استخدام

استخدام شرکت‌های بزرگ و معتبر در مهر 1401

استخدام شرکت‌های بزرگ و معتبر در مهر 1401
کدخبر : 40549

شرکت‌های بسیاری از میان شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران، در مهر 1401 نیز به دنبال نیروی کار در گروه‌های شغلی متفاوت هستند و به همین منظور، آگهی‌های استخدامی خود را منتشر کرده‌اند.

 

این فرصت‌های شغلی به همراه شرح شغلی آنها در سایت کاریابی ایران تلنت منتشر شده است. از آنجایی که میزان تنوع در این آگهی‌های استخدامی زیاد است، به همین خاطر افراد با سوابق کاری متفاوت، مدارک تحصیلی مختلف و همچنین با مهارت‌های متفاوت می‌توانند برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنند. این آگهی ‌های استخدامی شامل گروه‌های شغلی مختلف مانند بازاریابی، توسعه محصول، حسابداری، فروش، تولید، مهندسی تا گروه شغلی برنامه نویسی و غیره می‌شوند و از سطح کارشناس تا مدیر و مدیر ارشد، فرصت‌های شغلی متفاوت هستند.

شرکت‌هایی که در مهر 1401 استخدام دارند

شرکت‌های معتبر و شناخته شده‌ی بسیاری در میان آگهی‌های استخدامی مهر 1401 دیده می‌شوند که هر کدام از آنها در صنعتی خاص و متفاوت مشغول به کار هستند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

نستله ایران، گروه سولیکو، کافه بازار، شرکت کوبل دارو، دیجی کالا، فومن شیمی، استیل البرز، نیلپر، پرداخت الکترونیک سداد، شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا، ایرانسل، گلدیران، ایران هاست، کارگزاری مفید و غیره.

ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی

فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران مانند فرصت استخدام کارشناس تولید محتوا، کارشناس سئو، مدیر بازاریابی منطقه، مدیر بازرگانی، مدیر ارشد بازاریابی، مدیر عملیات میدانی، مدیر بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات، کارشناس بازاریابی، حسابدار، مدیر توسعه محصول، کارشناس ارشد حقوق و دستمزد و غیره را می‌توانید در وب‌سایت ایران تلنت مشاهده و متناسب با رزومه‌ای که دارید، برای هر کدام از آگهی‌های استخدامی اقدام کنید. علاوه بر این، می‌توانید رزومه خود را در این وب‌سایت بسازید که در زمان درخواست برای فرصت‌های شغلی، از آن برای افزایش شانس استخدام خود استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

اگر کارجو هستید و به دنبال کار هستید، برای برای مشاهده فرصت‌های شغلی بیشتر اینجا را کلیک کنید. در این صفحه با طیف وسیعی از مشاغل و در گروه‌های شغلی مختلف مواجه می‌شوید که می‌توانید برای هر تعداد آگهی استخدامی، رزومه ارسال کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه