رپرتاژ اگهی

پذیرایی مراسم ترحیم با میوه باکس

پذیرایی مراسم ترحیم با میوه باکس
کدخبر : 35798

پذیرایی در مجلس ختم می تواند کاری زمان بر، پرهزینه و طاقت فرسا باشد، اما در مقابل با میوه باکس می توان این هزینه ها را کاهش داد و مراسمی درخور شان را در کوتاه ترین زمان برگزار نمود.

پذیرایی در مجلس ختم می تواند کاری زمان بر، پرهزینه و طاقت فرسا باشد، اما در مقابل با میوه باکس می توان این هزینه ها را کاهش داد و مراسمی درخور شان را در کوتاه ترین زمان برگزار نمود. امکان استفاده از این پک ها در هر مکانی (منزل، تالار و سر مزار) وجود دارد که موجبات رضایت مهمانان از نحوه پذیرایی را فراهم می کند. در ادامه با جزئیات و مزایای پذیرایی مراسم ترحیم با میوه باکس آشنا خواهیم شد.

پذیرایی در مجلس ختم با میوه باکس

بهترین روش پذیرایی در مراسم ختم استفاده از پک های آماده ترحیم است. یکی از اقلامی که برای پذیرایی مراسم ختم مورد استفاده قرار می گیرد، میوه است. میوه باکس یک پک از انواع میوه های فصل که به خوبی خرد و بسته بندی شده اند را ارائه می دهد. این پک ها که دارای باکس های عایق و درب دار هستند، امکان پذیرایی در تمامی فصول سال و مکان ها را برای خانواده متوفی فراهم و به این ترتیب خاطر آن ها را از نحوه پذیرایی آسوده می کنند. علاوه براین ظاهر شیک و لوکس میوه باکس مزیت دیگری است که به برگزاری مراسم ترحیمی در خور و آبرومندانه کمک می کند.

حمل و توزیع آسان، بهداشتی بودن و هزینه مقرون به صرفه نیز از دیگر مزیت هاییست که پذیرایی با میوه باکس برای شما به همراه می آورد.

میوه باکس شامل چندین نوع میوه فصل می شود که یک اندازه و شکیل خرد و بسته بندی شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد تا با خاطری آسوده از مطبوع و تازه ماندن میوه ها و بهداشتی بودن، آن ها را میل نمایند.

 

پذیرایی

مزایای پذیرایی با میوه باکس در مراسم ترحیم

•    میوه باکس هزینه های خرید شما برای پذیرایی مراسم ترحیم را تا حد چشمگیری کاهش می دهد، زیرا می توانید چندین نوع میوه فصل را انتخاب و هزینه کمتری نسبت به میوه سالم پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که امکان انتخاب میوه باکس در سایزهای مختلف و قیمت های متناسب با هر سایز وجود دارد.

•    با میوه باکس می توان در هر مکانی پذیرایی را به بهترین نحو ممکن انجام داد.

•    یکی از مهم ترین مزایایی که پذیرایی با میوه باکس به همراه دارد استفاده راحت تر از آن است. میوه های خرد شده را می توان به آسانی میل نمود.

•    با میوه باکس دیگر نیازی به تهیه، دست چین کردن و شست و شوی میوه نیست. پک های میوه خرد شده به صورت اصولی و کاملا بهداشتی شست و شو، پوست کنده، خرد و بسته بندی می شوند.

•    میوه ها در بسته های شیک بسته بندی می شوند که علاوه بر ظاهر زیبا اندازه مناسب آن ها به پذیرایی راحت تر کمک می کند، زیرا جابه جایی و حمل آسانی دارند.

•    باکس های میوه، کاملا عایق هستند و این موضوع خیال شما را از عدم آلودگی و گرم شدن میوه ها راحت می کند. با وجود عایق بودن باکس، میوه ها خنگ و تازه باقی می مانند و هیچ گونه آلودگی به داخل بسته بندی نفوذ نمی کند.  علاوه بر این ماندگاری پک ها بالاتر می رود.

قیمت و خرید میوه باکس

پک های پذیرایی میوه را می توانید به صورت آنلاین از میان محصولات فروشگاه ما انتخاب و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت محصولات و پرداخت هزینه ها، میوه باکس را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید که قیمت هر پک میوه براساس اندازه، تعداد و نوع میوه متغیر است، اما در مجموع این پک های آماده نسبت به تهیه میوه سالم برای شما هزینه های کمتری به همراه دارد در حالی که میوه ها تنوع بیشتری نیز دارند.

پذیرایی مراسم ختم را به میوه باکس بسپارید؛

گروه تولیدی میوه باکس با بهره گیری از روش ها و دستگاه های مدرن مفتخر است با تولید و توزیع پک های میوه خرد شده و آماده برای مصرف در کنار شما عزیزان باشد تا بتوانید پذیرایی در خور و آبرومندانه ای انجام دهید. پک های خرد شده یا بسته های ترکیبی میوه با نازل ترین هزینه و در تنوع بالا از میوه های فصل را می توان به صورت آنلاین از میوه باکس سفارش و در محلی که برای برگزاری مراسم در نظر دارید، تحویل بگیرید

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه