رپرتاژ اگهی /

چرا خرید گران‌تر لوازم خانگی با کیفیت به صرفه‌تر است؟

چرا خرید گران‌تر لوازم خانگی با کیفیت به صرفه‌تر است؟
کدخبر : 39140

یکی از تصورات غلطی که بسیاری از افراد هنگام خرید لوازم خانگی دارند، این است که قیمت بالای لوازمی مثل یخچال یا ماشین لباسشویی، به دلیل مارک و برند شرکت تولید کننده است و هیچ امکانات اضافه‌ای به آنها ارائه نمی‌دهد. البته این دیدگاه تا حد زیادی درست است؛ زیرعملکرد و وظیفه اصلی مدل‌های ارزان قیمت و گران قیمت یکی است! به عنوان مثال، مدل‌های مختلف یخچال همگی وظیفه خنک کردن و نگهداری از مواد غذایی را برعهده دارند.

یکی از تصورات غلطی که بسیاری از افراد هنگام خرید لوازم خانگی دارند، این است که قیمت بالای لوازمی مثل یخچال یا ماشین لباسشویی، به دلیل مارک و برند شرکت تولید کننده است و هیچ امکانات اضافه‌ای به آنها ارائه نمی‌دهد. البته این دیدگاه تا حد زیادی درست است؛ زیرعملکرد و وظیفه اصلی مدل‌های ارزان قیمت و گران قیمت یکی است! به عنوان مثال، مدل‌های مختلف یخچال همگی وظیفه خنک کردن و نگهداری از مواد غذایی را برعهده دارند.

اما از طرف دیگر، نمی‌توان رابطه میان قیمت و کیفیت محصولات را انکار کرد. کارایی و کیفیت یک یخچال اقتصادی و حتی مدل با یک یخچال لوکس و گران قیمت قابل قیاس نیست. یک یخچال میان رده باکیفیت می‌تواند عمر مفید طولانی‌تری نسبت به یک یخچال ارزان قیمت داشته باشد. از طرف دیگر، مصرف بهینه انرژی نیز یکی دیگر از مزایای خرید لوازم خانگی گرانتر است.

در ادامه، دلایلی که نشان می‌دهند خرید لوازم خانگی گرانتر صرفه بیشتری دارد را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا لوازم خانگی گرانتر بخریم؟

از توضیحات بالا برداشت اشتباه نکنید! صرفا هر لوازم خانگی که قیمت بالاتری داشته باشد، نمی‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد. در واقع برخی از امکانات هستند که بهتر است برای برخورداری از آنها، هزینه بیشتری برای یخچال فریزر، ماشین لباسشویی یا دیگر لوازم خانگی خود پرداخت کنید.

در ادامه مهمترین این موارد را معرفی کرده‌ایم که بهتر است در هنگام خرید لوازم خانگی از نمایندگی وستینگهاوس یا دیگر برندها، به آنها توجه داشته باشید.

776e99ff-701e-4a4f-b567-f4f6b3c147a3

خدمات پس از فروش مناسب

جدا از شرکت‌ها و برندهای ایرانی تولید کننده لوازم خانگی، برندهای خارجی زیادی در بازار ایران فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان به برندهایی مثل سامسونگ، بوش، دیپوینت، جنرال الکتریک و... اشاره کرد. هرکدام از این برندها شهرت خاصی در میان خریداران دارند و علاوه بر ایران، در اکثر نقاط جهان نیز شناخته شده هستند. اما همان طور که می‌دانید، تنوع برندهای لوازم خانگی بسیار زیاد است و بسیاری از آنها، خدمات پس از فروش خود را در ایران ارائه نمی‌دهند. اما شرکت‌هایی که به مشتریانشان چنین خدماتی را ارائه می‌دهند، یک مزیت رقابتی ایجاد می‌کنند. به طوری که هر شرکت برای اینکه بتواند سهم بیشتری از بازار را بدست بگیرد، خدمات خود را گسترده و کاربردی‌تر می‌کند.

سابقه برند

شما ترجیح می‌دهید یک یخچال با امکانات زیاد از یک برند ناشناس خریداری کنید یا یک یخچال با امکانات متوسط از یک برند شناخته شده؟ مسلما تاثیر برند در خرید لوازم خانگی را نمی‌توان نادیده گرفت. صرف هزینه بیشتر برای خرید یک محصول از یک برند سرشناس کاملا منطقی است. همان طور که می‌دانید، بسیاری از برندهای بزرگ و شناخته شده لوازم خانگی در ایران نمایندگی دارند. البته بسیاری از این نمانیندگی‌ها، صرفا اقدام به تعمیر لوازم خانگی شما می‌کنند و دیگر خدمات پس از فروش را ارائه نمی‌دهند.

شرکت جنرال الکتریک که یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی است، نمایندگی‌هایی در ایران دارد. نمایندگی جنرال الکتریک وظیفه تعمیر و سرویس، تهیه قطعات و همچنین ارائه دیگر خدمات پس از فروش محصولات این برند را برعهده دارد. نه تنها جنرال الکترونیک، بلکه بسیاری از دیگر برندهای سرشناس تولید کننده لوازم خانگی نیز در ایران فعال هستند. به عنوان مثال یکی از معتبرترین شرکت‌های نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک در تهران مدرن تکنیک است که با

بودجه‌تان را هم درنظر بگیرید

اگر بخواهید از هر برندی لوازم خانگی تهیه کنید، با مدل‌های مختلفی در بازه‌های قیمتی متنوع مواجه می‌شوید. به عنوان مثال، یخچال فریزر سامسونگ را درنظر بگیرید. اگر به یک فروشگاه اینترنتی یا حتی فروشگاه لوازم خانگی فیزیکی مراجعه کنید، با مدل‌های متنوعی مواجه می‌شوید که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

در قدم اول نیازهای خود برای یخچال را درنظر بگیرید. برای مثال فضای داخلی یخچال، قدرت موتور خنک کننده، بدون برفک بودن یخچال و... از مهمترین مواردی هستند که در خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ باید مدنظر داشته باشید. برخی دیگر از امکانات مثل اتصال به اینترنت، نمایشگر نشان دهنده مواد درون یخچال، کنترل از راه دور یخچال و موارد این چنینی، نیاز همه افراد نیستند. اگر رابطه خوبی با تکنولوژی ندارید، بهتر است از خرید یخچال‌های هوشمند خودداری کنید.می‌توانید ما به تفاوت هزینه دو مدل را صرف موارد دیگر کنید.

به فکر تعمیر نیز باشید!

برخی از برندها هم هستند که محبوبیت بالایی دارند و خرید محصولات آنها، از نظر اقتصادی و حتی امکانات نیز به صرفه است. اما مشکلی که سر راه خرید آنها وجود دارد، این است که نمایندگی تخصصی تعمیرات در تهران یا دیگر شهرها ندارند! شاید در نگاه اول این موضوع چندان حائز اهمیت نباشد؛ اما در صورتی که کمی آینده نگرانه به این موضوع نگاه کنید، از خرید آن محصول خودداری می‌کنید.

کارکنان و متخصصین نمایندگی تخصصی یا نمایندگی مجاز اقدام به گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی برند موردنظر کرده‌اند. همچنین تکنسین‌های نمایندگی‌ها از تخصص کافی برای تعمیر محصولات یک یا چند برند برخوردار هستند. برای مثال، اگر مشکلی برای یخچال شما پیش بیاید، با سپردن آن به یک تعمیرکار غیرمتخصص، پس از مدتی مجددا همان مشکل برای یخچال شما رخ دهد! بنابراین بهتر است ریسک نکنید و محصولات برندی که نمایندگی تعمیرات در شهر شما ندارد را نخرید!

بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران

گروه مدرن تکنیک، نمایندگی تخصصی برخی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است. گروه ما نمایندگی تعمیر برندهای پرشماری است که از جمله آنها می‌توان به نمایندگی لوازم خانگی ویرپول، نمایندگی بوش و... اشاره کرد.

هر تکنسین در مدرن تکنیک دارای تخصص در تعمیرات برند مشخصی است و دوره‌های مربوط به تعمیرات لوازم خانگی آن برند (یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فریزر و...) را گذرانده است. گروه ما خدمات خود را در تهران و در محل به تمام شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه