رپرتاژ اگهی /

می خواهم بادام های مرغوب در باغ خود تولید کنم؛ بهترین راهکار چیست؟

می خواهم بادام های مرغوب در باغ خود تولید کنم؛ بهترین راهکار چیست؟
کدخبر : 39341

جزئیات ریز و درشت قابل توجه بسیاری وجود دارد که باغداران را به سمت پرورش ارقام باکیفیت نهال بادام هدایت می کند. اگر شما هم باغدار هستید و می خواهید باغ خود را توسعه دهید، و یا اگر به احداث باغ بادام جدید فکر می کنید، در جای درستی قرار گرفته اید. می‌خواهیم درباره فوت و فن هایی صحبت کنیم که به شما کمک می کند درختان بادام پربار پرورش دهید و میوه های مرغوب را برداشت کنید.

 خرید نهال بادام از ارقام مرغوب و پربازده یکی از اصلی‌ترین راهکارهایی است که در این مسیر به کمک باغداران می آید این گروه از افراد باید به تناسب بودجه مالی و اهداف تولید بادام، نهال های موجود در بازار را انتخاب کنند. به طور مثال، نهال بادام اصلاح شده، نهال بادام خوشه ای و نهال بادام دیرگل، 3 نمونه از بهترین انتخاب هایی هستند که پیش رو خواهند داشت.

روی صحبت ما کسانی است که در حال جستجوی بهترین رقم نهال بادام برای کاشت در باغ هستند. اگر شما هم در این گروه قرار دارید با ما همراه باشید. در ادامه، موضوع خرید ارقام نهال بادام را بررسی می کنیم و نگاه کوتاهی به دسته بندی های هر کدام از رقم نهال های موجود داریم. پ

س از مشورت با کارشناسان نهالستان می توانید قیمت نهال بادام را در ثبت سفارش عمده استعلام بگیرید. بهترین زمان برای خرید نهال های بادام، اواخر تابستان و اوایل پاییز است؛ چرا که بهتر است در فصل پاییز نهال ها را در باغ بکارید تا دوره رشد خود را کامل کنند.

خرید نهال بادام خوشه ای؛ مسیری به سمت سودآوری

ddfddb5a-9d70-43ca-9ba1-793ffe590d35

خرید نهال بادام خوشه ای یکی از راهکارهایی است که به باغداران کمک می کند بادام های مرغوب، درشت و با طعم خوشمزه تولید کنند. نهال های خوشه ای بادام در هر خوشه و شاخه، بادام های انبوه تولید می کنند و از نظر شکل ظاهری، یک درخت پربار و پر ثمر را به نمایش می گذارد. نهال های بادام خوشه ای، محصول دهی فوق العاده ای دارند. اگر نهال بادام پیوندی از این گروه را خریداری کنید، نتایج بسیار فوق‌العاده‌ای در محصول دهی شاهد خواهید بود.

با خرید نهال بادام خوشه ای از ارقام مختلف و فراهم کردن مقدمات کاشت نهال ها می توانید نه تنها نیاز بازار داخل را تامین کنید، بلکه مسیری به بازارهای صادراتی داشته باشید. انواع بهترین نهال های بادام خوشه ای که می توانید به صورت عمده بخرید شامل موارد زیر هستند:

b68d9588-bacb-4dd0-b630-8b000d9fe7a9

هر کدام از انواع ارقام نهال های فوق از نظر شرایط کاشت نهال ها، میزان باردهی در هر هکتار، نیاز آبی، نیاز سرمایی، شرایط خاک، شرایط کوددهی و مقاومت در برابر آفت ها و بیماری های گیاهی شباهت زیادی به همدیگر دارند؛ اما تفاوت های جزئی را نیز می توان برای آنها مشاهده نمود. بهترین رقم نهال بادام از نهال های خوشه ای در هر هکتار می تواند تا حدود پنج تن بادام مرغوب حاصل کند.

خرید نهال بادام اصلاح شده، راهکار اصلی برای تولید بادام های باکیفیت

642626da-b59a-4cc9-a160-f5231b23c83a

اگر از ما سوال کنید که "چطور میتوانم بادام های پربار و مرغوب در باغ خود تولید کنم؟"، به شما خواهیم گفت که با خرید نهال بادام اصلاح شده تا حد زیادی به این هدف تان خواهید رسید. نهال های بادام اصلاح شده از ارقام دستکاری شده ژنتیکی هستند و بسیاری از ویژگی های آن ارتقا پیدا کرده است. به این ترتیب، این نهال ها عمر اقتصادی بسیار عالی دارند؛ باردهی آن ها فوق العاده است؛ در برابر سرما زدگی مقاوم هستند؛ و از همه مهمتر در برابر آفت ها و بیماری های درخت بادام پایداری خوبی نشان می دهند.

نهال بادام اصلاح شده برای مناطقی مناسب است که ارتفاع از سطح دریا در آنجا ۴۰۰ تا ۲۵۰۰ متر باشد. هنگام خرید نهال های اصلاح شده بادام حتماً به این موضوع توجه کنید که نهال ها سالم باشند، شناسنامه دار باشند، و بتوانید مشاوره خرید را از نهالستان معتبر دریافت کنید. بهترین ارقام نهال بادام اصلاح شده برای احداث باغی پربار و پر بازده به صورت زیر هستند:

  • نهال بادام فرانیس
  • نهال بادام آذر
  • نهال بادام تونو
  • نهال بادام نون پاریل
  • نهال بادام سوپرنوا
  • نهال بادام مامایی

خرید نهال بادام دیرگل؛ بهترین گزینه برای مناطق سردسیر

b42d8192-f145-41ce-a772-f8b6fa52dd37

در کنار نهال بادام اصلاح شده و نهال بادام خوشه ای، گزینه دیگری که مورد توجه باغداران در مناطق سردسیر قرار دارد، نهال بادام دیرگل می باشد. با خرید نهال بادام دیرگل و فراهم سازی مقدمات کاشت نهال ها، حتی در مناطق سردسیر و کوهستانی، همان بازدهی را به دست می آورید که در سایر مناطق می توانستید حاصل کنید.

اگر باغ شما در ارتفاع از سطح دریا قرار دارد، زمستان های سرد را تجربه می‌کند، یا بارش باران و برف را آنجا دارید، نگران انتخاب نهال های بادام نباشید. نهال بادام دیرگل برای همین اهداف طراحی و تولید شده است.

همانند سایر ارقام نهال های بادام، نهال بادام دیرگل نیز دارای رقم های متفاوتی است که همه آنها از ویژگی های برتر برخوردارند. مهمترین ارقام نهال بادام دیرگل به صورت زیر می باشند:

  • نهال بادام آذر
  • نهال بادام اسپانیایی
  • نهال بادام منقا
  • نهال بادام مامایی
  • نهال بادام شکوفه
  • نهال بادام فرانسیس
  • نهال بادام یلدا
  • نهال بادام سوپرنوا
  • نهال بادام تونو
  • نهال بادام نون پاریل

3b0119d3-c928-455b-b24d-4e695726e310

فراموش نکنید اگر می خواهید نهال های دیرگل در برابر عوامل محیطی پایدارتر باشند، حتماً قبل از خرید نهال با کارشناسان نهالستان صحبت کنید و شرایط اقلیمی باغ را برایشان توضیح دهید. اگر لازم باشد، کارشناسان کشاورزی و باغداری با شما صحبت خواهند کرد و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

نهال بادام دیرگل در کنار ارقام نهال بادام اصلاح شده و نهال بادام خوشه ای جزو پرفروش ترین، پربازده ترین و محبوب ترین ارقام نهال میوه در کشور ایران است.

خرید نهال بادام شناسنامه دار با تضمین کیفیت

594d53a9-c1c9-40d6-a2a2-90fa5be3a90b

برای خرید نهال بادام با کیفیت، لازم نیست منابع مختلف را جستجو کنید؛ چرا که جز سر در گم شدن در میان انواع ارقام نهال، چیزی برای تان حاصل نمی شود. بنابراین پیشنهاد ما به شما، یک مرجع و مرکز معتبر است که تحت عنوان نهالستان پالیز فعالیت می‌کند.

بیشتر از ۵۰ سال تجربه، پشتوانه این نهالستان بوده و حسن اعتبار و فعالیت آن را ثابت می کند. تمامی کارشناسان نهالستان پالیز تلاش خود را به کار گرفته اند تا خدمات کاملی را در فروش نهال بادام، مشاوره خرید نهال بادام، مشاوره کاشت نهال و گزینه های مرتبط به باغداران ارائه دهند.

برای دریافت قیمت نهال بادام اصلاح شده، قیمت نهال بادام خوشه ای و قیمت نهال بادام دیرگل با کارشناسان نهالستان پالیز صحبت کنید.

برای خرید عمده نهال بادام شناسنامه دار و ثبت سفارش می‌توانید به وبسایت نهالستان پالیز به آدرس https://paliznahal.ir/  مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با مشاوران ما به صورت رایگان و همه روزه میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۸ – ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۷

آدرس دفتر :آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه :آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت ان ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه