رپرتاژ اگهی /

فرقی نمی‌کنه چندتا صفر؛ نقد پی پال بدون محدودیت

فرقی نمی‌کنه چندتا صفر؛ نقد پی پال بدون محدودیت
کدخبر : 39141

الماس‌ قرمز تراش‌نخورده‌ای در جعبه‌ای شیشه به دست آورده‌اید. جعبه‌ای با قفلی طلایی روی در آن که مانع رسیدن شما به الماس می‌شود.

 کلید کجاست؟ در دهان شیر! باید رامش ‌کنید و کلید را بیرون بکشید. آن‌موقع الماس دارایی قطعی شماست. شبیه به کاری که برای نقد پی‌پال باید انجام دهید. قبل از هر چیز قفل تحریم باید شکسته شود و بعد از آن چمدان پول‌های‌تان روی میز حاضر است. تحریم سیستم‌های بانکی داخلی، مانع نقد ارز‌های پی‌پال حساب‌های بین‌المللی شما شده‌اند. مشکل بعدی زمانی جلوی راه‌تان سبز می‌شود که بعد از اتمام مبادله‌‌ و پروژه‌ای بین‌الملی، قصد نقد حجم بالای پی‌پال را داشته باشید. اینجا می‌خواهیم بدون هیچ شعبده‌ای کلید را از دهان شیر بیرون بکشیم. دردسر نقد پی‌پال بدون محدودیت، زیر 30 دقیقه و با نرخ بالای بازار را دارید؟ این مقاله برای شماست.

بزن بریم؛ حل مشکلات نقد پی‌پال

بدون تردید برای پیشبرد همکاری خود با شرکت‌های بین‌المللی و انجام پروژه‌های میلیون دلاری با موانع متعددی مواجه خواهید شد. دستیبابی به اهدافی که شما را به موقعیت‌های ویژه پیوند بزند، به این نیاز دارید که هر سدی را کنار بزنید. با آخرین کلیک، آخرین امضای قرارداد و پایان یافتن یک بازی هیجان‌انگیز، پای حل اولین مسأله‌ی به میان می‌آید‌: نقد پی‌پال. این مشکل از اینجا مطرح می‌شود که وقتی هیچ‌کدام از حساب‌های بانکی داخلی به سیستم‌های بین‌المللی متصل نیستند، دلار، یورو، پوند، روبل، ین و ارزهای دیگر را چطور باید نقد کرد؟ مبادلات بین‌المللی داری؟ فریلنسر، گیمر یا استریمر هستید؟ پس چاره‌ای جز شکستن سد تحریم بانکی ندارید. جای نگرانی نیست، نیک پرداخت اینجاست شما را همراهی کند.

 

مسأله‌ی شماره‌ی دو؛ سرعت نقد پی‌پال

حواس‌تان را شش دنگ جمع کنید چون به دومین مسأله‌ رسیدیم. یعنی سرعت نقد پی‌پال.‌ فایده‌ی سرعت انجام این کار در چیست؟ این داستان کوتاه چندخطی پاسخ شما را می‌دهد. وقتی قرار بود آیفون پرومکس 13 بخرم، کمی در زمان نقد کردن تنبلی به خرج دادم. ساعت 9 صبح قیمت آن گوشی ارزان‌تر از دو بعدازظهر بود. برای همین مجبور شدم چند میلیونی بیشتر پول پرداخت کنم. این اتفاق موقع خرید اپل واچ 7 هم افتاد. با این تجربه‌ی دردناک از من به شما نصیحت که سرعت نقد کردن را جزو اولویت‌های اصلی قرار دهید. شما هنوز پی الماس قرمزید، پس راهی جز بالا بردن سرعت ندارید. با این حساب نقد پی‌پال زیر 30 دقیقه یک پیروزی بزرگ به حساب می‌آید که برای دستیابی به آن به یک ابزار نیاز دارید: نقد پی‌پال با نیک پرداخت.

نقد پی پال؛ نامحدود. با نرخ بالای بازار

"نفسم بند اومد بود و انقد هیجان داشتم که دلم می‌خواست جیغ بکشم". این جمله‌ را وقتی می‌گویید که در شرف مبادله‌ و پروژه‌ای میلیون دلاری قرار دارید. با هر دقیقه نزدیک‌ شدن به اتمام پروژه، هیجان‌ درآمد دلاری ضربان قلب‌تان را بالاتر از همیشه می‌برد. سمت دیگر ماجرا حجم بالای نقد پی‌پال است که شاید اندکی نگران‌تان کند. جایی که مسأله‌ی سوم جلوی راه‌تان سبز می‌شود. در شرایط عادی، نقد ارزهای پی‌پال به راحتی برداشت پول از حساب‌های بانکی داخلی است. اما در وضعیت استثنایی تحریم شرایط پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. مکانی مطمئن پیدا کنید تا بدون محدودیت حجم، ارزهای حساب پی‌پال‌تان نقد شود. جایی که صحبت سقف برداشت و طولانی شدن فرآیند نقد کردن را پیش نکشد.  جایی مثل نیک پرداخت.

80c066bd-36ef-47b1-ac8f-d06043cabb41

دلار و 24 ارز دیگه؛ نقد تمام ارزهای پی‌پال

ممکن است پایان‌بندی پروژه‌های شما با دلار نباشد. ارزهای دیگری مثل یورو، پوند، روبل و ین گزینه‌های مناسبی برای درآمد از پروژه‌های بین‌المللی می‌توانند باشند. اگر تا این‌جای مطلب همراهی کرده‌اید احتمالاً دغدغه‌ای اساسی در مورد نقد پی‌پال دارید. از دیدن پیامک واریز پول چشمان‌تان گرد می‌شود چون بدون محدودیت حجم و نیاز به حساب ارزی بین‌المللی به پول‌تان می‌رسید. عجله؟ قطعاً، تلف کردن زمان معنایی ندارد.

کلید طلایی دست شماست؛ نقد پی‌پال با نیک پرداخت

حالا اگر پروژه‌‌ی فریلنسری‌تان را تحویل دادید یا بعد از کلی بازی جذاب درآمد قابل توجهی به دست آوردید، مرحله‌ی هیجان‌انگیز از راه می‌رسد.: نقد بی‌دردسر پی‌پال. الماس قرمز تراش‌نخورده توی دستان‌تان برق می‌زند. نیک پرداخت بعد از 15 سال کسب تجربه در حوزه‌ی پرداخت‌های ارزی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون محدودیت، کمتر از 30 دقیقه و با نرخ بالای بازار تمام 25 ارز پی‌پال را نقد کنید. با استفاده از این سرویس کارمزد ثابت پرداخت نخواهید کرد. علاوه بر این با پشتیبانی 24 ساعته، هیچ مشکلی حل نشده باقی نمی‌ماند. بعد از ثبت‌نام و ثبت در خواست، 30 دقیقه روی صندلی راحتی قهوه‌ای بنوشید تا پول به حساب‌تان واریز ‌شود. با کلیک روی این لینک کلید طلایی دست شماست تا الماس قرمز را با خودتان به خانه ببرید. 

8c3eb68e-8188-4433-b3ac-6feac9a62c1c

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه