رپرتاژ اگهی /

بخاری کارگاهی [لیست قیمت بخاری کارگاهی همراه با تخفیف ویژه در نیکاسان[

بخاری کارگاهی [لیست قیمت بخاری کارگاهی همراه با تخفیف ویژه در نیکاسان[
کدخبر : 39729

فروشگاه نیکاسان عرضه کننده بخاری کارگاهی همراه با تخفیفات ویژه است. اگر قصد خرید بخاری کارگاهی را دارید، این فرصت ویژه را از دست ندهید و از تخفیفات ویژه نیکاسان استفاده کنید. لیست قیمت بخاری کارگاهی همراه با تخفیف ویژه در سایت نیکاسان قرار داده شده است.

فروشگاه نیکاسان عرضه کننده بخاری کارگاهی همراه با تخفیفات ویژه است. اگر قصد خرید بخاری کارگاهی را دارید، این فرصت ویژه را از دست ندهید و از تخفیفات ویژه نیکاسان استفاده کنید. لیست قیمت بخاری کارگاهی همراه با تخفیف ویژه در سایت نیکاسان قرار داده شده است.

 

 بخاری های کارگاهی که در دسته هیترهای صنعتی قرار می گیرند، به عنوان یکی از پرفروش ترین نوع بخاری های بازار معرفی می شوند. این دسته از بخاری ها می توانند فضاهای بزرگی مانند سوله، انبار و... را به راحتی گرم کنند. به صورت کلی این بخاری ها به چهار دسته گازی، نفتی، گازوئیلی و برقی تقسیم بندی می شوند. فروشگاه اینترنتی نیکاسان به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده بخاری کارگاهی معرفی می شود. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت این فروشگاه اینترنتی اقدام به ثبت سفارش بخاری های کارگاهی و دریافت آن در محل مورد نظر خود کنید.

c02ae708-b38c-4449-988e-dee2b55e2c18

بخاری کارگاهی

گرمایش فرآیندی جدایی ناپذیر از هر صنعت تولیدی است. فرقی نمی کند در چه زمینه ای فعالیت دارید، در هر صورت شما به بخاری کارگاهی نیاز خواهید داشت. بخاری های کارگاهی انرژی حاصل از سوخت یا سایر منابع را به گرما تبدیل می کنند، سپس این انرژی حرارتی از طریق فرآیند انتقال حرارت به سیستم منتقل می شود. بخاری های کارگاهی از یکی این سه روش اساسی زیر برای انتقال حرارت استفاده می کنند:

  • رسانایی: مولکول های جسم جامد انرژی خود را از طریق ارتعاش در فرکانس های بالاتر به مولکول های مجاور منتقل می کنند.
  • همرفت: انرژی حرارتی از یک سیال یا یک محیط به شکل جریان همرفتی عبور می‌کند که می‌تواند جریان آزاد یا اجباری داشته باشد.
  • تابش: انتقال حرارت غیر مستقیم از طریق امواج الکترومغناطیسی بدون هیچ گونه تماس فیزیکی بین منبع گرما و ماده صورت می پذیرد.

8168936c-f53f-4480-b713-35c2f36bd2e4

اکنون که فرآیند انتقال حرارت بخاری های کارگاهی را درک می کنید، اجازه دهید ویژگی های متمایز آن ها را مورد بحث قرار دهیم. این ویژگی‌ ها پیکربندی و عملکرد بخاری‌ های کارگاهی را مشخص می‌ کنند و به شما کمک خواهند کرد که بهترین مورد را برای نیازهای گرمایش فرآیند خود انتخاب کنید.

  • ظرفیت گرمایشی: این موضوع معمولا بر حسب کیلووات مشخص می شود. ظرفیت گرمایشی تعیین می کند که بخاری چه مقدار انرژی حرارتی می تواند در یک دوره تحویل دهد. این موضوع بستگی به جرم سیال، ظرفیت گرمایی ویژه آن، تغییر دما و زمان لازم برای رسیدن به دما دارد.
  • حداکثر دمای عملیاتی: شاید مهم‌ترین مشخصات در هنگام انتخاب بخاری حداکثر دمای کارکرد و دمای المنت گرمایشی باشد. خواص مواد و طراحی بخاری بر حداکثر دمایی که عنصر بخاری می تواند به آن دست یابد، تاثیر می گذارد.

bfd7ff3f-2913-4817-883e-9f186ddf1502

  • حداکثر جریان هوا: حداکثر جریان هوا برای انواع بخاری بسیار مهم است و حجم کلی را مشخص می کند که قادر است گرم کند. جریان هوا حداکثر دمایی که یک بخاری می تواند به آن برسد و مدت زمانی که دمای خاصی را حفظ می کند را مشخص خواهد کرد.
  • چگالی وات: اکثر بخاری های برقی کارگاهی که توسط فروشگاه نیکاسان عرضه می شوند از منبع AC در عملکرد تک فاز یا سه فاز استفاده می کنند. در بخاری های برقی، چگالی وات اصلی ترین ویژگی است که مشخص می کند با چه سرعتی می تواند گرما را به فرآیند انتقال دهد و باید به درستی انتخاب شود. مقادیر بسیار بالای چگالی وات ممکن است منجر به خرابی زودرس بخاری و آسیب رساندن به مواد شود. از طرف دیگر مقادیر کمتر چگالی وات هزینه بخاری را افزایش می دهد.

e4ab6001-dbdc-403f-9cfe-296e89a202a3

لیست قیمت بخاری کارگاهی

بخاری های کارگاهی یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که توسط فروشگاه نیکاسان عرضه می شوند. اگر قصد خرید بخاری کارگاهی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه را دارید، می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی نیکاسان، لیست قیمت این بخاری ها و همچنین انواع هیتر گازی را مشاهده کرده و پس از سفارش در محل مورد نظر خود آن را دریافت کنید. نیکاسان عرضه کننده انواع بخاری های کارگاهی با بهترین قیمت است. با انتخاب این فروشگاه و خرید این بخاری کارگاهی از آن، از شر سرمای طاقت فرسای زمستان در محیط کارتان خلاص شوید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه