رپرتاژ اگهی /

سیستم اعلام حریق تسلا مناسب برای همه ی مکانها

سیستم اعلام حریق تسلا مناسب برای همه ی مکانها
کدخبر : 40625

راهنمای سیستم اعلام حریق، این راهنما شامل موارد مهم امنیتی و هشدارهای جدی در صورت مواجه با حوادث طبیعی و برق گرفتگی و اتصالات موجود در ساختمان ها می باشد که در صورت بروز حادثه از آن استفاده می شود.

اما این راهنما مراحل نصب سیستم اعلام حریق را برای شما مصرف کنندگان عزیز تشریح می کند. همچنین به طور کامل تمامی تجهیزات موجود در سیستم را یک به یک توضیح و تفسیر می کند.

در سیستم های اعلام حریق، قطعات با مدارهایی به هم متصل می شوند، مدارهای اعلام حریق مدارهایی هستند که از واحد کنترل اعلام حریق برق می گیرند، یک مدار اعلام حریق ممکن است برای کنترل رله ای استفاده شود که مدار کنترلی را که توسط تجهیزات عملکرد کنترل اضطراری تغذیه می شود سوئیچ می کند، چهار نوع مدار اعلام حریق وجود دارد:

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

 

برای ایجاد ارتباطات دو طرفه بین واحد کنترل اعلام حریق آدرس پذیر و اجزای میدان آدرس پذیر استفاده می شود، پانل کنترل اعلام حریق می تواند آن مدار را روشن کند و همه آن وسایل را به طور همزمان کار کند.

ممکن است مدارهای دستگاه اطلاع رسانی زیادی در یک ساختمان وجود داشته باشد، یکی از الزامات کلیدی NFPA 72 این است که مدارهای خاصی از نظر یکپارچگی نظارت شوند.

برخی از افراد از این امر به عنوان نظارت یاد می کنند، با این حال، ساختمان، آتش و کدهای ایمنی زندگی معمولاً از کلمه نظارت استفاده می کنند به این معنی که یک دستگاه یا سیستم دیگر توسط سیستم اعلام حریق نظارت یا نظارت می شود.

 

نقشه سیستم اعلام حریق ساختمان

نقشه مدارهای اعلام حریق وسایل بسیار مهمی برای تشخیص حریق در زمان مناسب و جلوگیری از هر گونه آسیب به افراد یا اموال هستند.

مدارهای اعلام حریق و سنسورهای دود بخشی از سیستم های امنیتی هستند که به شناسایی یا جلوگیری از آسیب کمک می کنند.

نصب سیستم های اعلام حریق و حسگرهای دود در ساختمان های تجاری مانند دفاتر، سینماها، مراکز خرید و سایر مکان های عمومی اجباری است.

مدارهای اعلام حریق گران قیمت و پیچیده زیادی به شکل دستگاه های مستقل وجود دارد، اما ما پنج مدار اعلام حریق بسیار ساده را با استفاده از اجزای رایج مانند ترمیستور، LM358، دیود ژرمانیوم، LM341 و NE555 طراحی کرده ایم، تمام این مدارها، نمودار مدار آنها، اجزای مورد نیاز برای هر مدار و عملکرد مدار مجزا را در قسمت های بعدی خواهیم دید.

38c7f73e-fd45-41b4-8cb3-042b2156a8c7

نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید در هنگام خرید سیستم اعلام حریق به آن دقت شود.

مدار 1 مدار اعلام حریق ساده، این یک مدار هشدار بسیار ساده با استفاده از ترمیستور، تقویت کننده عملیاتی LM358 و زنگ هشدار است، نمودار مدار این پروژه ساده اعلام حریق در تصویر زیر نشان داده شده است.

اجزای مورد نیاز : ترمیستور 1 x 10 K ، 1 x LM358 تقویت کننده عملیاتی (Op – Amp) ، 1 × 4.7 KΩ مقاومت (1/4 وات)، پتانسیومتر 1 x 10 KΩ ،1 عدد زنگ کوچک (5 ولت زنگ)، سیم های اتصال، مینی تخته، منبع تغذیه 5 ولت، ترمیستورها مقاومت های وابسته به دما هستند، یعنی مقاومت یک ترمیستور بسته به دمای محیط متفاوت است.

 

سیستم اعلام حریق تسلا

سیستم اعلام حریق تسلا شامل مجموعه ای از تجهیزات اعلام حریق است که بر پایه ی دستورالعمل ها و خطوط راهنمای ISIRI و EN54 پایه گذاری شده اند. تجهیزاتی چون دیکتودهای دودی، حرارتی، ترکیبی و گازی و غیره که هر یک مناسب محیط خاصی می باشند.

به عنوان مثال شما از دیکتودهای دودی این سیستم می توانید برای ساختمان های مسکونی و تجاری می توانید استفاده کنید.

سیستم اعلام حریق از نظر استاندارد ملی و گواهینامه های معتبر اروپایی و گارانتی مادام العمر تضمین شده می باشند.

35716863-4711-4551-855e-2a75c51b3802

چرا که همه تجهیزات این سیستم اعلام حریق تسلا دارای کیفیت مطلوبی است و مناسب مهار کردن آتش سوزی های مهیب می باشد.

تجهیزات پیشرفته سیستم اعلام حریق تسلا راه حل های مبتکرانه ای را برای مصرف کنندگان خود فراهم می کند تا مصرف کننده با آزادی بیشتری کار مهار آتش را انجام دهد. در واقع نحوه استفاده از این سیستم بسیار آسان است.

در عین حال این سیستم ها که دارای یک کننترل پنل با زون های مختلف 2 الی 18 هستند قادرند امنیت را برای شما مصرف کننده عزیز فراهم آورند.

به خاطر اهمیت طراحی و ایجاد اعتماد ملی در مشتریان بخش مربوط به شیوه استفاده از کنترل پنل را در دفترچه راهنمای این محصول آمده است

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه