رپرتاژ اگهی /

نکات کلیدی در زمان خرید اینترنتی هدیه

نکات کلیدی در زمان خرید اینترنتی هدیه
کدخبر : 39842

معمولاً وقتی می‎خواهیم میزان عشق و علاقه خود را به کسی نشان دهیم، با خرید کادو یا هدیه این کار را می‎کنیم تا جایی که ممکن است در طول یک سال در مناسبت‎های مختلف یا حتی بدون مناسبت، انواع و اقسام هدایا را برای دوستان و نزدیکان خود خریداری کنیم. همان طور که می‎دانید این روزها، خرید اینترنتی کالا و خدمات و تجارت الکترونیک در حال گسترش است. یکی از کاربردهای زیاد کسب و کارهای دیجیتال هم خرید اینترنتی هدیه و کادو است.

تا جایی که امروزه تعداد زیادی از وب ‌سایت‌ و پیج ‎های اینستاگرامی اقدام به فروش هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و محصولات کادویی در زمینه های مختلف می‎کنند. به همین دلیل و با توجه به استقبال عده کثیری از مردم از خریدهای اینترنتی، تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص نکات کلیدی در زمان خرید اینترنتی هدیه بیشتر صحبت کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

  1. پیش از خرید هدیه، ایده داشته باشید: به دلیل تعداد بالای صفحات و پیج‎هایی که اقدام به فروش اجناس کادویی و هدیه می‎کنند و همین طور به دلیل تنوع بالای محصولات کادویی و هدایا، بهتر است قبل از این که اقدام به خرید هدیه کنید، نسبت به آن چه می‎خواهید خریداری کنید و قیمت آن، ایده داشته باشید تا در میان انبوه انتخاب‎ها، گیج و سر در گم نشوید.
  2. متفاوت و خلاقانه فکر کنید: خرید اینترنتی هدیه، دارای یک مزیت بزرگ است و آن مزیت این است که در این مدل خرید، تنوع محصولات بسیار زیاد است. به عبارت دیگر، شما می‌توانید از میان صدها محصول آماده و دست‌ساز،  هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به ‌جای بررسی و انتخاب هدایایی که در هر فروشگاه عرضه اجناس کادویی در سطح شهر پیدا می‌شود، به دنبال هدایایی خلاقانه‌تر و خاص‌تر باشید.
  3. چیزی را خریداری کنید که مطمئن هستید فرد دریافت کننده هدیه، آن را برای خود نمی‎خرد: همان طور که می‎دانید برای همه ما پیش آمده است که از برخی چیزها خوشمان می‎آید ولی به دلایل مختلف آن را برای خودمان نمی‎خریم ولی مسلماً اگر همان چیز به عنوان کادو به ما داده شود، بسیار خوشحال می‎شویم، به عنوان مثال شما می‎توانید برای دوستی که می‎خواهید به او کادو دهید، یک قاب موبایل سفارشی، با عکس خودش هدیه دهید تا به این وسیله هم یک کادوی خلاقانه به او داده باشید و هم این که او را هیجان زده کنید.
  4. به تخفیفاتی که معمولاً در سایت‎ها و پیج‎های اینستاگرامی داده می‎شود، توجه کنید: اینترنت یک فرصت عالی برای مقایسه قیمت‌ها و دریافت تخفیف‌های مناسب است؛ در حالی که این موضوع در خصوص مغازه‌های سنتی صدق نمی‌کند. به همین دلیل می‌توانید به برخی از وب‌سایت‎ها یا صفحات فروش هدیه سری بزنید و قیمت‌ محصولات را با توجه به کیفیت و ارزش پیشنهادی‌ آن‎ها، با هم مقایسه کنید.

علاوه بر این، بسیاری از این سایت‎ها و پیج‎های فروش آنلاین، در مناسبت‎های مختلف مانند ولنتاین، روز معلم، روز مادر و غیره تخفیف‌های خوبی به علاقه‌مندان و مخاطبان خود برای خرید هدایای تبلیغاتی پیشنهاد می‌کنند.

  1. به وب سایت‎ها و صفحات خلاقانه و جدید هدیه سر بزنید: همان طور که گفتیم اکثر هدایای عرضه ‌شده در سایت‎ها و پیج‎های عرضه و فروش هدیه، همان محصولاتی هستند که در هر فروشگاه اجناس کادویی می‌توانید پیدا کنید، نظیر عروسک‎ و شکلات برای ولنتاین، باکس گل، زیورآلات و عطر و غیره. از سوی دیگر، برخی از وب‌سایت‎ها و صفحات اجتماعی محصولات کاملاً جدیدی به ‌عنوان هدیه در اختیارتان قرار می‌دهند که در هیچ فروشگاهی نمی‌توانید آن‎ها را پیدا کنید و از آن جایی که  خاص بودن هدیه، آن‎ را ارزشمندتر می‎کند، بهتر است از چنین سایت‎هایی خرید کنید.
  2. قبل از خرید، از امنیت پرداخت مطمئن شوید: پیش از این که خرید هدیه اینترنتی انجام دهید، مطمئن شوید که سایت یا صفحه اینستاگرامی مورد نظر از نظر امنیتی مشکلی برای اطلاعات حساس بانکی شما به وجود نیاورد. به ‌طور کلی بهتر است که اطلاعات مهم خود را فقط در سایت‌هایی وارد کنید که دارای قفل سبز HTTPS (اطلاعات رمزنگاری‌شده) است و از درگاه بانکی معتبری برای پرداخت اینترنتی استفاده می‎کنند.
  3. بررسی نظرات کاربران درباره سایت فروش انواع کالای کادویی: یکی از مهم‎ترین و اصلی‎ترین کانال‎ هایی که شما از طریق آن می‎توانید از جنس کالاهای فروشی و همین طور اعتبار و خوش قولی آنلاین شاپ مورد نظر آگاه شوید، بررسی و خواندن نظرات دیگر مشتریان سایت یا پیج اینستاگرامی است؛ مسلماً در چنین شرایطی اگر دیدید که فقط پیغام‎های تشکر و تعریف در بخش نظرات کاربران وجود دارد، می‎توانید به صداقت آن فروشگاه اینترنتی شک کنید ولی چنانچه نظرات متفاوت و مثبت و منفی در کنار هم قرار داشتند، می‎توانید با مطالعه آن‎ها با خیال راحت در مورد خرید یا عدم خرید هدیه از آن آنلاین شاپ، تصمیم بگیرید.
  4. شرایط مرجوعی کالا را قبل از خرید، مورد بررسی قرار دهید: خیلی وقت‎ها پیش می‎آید که ممکن است به هر دلیلی هدیه‌ای که به‌ صورت اینترنتی خریداری می‌کنید، مورد رضایت شما نباشد، به همین دلیل بهتر است شرایط مرجوعی کالا در وب ‌سایت‎های عرضه ‌کننده را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید.
  5. برای سفارش و دریافت محصولات و هدایای خریداری شده، زمان کافی در نظر بگیرید: یادتان باشد که هرگز خرید هدیه مخصوصاً به شیوه اینترنتی را برای روزهای آخر نگذارید. اگر انتخاب و خرید کادو را برای روزهای آخر بگذارید علاوه بر این که ممکن است دچار استرس بیشتری شوید، موجب می‎شود تا تصمیمات عجولانه‎ای بگیرید. علاوه بر این، هیچ‌ چیزی بدتر از دیر تحویل گرفتن هدیه نیست و در صورت به تأخیر افتادن سفارش شما، احتمال زیادی دارد که چنین اتفاقی برایتان پیش بیاید.

خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی از آراهنر

بنابراین در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی خاص اینترنتی حتماً باید زمان آماده سازی محصول و مدت زمانی را که برای  تحویل آن نیاز است به ‌خوبی در نظر گرفته باشید. هر وب ‌سایت یا پیج اینستاگرامی در این مورد برای خود رویه‌ای مشخص دارد که لازم است به آن دقت کنید.

  1. دیگر ملزومات هدیه را نیز می‎توانید به صورت آنلاین سفارش دهید: اگر برای مناسبتی خاص مانند سالگرد ازدواج و یا جشن تولد می‎خواهید هدیه‎ای بگیرید و در کنار آن یک جشن کوچک هم برپا کنید، می‎توانید هر آنچه را که برای برگزاری یک شب به یاد ماندنی لازم دارید، به صورت آنلاین سفارش دهید.
  2. حتماً به امکاناتی نظیر کادو پیچ آنلاین شاپ دقت کنید: فرض کنید شما هدیه‎ای خلاقانه و زیبا تهیه کرده‎اید ولی این هدیه بسته بندی زیبا و چشمگیری ندارد، به نظر شما در چنین شرایطی، هدیه شما چه حسی را در شخص دریافت کننده هدیه به وجود می‎آورد؟

بله درست حدس زدید، بسته بندی شیک و منحصر به فرد درست به اندازه خود هدیه مهم است پس در هنگام خرید آنلاین کادو به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

هدیه تبلیغاتی آراهنر

سخن پایانی

هدیه دادن همیشه خوشایند است؛ به عبارت دیگر خرید و اهدای هدیه به یک دوست یا فامیل نه تنها آن شخص را خوشحال می‎کند، بلکه در شما هم احساس شعف و خوشحالی به وجود می‎آورد، از طرفی ممکن است خیلی از افراد وقت کافی را برای انتخاب و خرید هدیه نداشته باشند که در چنین شرایطی بهتر است خرید هدیه را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. البته در این پروسه حتماً باید برخی نکات مهم مد نظر قرار گرفته شود تا علاوه بر یک خرید خوب و مطمئن، سفارش شما سروقت ارسال شود.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه