رپرتاژ اگهی /

آموزش مشاوران املاک بصورت اصولی و کلیدی

آموزش مشاوران املاک بصورت اصولی و کلیدی
کدخبر : 37977

مصاحبه ای را داریم با آقای داوود کامرانی در رابطه با دو کتاب تخصصی و پرفروش بازار که در مدت کمی دارند به چاپ دوم خودشون می‌رسند.

 یکی کتاب کلید طلایی مشاورین املاک که کتابی برای حوزه خرید و فروش و همچنین کسب و کار مشاورین املاک است و دیگری کتاب قراردادهای ساخت و ساز که قویترین مرجع حوزه قراردادهای ساخت و ساز و پیمانکاری ساختمانی موجود در بازار است.

سلام جناب مهندس، کمی از خودتون و تخصصتون در حوزه مشارکت در ساخت بگید؟

داود کامرانی

ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما و خوانندگان محترم من داود کامرانی دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستم. فعالیت‌های مجموعه کامرانی با نزدیک به ۵ سال سابقه تخصصی در حوزه قوانین ساخت و ساز شهری و روستایی به صورت تخصصی در حوزه سرمایه گذاری‌های ملکی و کمک به سازندگان و مالکین به شکل مشاوره قوانین ساخت و ساز هست و در کنار این موارد، در حوزه مشارکت در ساخت نیز مجموعه کامرانی به صورت حرفه‌ای فعالیت خودش رو داره دنبال می‌کنه و هم در حوزه ساخت و هم در حوزه ایجاد یک قرارداد مشارکت در ساخت در سطح کشور به صورت حرفه‌ای فعالیت کردیم.

بسیار عالی، در رابطه با کتاب اول ، کلید طلایی مشاورین املاک ، ممنون میشم توضیح بیشتری رو بفرمایید؟

کلید طلایی مشاورین املاک

کتاب کلید طلایی مشاورین املاک ماحصل تجربه حضور بنده در بازار خرید و فروش و بازار مشارکت در ساخت در شهر تهران و کرج هست. همچنین در نگارش این کتاب از نظر اساتید بزرگ و بی نظیری همشون جناب علیرضا ملایری و جناب علیرضا مروی از مشاورین با تجربه و موفق املاک شهر تهران و سایر دوستان استفاده شده. نکته لازم به ذکر اینه که این کتاب قدرتمندترین کتاب موجود در بازار به عنوان کتاب آموزش املاک است.

در کتاب کلید طلایی مشاورین املاک بحث های روز مربوط به خرید و فروش املاک و ابزارهای به روزی که توسط مشاورین مورد استفاده قرار می‌گیره مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته.

به طور مثال کتاب کلید طلایی تنها کتابی که در سطح بازاره که به بررسی تخصصی نرم افزار دیوار به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار های مشاورین املاک در سطح کشور پرداخته. در این کتاب نکات روانشناسی و مهمی که به منظور جلب اعتماد مشتری بایستی رعایت بشه به صورت حرفه ای مورد بیان قرار گرفته.

نکته بسیار پر اهمیت دیگر در رابطه با کتاب کلید طلایی مشاورین املاک اینه که این کتاب با فاصله بسیار زیادی نسبت به سایر کتب موجود در بازار توانسته تا اعتماد میان فعالین حوزه مشاورین املاک را به خود جلب کنه و این مورد افتخاری هست برای یک نویسنده.

مطمئنا کتاب بسیار ارزشمندی است ، در رابطه با کتاب دوم چطور؟ کتاب قراردادهای پیمانکاری؟

کتاب قراردادهای پیمانکاری

کتاب قراردادهای ساخت و ساز یا همان قرارداد پیمانکاری برگ برنده‌ایه در فعالیت‌های مطالعاتی بنده و به جرات میشه گفت تکمیل ترین مرجعی هست که به صورت حرفه‌ای به موضوع قراردادهای حوزه ساخت و ساز در سطح ساخت و ساز شهری و پیمانکاری خرد پرداخته.

کتاب‌های پیشین موجود در بازار که تماما قبل از نگارش این کتاب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفتند به چندین قرارداد ساده به یکسان سازی آنها پرداخته بودند و در این میان نکته جالب این بود که هیچ یک از این کتاب ها هیچ الگوی واحدی را در قراردادهای خود مورد تحلیل و بررسی قرار داده و بر اساس آنها چارچوب بندی نکرده بودند.

به بیان ساده تر این کتاب‌ها تنها چند قرارداد موجود را گردآوری کرده و آنها را به انتشار رسانده بودند. قدرت اصلی کتاب قراردادهای ساخت و ساز در این است که به عنوان یک مرجع قدرتمند قراردادها در سطح کشور شناخته شده و از طرف امور بزرگانی صنعت مورد استقبال قرار گرفته. از طرفی با توجه به آنکه این کتاب از دل کارگاه‌های عمرانی و ساختمانی به خارج را پیدا کرده توانسته تا معیار‌های بر اساس واقعیت را با خود به ارمغان میاره.

در این کتاب چهارچوب اصلی یک قرارداد در حوزه ساخت و ساز مورد بررسی قرار گرفته با توجه به این چارچوب نکات مرتبط به تمامی حوزه های ساخت و ساز مورد بیان قرار گرفته است.

جناب مهندس کمی در رابطه با حوزه مشارکت در ساخت بفرمایید

فعالیت اصلی و تخصصی بنده در حوزه املاک ، در حوزه مشارکت در ساخت بوده و در شهرهای مختلفی از سطح کشور اقدام به تنظیم و ایجاد قراردادهای مشارکت در ساخت کردیم. ارتباط بین مالکین و سازندگان و ایجاد یه رابطه کاری مطمئن، برگ برنده‌ایه که مجموعه کامرانی و شخص بنده با تکیه بر آن تونستیم جایگاه ویژه‌ای ایجاد کنیم. با قدرت اعلام می‌کنم که مجموعه کامرانی و شخص بنده در آینده‌ای نه چندان دور، یکه تاز حوزه مشارکت در ساخت در سطح شهر تهران و کشور خواهد بود. این موضوع با توجه به روند تخصصی شخص بنده و به پشتوانگی سازندگان معتمد و مالکین محترم مطمئنا ایجاد خواهد شد.

ارتباط با مهندس داود کامرانی

تشکر از شما مهندس کامرانی عزیز که وقت خودتون رو در اختیار ما قرار دادید، دوستان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت شخصی مهندس داود کامرانی به آدرس davoodkamrani.ir و یا صفحه اینستاگرام ایشان به آدرس @davood_kamrani مراجعه کرده و سوالات خود را از ایشان در زمینه های مورد بحث مطرح کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه