رپرتاژ اگهی /

روش‌های دریافت شماره شبا

روش‌های دریافت شماره شبا
کدخبر : 41095

«شبا»، یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای انجام عملیات واریز و برداشت بانکی است. اگر به دنبال انتقال پول به حساب بانکی دیگری هستید

 

«شبا»، یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای انجام عملیات واریز و برداشت بانکی است. اگر به دنبال انتقال پول به حساب بانکی دیگری هستید، مطمئن‌ترین راه انتقال آن به شماره شبای مقصد است؛ چرا که دیگر نیازی به گرفتن و دانستن اطلاعات بانکی حساب مقصد – مانند نام بانک، کد شعبه، نوع حساب و دیگر جزئیات ندارید. اطلاعاتی که خیلی مواقع ندانستن یکی از آنها دردسرساز می‌شد و انجام عملیات بانکی را غیرممکن می‌کرد. اما حالا شبا کار تمام این اطلاعات را برای شما می‌کند. اگر هم شماره شبا حساب بانکی‌تان را نمی‌دانید، سایت رده ساده‌ترین راه را برای این کار دارد؛ شماره کارت بانکی‌تان را تایپ کنید و شماره شبا را تحویل بگیرید.

 

دریافت شماره شبا

اگر براساس شماره کارت بخواهید پول انتقال دهید، سقف مجاز روزانه حداکثر 10 میلیون تومان خواهد بود که از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا اپلیکیشن‌های پرداخت انجام می‌شود. اما خیلی‌ها نیاز به انتقال پول بیشتری دارند، یا ترجیح می‌دهند از سیستم انتقال پولی استفاده کنند که هم کارمزد کمتری از مشتری می‌گیرد، هم امنیت بیشتری دارد و خدای نکرده با اشتباه شدن یک عدد، پول به حساب فرد دیگری نمی‌رود. این تفاوت محسوس در کیفیت خدمات انتقال پول تنها با داشتن شماره شبا امکان‌پذیر است. همه این‌ها را گفتیم که برسیم به این‌جا که کاربرد استفاده از شماره شبا متنوع و زیاد است، پس اگر هنوز شماره شبا حساب بانکی‌تان را ندارید، سایت رده این امکان را فراهم کرده تا شماره شبای تمام حساب‌هایتان را در هر بانکی که باشد، طی چند ثانیه بگیرید و آن را دریافت کنید. برای این کار هم نیازی به هیچ چیزی ندارید و بعد از ورود به سایت وارد کردن شماره موبایل، شماره شبا هر کدام از حساب های بانکی‌تان را دریافت خواهید کرد.

 

دریافت شماره شبا با کارت

روی تمام کارت‌های بانکی، شماره‌ای ۱۶رقمی وجود دارد که همان شماره کارت شما به حساب می‌آید. ساده‌ترین روش هم دریافت شماره شبا با کارت بانکی است. کافی است وارد سایت رده به آدرسrade.ir  شوید. بعد در نوار بالای صفحه روی قسمت «دریافت شماره شبا» کلیک کنید. در این قسمت تصویر لوگوی تمام بانک‌ها را مشاهده می‌کنید. حالا کافی است بانک موردنظرتان را انتخاب و شماره کارت 16رقمی را بزنید و شماره شبا را از ما بگیرید. علاوه بر گرفتن شماره شبا با کارت بانکی، شما امکان دیدن نام صاحب حساب از روی شبا را هم خواهید داشت. فراموش نکنید اولین درخواست برای دریافت شماره شبا با کارت بانکی یا شماره حساب هم رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما اگر نیاز به داشتن تعداد زیادی شماره شبا از روی کارت بانکی دارید، بهتر است با عضویت خود در سایت یا اپلیکیشن «رده» این کار را برای خودتان تسریع کنید. عضویت در سایت رده هم کمتر از یک دقیقه وقت‌تان را می‌گیرد.

 

دریافت شبا با شماره حساب

اگر قبلا شماره حساب کسی را گرفته و برایش پول واریز کرده‌اید، دیگر نیازی نیست شماره شبا را هم از او بگیرید و قابلیت تبدیل شماره حساب به شبا در «رده» وجود دارد. مزیت واریز پول با شماره شبا نسبت به شماره حساب، کارمزد پایین‌تر انتقال وجه برای واریز‌کننده است. برای تبدیل شماره حساب به شبا هم کافی است «مراحل تبدیل شماره کارت به شبا» را طی کنید که همین بالاتر گفتیم. فقط به جای بخش «کارت به شبا»، پنجره «حساب به شبا» را لمس کنید. گاهی مواقع هم ممکن است به شماره حساب بانکی خودتان نیاز پیدا کنید. برای همین خیلی‌ها مجبور می‌شوند تا عابر بانک بروند و موجودی حساب بگیرند تا شماره حساب را از روی پرینت عابربانک به دست بیاورند. اما راه ساده‌تری هم وجود دارد. در سایت یا اپلیکیشن «رده»، امکان گرفتن شماره حساب از روی شماره کارت وجود دارد. یعنی کافی است شماره کارت ۱۶رقمی خودتان را وارد کنید و شماره حساب بگیرید. به همین سادگی و بدون نیاز به رفتن تا عابربانک یا جستجو در اینترنت، شماره حساب خودتان را از «رده» خواهید.

 

نام صاحب از روی شبا

خیلی مواقع برای واریز کردن پول به حساب مقصد چاره‌ای جز انجام تمام مراحل واریز وجه، وارد کردن تمام اطلاعات بانکی و البته رمز عبور ندارید؛ تازه بعد از گرفتن تمام اطلاعات بانکی شماست که نام صاحب حساب مقصد برای شما نمایش داده می‌شود و اگر تایید کنید، واریز پول انجام خواهد شد. اما یک راه مطمئن و امن هم برای دانستن نام صاحب حساب مقصد وجود دارد؛ ورود به سایت رده. رفتن به بخش دریافت شماره شبا. انتخاب بانکی که متعلق به حساب بانکی مقصد است. درنهایت هم وارد کردن شماره کارت یا شماره حساب و انتخاب گزینه «محاسبه». حتی اگر عضو سایت رده هم نباشید، نام صاحب حساب مقصد به شما نمایش داده می‌شود. بابت این کار هم هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و محدودیتی برای آن نخواهید داشت. با ورود به رده و انجام مراحل بالا، هم به سادگی می‌توانید از نام صاحب حساب بانکی مقصد مطمئن شوید، هم امن‌ترین حالت ممکن را برای این کار انتخاب کرده‌اید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه