رپرتاژ آگهی/

با 3 تولید کننده پروفیل تهران آشنا شوید

با 3 تولید کننده پروفیل تهران آشنا شوید
کدخبر : 39871

یکی از مقاطع فولادی بسیار کاربردی در صنعت، پروفیل آهن است. این محصول با استفاده از مواد اولیه مختلف در ابعاد و ضخامت‌های متنوع در استان‌های مختلف ایران به تولید می‌رسد. البته همه کارخانه‌‌های تولید پروفیل ایران قادر به ارائه تمام سایزها نبوده و گاها قادر به تولید تنها یک مدل پروفیل هستند.

از آنجایی که در بیشتر استان‌های ایران چندین کارخانه‌ تولیدکننده پروفیل وجود دارد، بررسی دقیق تمام این مراکز برای انتخاب برترین محصول سخت و زمانگیر است. در ادامه ما قصد داریم چند عدد از کارخانه‌های برتر تهران را برای شناخت بهتر به شما معرفی کنیم. این مطلب می‌تواند برای خریدارن پروفیل کمک بزرگی به حساب آید. به طور واضح برای تمام خریداران قیمت پروفیل آهن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این فاکتور نیز در تمام کارخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

کارخانجات تولید کننده پروفیل در تهران

پایتخت ایران را می‌‌توان به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های تولید کننده پروفیل معرفی کرد. کارخانه‌های مختلفی از جمله تهران شرق، جهان پروفیل پارس، دنا، کیان پرشیا، سپاهان، هامون، نوین، صنعتی سدید و .... در استان تهران واقع شده‌اند؛ این مراکز قادر به تولید انواع پروفیل و ارسال آن به سراسر ایران هستند.

افرادی که قصد خرید پروفیل از تهران را دارند می‌توانند انواع پروفیل صنعتی و ساختمانی مورد نیاز را در کارخانه‌های این استان پیدا کنند. پس مهم نیست شما نیازمند پروفیل مستطیل، مربع، درب و پنجره یا فرانسوی بوده یا اینکه قصد دارید پروفیل آلومینیوم و استنلس استیل بخرید؛ تمام این مقاطع را می‌توانید از تهران خریداری کنید. هرچند در صورتی که فاصله شما با استان تهران زیاد است، شاید بهتر باشد خرید خود را از کارخانه‌های نزدیک به پروژه تکمیل کنید. 

کارخانه تولیدکننده یکی از موارد تعیین قیمت پروفیل تهران است چراکه هر کارخانه با توجه به نحوه تولید و مواد اولیه، رنج قیمت خاص خود را ارائه می‌دهد. در ادامه ما به بررسی سه کارخانه لوله و پروفیل در تهران می‌پردازیم. انواع مقاطع تولیدی، کیفیت کالا و قیمت از جمله مواردی است که برای هر یک از این مجموعه‌ها بررسی خواهیم کرد.   

c482418b-c10b-4f2b-b614-101a781b1f4c

کارخانه پروفیل جهان پارس

یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های لوله و پروفیل واقع در استان تهران، پروفیل جهان پارس نام دارد. این کارخانه نزدیک به 40 سال است که در زمینه ساخت لوله و پروفیل فعالیت داشته و در داخل و خارج از ایران شناخته شده است. پروفیل‌های جهان پارس با ضخامت 2 الی 6 میلی‌متر در شاخه‌های 6 متری به تولید می‌رسند؛ با توجه به ضخامت و شکل ظاهری سطح مقطع، وزن هر شاخه پروفیل مشخص خواهد شد. پروفیل‌های این کارخانه در شکل مربع و مستطیل بوده و در رنج وزن 5.7 تا 407 کیلوگرم به تولید می‌رسند. کیفیت مواد اولیه استفاده شده برای این مقاطع بسیار بالا و نحوه ساخت با آخرین استاندارد روز است. این شرکت همچنین قادر به تولید انواع لوله داربستی و صنعتی است.

موضوعی که در زمان بررسی یک کارخانه اهمیت بسیار بالایی دارد، قیمت است چراکه این فاکتور می‌تواند در نهایی کردن تصمیم شما کمک کند. اما قیمت یک فاکتور ثابت نیست و همیشه در حال نوسان است، پس باید در روز و زمان خرید بررسی شود. خریداران می‌توانند قیمت پروفیل جهان را با توجه به موارد بالا (سایز، شکل، ضخامت، آلیاژ و ...) در سایت‌های معتبر مشاهده کنند. یکی از معتبرترین سایت‌های اعلام قیمت آهن آلات، مرکزآهن است که به طور مداوم تمام مقاطع را بروزرسانی قیمت می‌کند.  شما می‌توانید قیمت پروفیل جهان در سایزهای مختلف را در این وبسایت بررسی و برای خرید روزانه آن اقدام کنید.  

1d5ad05b-a316-45be-af0a-125d05d030c6

کارخانه نورد و لوله تهران شرق

دومین کارخانه لوله و پروفیل که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کارخانه نورد و لوله تهران شرق نام دارد. محصولات این کارخانه در ابعاد 25*10 الی 60*100 میلی‌متر با سطح مقطع مستطیل؛ ابعاد 20*20 الی 90*90 میلی‌متر و سطح مقطع مربعی شکل به تولید می‌رسند. ضخامت این مقاطع 2 یا 2.5 میلی‌متر است. تمام این موارد به علاوه طول 6 متری از ویژگی‌های ظاهری پروفیل تهران به حساب می‌آیند. لوله داربست یکی دیگر از محصولاتی است که در این کارخانه به تولید می‌رسد.

کارخانه نورد و لوله تهران شرق به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی قادر به ارسال محصولات خود به اقصی نقاط ایران است. افرادی که به دنبال خرید لوله و پروفیل این مجموعه هستند باید قیمت روز کالا را بررسی کنند چراکه همانند دیگر آهن آلات موجود در بازار، قیمت پروفیل تهران شرق نیز روزانه مشخص می‌شود. عوامل اصلی تاثیرگذار روی قیمت پروفیل تهران شرق؛ نوسانات ارز، دلار، قیمت نفت، هزینه حمل و نقل و وضعیت سیاسی کشور است. عوامل ثانویه که با توجه به کارخانه مشخص می‌شود شامل نوع ورق ساخت پروفیل، استاندارد کالا، وزن هر شاخه پروفیل و کیفیت کارخانه تولید است. برای اطلاع از قیمت پروفیل تهران شرق بررسی وبسایت و اپلیکیشن‌های معتبر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  

کارخانه لوله و پروفیل پرشیا

سومین و آخرین کارخانه‌ای که باید به شما معرفی کنیم، کارخانه لوله و پروفیل کیان پرشیا است. این شرکت از سال 1380 فعالیت خود را آغاز و تا به امروز قادر به تولید پروفیل و لوله‌های متنوعی شده است. برای بررسی ویژگی‌های پروفیل باید مورادی از جمله ضخامت،‌ طول، وزن، آلیاژ و قیمت را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین مقطع را برای پروژه خود انتخاب کنید.

با طولی معادل 6 متر، ضخامت 2 الی 3 میلی‌متر و ابعاد مربع و مستطیلی شکل؛ قیمت پروفیل کیان پرشیا روزانه بررسی و در بازار اعلام می‌شود. قیمت پروفیل پرشیا با توجه به وزن شاخه کمی بالا و پایین خواهد شد پس بررسی قیمت را پس از انتخاب محصول انجام دهید.

هر سه کارخانه‌ معرفی‌شده در این مقاله در دسته تولیدکنندگان برتر پروفیل قرار داشته و قادر به رفع نیاز مشتریان برای انواع پروفیل صنعتی و ساختمانی هستند؛ جهت خرید این مقاطع کافیست به سایت مرکزآهن مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه استفاده کنید.    

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با رصداقتصادی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه