رپرتاژ اگهی /

معرفی بهترین برند شیلنگ آب "ایران یاسا"

معرفی بهترین برند شیلنگ آب "ایران یاسا"
کدخبر : 36263

چکیده : یکی از تولیدات مرغوب و با کیفیت برند یاسا، مربوط به شیلنگ اب می‌شود که در انواع مختلف و گوناگونی جهت مصارف خانگی و صنعتی تولید می‌شوند. همچنین از این شیلنگ‌های آب برای آبیاری باغ، فضای سبز و کشاورزی استفاده می‌کنند. برند یاسا برای نرم بودن و افزایش طول عمر شیلنگ هنگام ساخت، جنس لاستیک خودرو را به کار می‌برد

برند ایران یاسا بیشتر از 50 سال است که در استان کرج فعالیت خود را در زمینه تولید انواع شیلنگ آب و گاز، لاستیک، اسکوتر و تایر موتور آغاز کرده است. این برند کالاهای خود را مطابق با نیاز مصرف کنندگان و  بازار،  توسط کادر مجرب و دستگاهای پیشرفته تولید کرده و در کنار این موارد خلاقیت و نوآوری را نیز مدنظر قرار داده است. شلنگ‌های تولید شده توسط برند یاسا مجهز به گارانتی 2 و 3 ساله هستند. ما در این مقاله یکی از مهم ترین تولیدات این برند که شامل شیلنگ آب ایران یاسا می‌شود را بررسی می‌کنیم.

مشخصات شیلنگ یاسا

شیلنگ ایران یاسا یک محصول لوله‌ای، منعطف و توخالی است که برای انتقال و جابه جایی آب و گاز از یک نقطه به نقطه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیلنگ‌های تولید شده این برند مطابق با استانداردهای ایزو 9001 هستند و تا دمای 80 درجه توانایی تحمل حرارت را دارد. همچنین در کلاف‌های 35، 40، 50 و 70 متری در بازار دیده می‌شوند. ا

شیلنگ آب ایران یاسا

یکی از تولیدات مرغوب و با کیفیت برند یاسا، مربوط به شیلنگ اب می‌شود که در انواع  مختلف و گوناگونی   جهت مصارف خانگی و صنعتی تولید می‌شوند. همچنین از این شیلنگ‌های آب برای آبیاری باغ، فضای سبز و کشاورزی استفاده می‌کنند. برند یاسا برای نرم بودن و افزایش طول عمر شیلنگ هنگام ساخت، جنس لاستیک خودرو  را به کار می‌برد.

انواع شیلنگ اب یاسا

شیلنگ یاسا انواع مختلفی دارد که شامل  تک لایه و دولایه می‌شود و روی برخی از آن‌ها  شیارهای به شکل  آج ایجاد می‌کنند. همچنین از نظر فنی نیز شلنگ‌ یاسا از لاستیک مقاوم اما نرم تولید می‌شود.

مشخصات، خرید و قیمت شیلنگ آب سایز 2/5 داراکا (کلاف 15 متر) | خاجی کالا

انواع سایز شیلنگ اب یاسا

شیلنگ آب 3.4 اینچ تک لایه (سایز 2.5). با قطر داخلی 19میلی متر و قطر خارجی 25 میلی متر. این شیلنگ از نوع یک لایه بوده و اغلب برای مصارف خانگی کاربرد دارد.

شلنگ آب 1.2 اینچ (سایز 2)  تک لایه و  شیلنگ آب 1.2 اینچ  نخدار با قطر خارجی 19 میلی متر و قطر داخلی 12 میلی متر

شیلنگ آب 1 اینچ   تک لایه (سایز 3) با  قطر داخلی 24 میلی متر و قطر خارجی 33 میلی متر. از این شیلنگ می‌توان برای کارهای مختلف و مصارف گوناگون استفاده نمود.

شیلنگ آب 1.4 - 1 اینچ تک لایه ( سایز 4) با قطر داخلی  9 میلی متر و قطر خارجی 17 میلی متر

روش‌هایافزایش عمر شلنگ آب  یاسا

  • شیلنگ یاسا را در معرض فشار آب قوی و زیاد قرار ندهید.
  • از تابش مستقیم نور خورشید به شیلنگ جلوگیری کنید.
  • برای انتقال آب داغ شلنگ‌های صنعتی مناسب هستند.
  • بعد از هربار استفاده شیلنگ را در مکان مناسب قرار دهید.
  • مانع از تا خوردگی شیلنگ در قسمت‌های مختلف بشوید.
  • قبل از جمع کردن شیلنگ آب داخل آن را خالی کنید.

کاربرد شیلنگ آب یاسا

از آنجایی که شیلنگ یاسا مقاوم و مستحکم است  برای مصارف صنعتی، ساختمانی و کشاورزی کاربرد دارند اما عمده ترین استفاده از این شیلنگ‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • آبیاری باغ و باغچه
  • پر کردن تانکر آب
  • کارواش و شست و شوی ماشین
  • شستن حیاط و نمای ساختمان
  • پر نمودن استخر
  • و...

نمایندگی فروش شیلنگ یاسا در تهران - مرکز خرید و فروش انواع شلنگ صنعتی | شلنگی

ویژگی شیلنگ ایران یاسا

  • ضخامت کافی
  • عدم گره خوردگی و تا نشدن شیلنگ
  • انرم و منعطف
  • مقاوم در براب اشعه ماورا بنفش
  • توانایی تحمل فشار زیاد
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر تغیرات درجه حرارت
  • پرطرفدار در بین کاربران
  • قیمت مناسب

قیمت شیلنگ ایران یاسا

قیمت این کالای باکیفیت و مرغوب به عواملی مانند سایز، متراژ، شکل ظاهری و استحکام آن بستگی دارد. به این صورت که متراژهای بلند نیاز به صرف بودجه بیشتری دارند. همچنین شلنگ‌های ضخیم و مستحکم گران تر از دیگر شلنگ‌ها می‌باشند. البته شرکت‌های دیگری در بازار وجود دارند که یک نوع شلنگ مقاوم را با نام طرح یاسا وارد بازار کرده اند. این شیلنگ‌ها از نظر کیفیتی قابل قبول هستند و قیمت کمتری در مقایسه با برند اصلی یاسا دارند.

در کنار مواردی که ذکر شد شرایط بازار و تغییر قیمت‌های جهانی بر روی قیمت شلنگ یاسا تاثیر گذار بوده و مانع از درج قیمت ثابت روی کالاها می‌شود به همین علت بهتر است برای کسب اطلاع از لیست قیمت شلنگ یاسا به نمایندگی‌های رسمی و معتبر برند مراجعه نموده و یا وب سایت‌های قابل اعتماد را چک نمایید.

خرید شلنگ یاسا

برای خرید این کالا لازم است به سایز، قطر، کیفیت، نوع کاربرد (صنعتی- خانگی) و برندکالا دقت نموده و سپس براساس نیاز و باتوجه به بودجه مدنظر اقدام به خرید کنید.

برای مصارف صنعتی شیلنگ باید مستحکم و ضخیم باشد اما برای مصارف خانگی می‌توانید شلنگ‌های نازک تر را انتخاب نمایید.

روش خرید شیلنگ یاسا

جهت خرید برند یاسا روش‌های متعدد وجود دارد که شامل خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه، خرید با واسطه، خرید فیزیکی و خرید آنلاین می‌شود. در بین روش‌های ذکر شده خرید حضوری و آنلاین پرطرفدارتر هستند.

هنگام خرید حضوری به نمایندگی فروش محصولات برند یاسا یا نزدیکترین فروشگاهی که در این زمینه فعالیت می‌کند مراجعه نمایید، انواع شلنگ مناسب مصارف صنعتی و خانگی را از نزدیک مشاهده کنید، به حک شدن برند یاسا روی شلنگ دقت نموده و درآخر متناسب با بودجه که در اختیار دارید و نوع نیازتان، متراژ مناسب این برند را خریداری کنید.

در خرید اینترنتی که امروزه به یکی از رایج ترین روش‌های خرید کالاها تبدیل شده وجود یک گوشی اینترنت دار کفایت می‌کند تا بعد از جستجوی شلنگ یاسا در گوگل کمتر از چند ثانیه وب سایت‌های معتبری که شیلنگ‌های این برند را موجود دارند روی صفحه نمایش گوشی ظاهر شوند. خصوصیات و ویژگی‌های محصولات این برند را در اختیار شما قرار دهند و همچنین امکان مطالعه نظرات دیگر کاربران را فراهم نمایند. همچنین می‌توانید با کارشناسان فروش این وب سایت‌ها تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید و در نهایتا بعد از انتخاب شیلنگ مناسب، ثبت سفارش نموده و در اسرع وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت فروش شیلنگ آب یاسا به صورت عمده - گلیران

سایت بازاری

سایت بازاری یکی از وب سایت‌های معتبر در زمینه فروش عمده و تک ابزارآلات خانگی می‌باشد که در تمام شبانه روز قادر به ثبت سفارش کالاهای مدنظر شما است و کالاهای با کیفیت و اصل را در اختیار مشتریان می‌گذارد..  باتوجه به تغییرات  روز به روز قیمت‌ها در بازار، تمامی قیمت‌ها در فروشگاه بازاری به روز هستند و با اطمینان از عدم تغییر قیمت بعد از ثبت سفارش می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

سخن پایانی

شیلنگ اب ایران یاسا با توجه به کیفیت و استحکامی که دارد و استفاده از مواد اولیه مرغوب در کنار بازارهای داخلی توانسته تولیدات خود را به دیگر کشورهای جهان صادر نموده و به یک برند بین المللی تبدیل شود. این برند با توجه به نیازهای بازار و مصرف کنندگان محصولات متنوع براساس تکنولوژی‌های روز دنیارا تولید می‌کند. چنانچه به درستی استفاده شوند به علت برخورداری از دوام و مقاومت فراوان تا چندین سال شما را از خرید مجدد شیلنگ بی نیاز می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه