رپرتاژ اگهی /

قیمت ها شکسته شد به روزترین لوازم خانگی" نورا "

قیمت ها شکسته شد به روزترین لوازم خانگی" نورا "
کدخبر : 38094

در منزل‌تان نشسته‌اید و برنامه محبوب‌تان را از تلویزیون مشاهده می‌کنید؛

 هم‌زمان دستگاه تصفیه هوا، شما را از دغدغه آلودگی شهر نجات داده و لذت لحظات استراحت را در منزل دوچندان کرده. فرزندتان درب یخچال را باز می‌کند و چند میوه را طبق عادت نوش جان می‌کند. همسرتان معتقد است از روزی که ماشین لباسشویی جدید را خریده‌اید؛ شستشوی لباس‌ها با سرعت و نظافت بالاتری صورت می‌گیرد. گوشی موبایل را بر‌می‌دارید و یک تماس تصویری با برادرتان در یک شهر دیگر برقرار می‌کنید و دلتنگی‌تان تاحدی برطرف می‌شود. خوشحالید؛ لبخندی از جنس آرامش و راحتی ناخودآگاه بر روی چهره‌تان نقش می‌بندد. این‌ها شرح خلاصه‌ای از یک ساعت روزمره شماست. ما برای شما در هر روزتان روی خوش زندگی را آرزو می‌کنیم.

قهرمان تازه نفس؛ گروه بازرگانی نورا 

سبد محصولات نورا با توجه به تنوع بالایی که دارد پاسخگوی انواع سلیقه‌ها و نیازها خواهد بود. شما می‌توانید لوازم منزل‌تان از تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی تا کالاهای برقی در منزل  و سایر دستگاه‌های دیجیتال را از نورا تهیه کنید. برای راحتی در مشاهده و خرید محصولات، می‌توانید به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی نورا مراجعه کنید.

2eacd322-c414-4cb2-bf77-ef5271450ef2


یخچال ساید بای ساید

قیمت یخچال ساید بای ساید  – ساید بای سایدها(Side By Side) نسل جدید یخچال فریزرها می باشند که با ظرفیت و گنجایش 4 برابر بیشتر نسبت به یخچال های معمولی نسلی بعدی یخچال ها خواهند بود. و به زودی پایان زندگی یخچال های قدیمی تک درب فرا خواهد رسید. یخچال های ساید بای ساید با خط جداکننده عمودی در وسط خود قسمت یخچال و فریزر را از هم جدا کرده اند. و در طرح هایی حتی درب تو درب (Door-in-Door) شده اند تا ظرفیت گنجایش  را چندین برابر بیشتر کند.آینده یخچال ها متعلق به ساید بای سایدها می باشد. به زودی حرف اول در صنعت یخچال سازی و انتخاب اول خریداران یخچال فقط یخچال های ساید بای ساید خواهد بود. پیشنهاد آپارات سرویس این است که هر چه سریع تر به دنیای ساید بای سایدها وارد وارد شوید تا تفاوت یخچال معمولی با یخچال ساید بای ساید را درک کنید. تمام تلاش و کوشش شرکت های یخچال سازی مطرح دنیا در زمینه تولید لوازم خانگی و یخچال، ساخت مدل هایی پیشرفته از قیمت یخچال ساید بای ساید های ساید بای ساید می باشد.

cb5588b4-ce84-4941-9df4-2462fc88883b

برای استعلام قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه نورا کلیک کنید

 

کولر گازی اصلی

کولر گازی چیست؟ کولر گازی یکی از انواع سیستم‌های تهویه مطبوع می باشد که برای ایجاد سرمایش در فصول گرم و همچنین ایجاد گرمایش در فصول سرد سال می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، اساس کار کولر گازی‌ها بر پایه سیکل تبرید است و برای این منظور از اجزای اصلی کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور استفاده می کند. خرید کولر گازی اصلی با چی کار میکنه؛ کولر گازی با برق کار میکند و از گاز مایع برای تبدیل گرما به سرما استفاده می‌کند و بخاطر همینه میگن کولر گازی.خرید کولر گازی اصلی, آشنایی با انواع سیستم‌های تهویه مطبوع، اجزا و نحوه کار کرد در صورتیکه قصد خرید سیستم تهویه مطبوع را داشته باشید، با سر زدن به بازار و یا یک جستجوی سریع در اینترنت و خرید اسپلیت، با انواع کولر گازی و مدل های متنوع مواجه می‌شوید که این موضوع می‌تواند انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع مناسب را کمی دشوار نماید. در ادامه به معرفی انواع سیستم های تهویه مطبوع پرداخته ایم. مطالعه این بخش می تواند کمک موثری در انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع مناسب باشد.

81eca3ff-8f53-4eb7-ada5-7ffb237e4c4e

مزایای کولر گازی اینورتر عبارت است از:

  • مصرف پایین انرژی برق
  • کم بودن صدای کولر گازی در زمان کارکرد
  • دارا بودن ظاهر زیبا و شکیل

برای استعلام قیمت و خرید کولر گازی اصلی در فروشگاه نورا کلیک کنید

ماشین ظرفشویی

بهترین مارک ظرفشویی ما در لوازم خانگی نورا  برای شما مشتریان عزیز شرایطی رو فراهم کرده‌ایم تا با خیالی راحت بتوانید ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را خریداری کنید. ماشین ظرف‌شوییِ توکار که داخل کابینت نصب می‌شود و قابل جابه‌جا کردن نیست. ماشین ظرف‌شوییِ رومیزی و سبک قابل جابه‌جا شدن هستند و تنوع رنگیِ بسیار بالایی دارند. ماشین ظرف‌شویی ایستاده برای حجم‌های بالاترِ ظروف مورد استفاده است.و درست مثل ماشین لباس‌شویی به جایگاهی در آشپزخانه برای نصب شدن نیاز دارد.

 

بخش‌های گوناگون

  • مخزن: یا از جنس پلاستیک است یا از جنس استیل (فولاد ضدزنگ)
  • قفسه: دارای اندازه‌هایی گوناگون برای ظرف‌ها با اندازه‌های گوناگون است.
  • فیلتر غذا: گاهی بازماندهٔ غذاها برای آنکه بتواند خارج شود، نخست آسیاب

    و سپس همراه با آب خارج می‌شود.

  • آب‌گرمکن: آب گرم، کار شست‌وشو را بهتر می‌کند.
  • سوراخ‌های آب‌فشان: سوراخ‌هایی هستند که آب از راه آن‌ها با فشار بیش‌تری

    خارج می‌شود و شست‌وشوی بهتری انجام می‌شود.

  • خشک‌کن: ظرف‌ها را خشک می‌کند و برق زیادی هم مصرف می‌کند.
  • بخش الکترونیکی: برای برنامه دادن و شست‌وشوی هوشمند است.

ماشین لباسشویی

سالیان سال است که ماشین لباسشویی یک ضرورت مدرن و ارزشمند است؛ ممکن است ظاهر فریبنده ای نداشته باشد، اما فوق العاده مفید است. در حقیقت، شما اغلب متوجه نمی شوید که ماشین لباسشویی تا چه حد کارآمد است تا وقتی که به طور ناگهانی خراب شود.ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در هر خانه است که تمامی لباس‌ها و پارچه‌های سبک وزن را می‌تواند بشوید. این دستگاه اگرچه عمر بسیار بالایی دارد اما به عنوان یک ماشین، قطعاتی با عمر محدود دارد و پس از مدتی خراب خواهد شد. در صورتی که به درستی از لباسشویی خود استفاد نکنید و در نگهداری‌اش کوتاهی نمایید احتمال اینکه با خرابی زودهنگام قطعات آن مواجه شوید بسیار بالاست.

 

پیشنهاد می‌شود که بر اساس جنس پارچه، برنامه‌ای با دما و زمان کافی را انتخاب کنید و از انتخاب برنامه‌هایی با دمای بسیار بالا خودداری نمایید. علاوه بر این استفاده غلط از برنامه های ماشین لباسشویی میتواند یکی از علل کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی باشد.ماشین های لباسشویی قطعا دستگاه های بسیار پیچیده هستند، و مانند تمام وسایل دارای تکنولوژی، آنها از عیب ها مصون نیستند. و در طولانی مدت ممکن شما به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز داشته باشید یکی از این عیب ها این اسنت که چرا لباسشویی خاموش نمی شود. امروزه در اکثر خانه‌ها از این نوع ماشین لباسشویی استفاده می‌شود، زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. در این ماشین لباسشویی تا مقدار محدود آب پر می‌شود و از روش زیر و رو برای تمیز کردن لباس‌ها استفاده می‌کند. زمانی که محفظه داخلی پر از آب شده و مایع تمیز کننده با آب مخلوط می‌شود، عمل شستشو شروع شده و بعد از گذشت چند دقیقه به پایان می‌رسد. این ماشین لباسشویی از مواد شوینده بهترین بازدهی را می‌گیرد و کف کمتری تولید می‌کند.

برای استعلام قیمت و خرید بهترین مارک لباسشویی در فروشگاه نورا کلیک کنید

سخن آخر

نورا با بیست سال سابقه در عرضه تمامی محصولات خانگی و با ورود به بازار و فروش اینترنتی محصولات خود از سال 99 گامی برای راحتی تمام اقشار برداشت و با حمایت کالای ایرانی تمامی محصولات ساخت کشور را عرضه کرده و در کنار آن برای مشکل پسندان نیز  تمامی برندهای مطرح و به روزه دنیا رادر اختیارشان گذارده است.تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش نورا 24 ساعت شبانه روز و تمام ایام هفته در خدمت ملت شریف ایران خواهد بود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه