رپرتاژ اگهی

معرفی 3 سرویس ویژه دفترشما برای کسب و کارهای مجازی

معرفی 3 سرویس ویژه دفترشما برای کسب و کارهای مجازی
کدخبر : 41409

در چندین سال اخیر میزان کسب و کارهای مجازی از کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی گرفته تا راه اندازی استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف به طور عجیبی رشد کرده است.

 همچنین ابزارهای متعددی جهت تسریع فرآیندها و حل چالش‌های این کسب و کارها ظهور پیدا کردند. بر فرض مثال از این ابزارها می‌توان به نرم افزارهای CRM، ابزارهای تحلیل سئوی سایت و ... اشاره کرد.

ابزارهایی نیز جهت آسان‌تر کردن و افزایش سرعت در ارتباط با مشتری ایجاد شدند که پلتفرم‌های چت آنلاین و تلفن گویا ابری از این دسته هستند.

 

دفترشما چیست؟

دفترشما استارتاپی است که از سال 1392 با چشم انداز راه اندازی دفتر کار مجازی برای کسب و کارها راه اندازی شد. امروزه نیز بیش از 50 نیرو دارد و بیشتر از 9 سال است که به فعالیت خود ادامه می‌دهد. همچنین سرویس‌های تلفن گویا، فکس اینترنتی، منشی مجازی و تماس خروجی را برای بهبود سیستم ارتباط با مشتریان کسب و کارهای ایرانی ارائه می‌دهد.

کسب و کارهای بزرگی اعم از یکتانت، ایرانیکارت، آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین و جشنواره‌ی وب و موبایل ایران از خدمات ما استفاده کردند و با افتخار به بیش از ۱۵۰۰۰ مشتری سرویس ارائه کردیم.

در ادامه 3 سرویس تلفن گویا، فکس اینترنتی و تماس خروجی را به شما معرفی خواهم کرد.

 

سرویس تلفن گویا؛ عدم نیاز به دستگاه سانترال

راه اندازی تلفن گویا هزینه‌های هنگفتی را به کسب و کارها تحمیل می‌کند که شامل خرید تجهیزات سخت افزاری، خرید دستگاه سانترال، به کارگیری نیروی متخصص شبکه، نگهداری و بروزرسانی تجهیزات و ... می‌شود. از این رو تیم دفترشما تصمیم گرفت جهت صرفه جویی در هزینه‌های کسب و کارها سرویس تلفن گویا را راه اندازی کند.

در این سرویس خدمات تلفن گویا در فضای ابری ارائه می‌شود و به هیچ گونه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نیازی نیست. در واقع می‌توانید به تعداد نامحدودی داخلی تعریف کنید و تماس‌ها را میان همکاران مختلف تقسیم کنید. همچنین حتی اگر در دفترکار خود حضور نداشته باشید پاسخگویی به تماس‌ها از طریق تلفن همراه امکان پذیر است.

سرویس تلفن گویا به جز هزینه‌ی اشتراکی که به صورت ماهیانه می‌پردازید هیچ هزینه‌ی دیگری برای شما نخواهد داشت. همچنین می‌توان بر اساس ساعات مختلفی از روز منوهای مختلفی ایجاد کرد و حتی صدای خود را ضبط کرده و به عنوان منشی تلفن گویا قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که تمامی تنظیمات تلفن گویای کسب و کارتان به صورت کاملا آنلاین در پرتال دفترشما انجام خواهد شد و به نیروی متخصص شبکه نیاز نخواهید داشت. گزارش کامل تماس‌ها نیز در پرتال قابل مشاهده است.

 

سرویس فکس اینترنتی؛ ارسال فکس بدون دستگاه فکس

0bb78e4c-7ffe-4c49-b1b3-9623416444e1

این روزها جهت ارسال اسناد کمتر از فکس استفاده می‌شود ولی هنوز بعضی از کسب و کارها و ارگان‌های دولتی برای مکاتبه از فکس بهره می‌برند.

 

برای ارسال فکس باید از دستگاه فکس استفاده کرد که امروزه ارزان‌ترین دستگاه فکس از قیمتی معادل چندین میلیون تومان برخوردار است. علاوه بر این به دلیل اینکه ممکن است استفاده‌ی زیادی از دستگاه خریداری شده نشود صرفا منابع مالی کسب و کار خود را هدر داده‌اید.

تیم دفترشما ارسال فکس در فضای ابری و بدون نیاز به دستگاه فکس را امکان پذیر کرده است. در واقع می‌توانید نسخه‌ی PDF سند مربوطه را آپلود کنید و صرفا با وارد کردن عنوان فکس، شماره فرستنده و شماره‌ی گیرنده فکس خود را به صورت آنلاین ارسال کنید.

همچنین به تمامی فکس‌های ارسالی و دریافتی خود در صندوق دریافت و ارسال موجود در پرتال دسترسی خواهید داشت و با استفاده از فیلترهایی مثل تاریخ و شماره‌ی گیرنده می‌توان در میان آن‌ها جستجو کرد. فکس اینترنتی دفترشما از امنیت بالایی برخوردار است و هیچ گونه محدودیتی در تعداد فکس‌های ارسالی وجود ندارد.

 

سرویس تماس خروجی؛ برون سپاری نظرسنجی و بازاریابی تلفنی

بسیاری از کسب و کارها به دلیل اینکه راه اندازی مرکز تماس به تجهیزات و نیروی انسانی نیاز دارد و هزینه‌ی آن بسیار زیاد است بنابراین نمی‌توانند کارهایی که نیاز به اپراتورهای مرکز تماس دارد را انجام دهند.

به همین دلیل ما در دفترشما تصمیم گرفتیم از کارشناسان ارتباط با مشتری خود که در برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان چندین سال تجربه دارند و آموزش دیده‌اند جهت انجام نظرسنجی تلفنی، بازاریابی تلفنی و دریافت بازخورد مشتریان کسب و کارتان استفاده کنیم.

 

نظرسنجی تلفنی

بسیاری از کسب و کارها زمانی که قصد دارند محصول جدیدی را معرفی کنند یا استراتژی جدیدی به کار بگیرند ترجیح می‌دهند ابتدا از مشتریان خود نظرسنجی کنند و سپس این اقدام را انجام دهند.

در نظرسنجی تلفنی به دلیل اینکه می‌توان از احساسات مشتری در پشت تلفن آگاه شد دقت بالایی وجود دارد. همچنین می‌توان با ضبط نظرسنجی‌ها در فرصتی مناسب اقدام به تحلیل واکنش مشتریان نسبت به سوالات کرد.

 

بازاریابی تلفنی

به دلیل اینکه بازاریابی تلفنی از مزایایی همچون امکان بازاریابی محصول بر اساس نیاز هر کاربر، جلب اعتماد مخاطبان، ارائه‌ی اطلاعات کامل محصول و ... برخوردار است بنابراین بسیاری از کسب و کارها به سراغ آن می‌روند.

اگر محصول جدیدی دارید و قصد بازاریابی آن را دارید یا قصد دارید یک کمپین بازاریابی تلفنی اجرا کنید و امکانات کافی برای انجام این کار را در اختیار ندارید می‌توانید از اپراتورهای دفترشما استفاده کنید.

 

دریافت بازخورد مشتریان

معمولا مشتریان نسبت به کسب و کارهایی که پس از خرید اقدام به گرفتن بازخورد مشتری نسبت به محصول و خدمات می‌کنند دید مثبتی پیدا کرده و به احتمال زیاد تبدیل به یکی از مشتریان وفادار آن‌ها می‌شوند.

شما نیز می‌توانید بازخورد مشتریان نسبت به محصول خود را به کارشناسان دفترشما بسپارید و به آن‌ها نشان دهید که رضایت آن‌ها برایتان اهمیت دارد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه