرچه این خدمات در تفلیس در این نقطه تمام نمی‌شوند و در هتل‌های برجسته و درجه هم این خدمات ارائه می‌شوند. البته تعداد این هتل‌ها مثل دبی یا استانبول زیاد نیست اما همچنان جای شکر دارد که می‌توانید با رفتن به جاهایی مثل هلث‌ماساژ سنتر از درمان‌های اساسی و شرقی استفاده کنید و در اسپای آبانتوبانی  چند مدل ماساژ را برای انتخاب در دسترس داشته باشید. خستگی‌تان را به در کنید و دوباره که کاوش و گردش بپردازید. یکی از لوکس‌ترین اسپاهای تفلیس مرکز اسپای آنه سمونین است در طبقه 18 ام ساختمانی در تفلیس واقع شده و نمایی رو به شهر ارائه می‌کند که چشم و روحتان را نوازش می‌دهد. در این مجموعه جذاب یک استخر و سالن بدن‌سازی و سونا ارائه شده و ماساژورهای حرفه‌ای آن بهترین ماساژی که در عمرتان تجربه کردید را برای شما مسافران تور گرجستان ارایه می‌کنند.

*مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه