رپرتاژ اگهی

با بهترین متد روز برای کسب و کار آشنا شوید

با بهترین متد روز برای کسب و کار آشنا شوید
کدخبر : 42382

یکی از اصلی ترین متدهایی که شما باید برای ایجاد کسب و کار خود از آن استفاده کنید این است که بتوانید کسب و کار خود را بر پایه کالاهای پرسود و پررونق بازار ایجاد کنید که انواع بخاری ها از جمله بخاری آکواریوم، جز کالاهای پرسود کشور می باشد و می توانید روی آن کار کنید.

بخاری آکواریوم

قسمت داخلی بخاری آکواریوم از دو قسمت تشکیل شده یکی آتشخانه یا تنوره که از چدن می باشد و حرارت بسیار مطلوبی را ایجاد می کند و دیگری محفظه خارجی که نمای ظاهری بخاری می باشد.

روال کار به این صورت است که نفت یا گازوئیل از طریق یک لوله فولادی از باک سوخت توسط اهرم رنج دار که تنظیم حرارت با آن مقدور است  به محفظه داخلی کوره یا همان محفظه چدنی وارد و عمل احتراق در آنجا صورت می گیرد.

دیواره تنوره دارای سوراخ های ریزی است که هوا از طریق این سوراخ ها به داخل تنوره وارد و عمل احتراق بهتر صورت می گیرد و حتما شما مصرف کننده عزیز باید مواظب باشید که نفت را خیلی زیاد وارد این تنوره نکنید تا از طریق سوراخ های تنوره نفت خارج و به قسمت خارجی بخاری سرازیر نشود و حادثه آفرین باشد.

در قسمت خارجی بخاری یک اهرم وجود دارد که به درب محفظه چدنی بخاری وصل است این میله یا اهرم برای آن است که وقتی شعله زیاد شد و عمل احتراق به خوبی انجام شد با اهرم درب محفظه چدنی را می گزارند تا شعله بهتر ایجاد و حرارت مطلوب تری به عمل آید

 

بخاری نفتی

سیستم بخاری نفتی مدرن بوده بطوری که زمانی دمای محیط به اندازه ای که می خواهید گرم شود گرم شد ، بخاری مصرف گاز یا نفت را پایین آورده ، تا زمانی که دمای محیط پایین بیاید دوباره بخاری بطور خودکارحرارت را بالا می برد.

همچنین این بخاریها دارای سیستم ضد زلزله بوده و به محض تکان خوردن بطور اتوماتیک خاموش می شوند که این وِیژگی بدلیل امنیت بالاتر در مواقعی مثل زلزله یا مواقعی که ناخواسته بخاری حرکت داده می شود در بخاری گنجانده شده است.

اکثر مدلهای نفتی برقی بدلیل امنیت بالاتر دارای تایم سه ساعت کار می باشند بدین صورت اگر بعد از سه ساعت کار تمدید نشوند بصورت خودکار خاموش می شوند.

تمدید تایمر بخاریها ی نفتی برقی  بوسیله دکمه مخصوص تمدید تایمرمی باشد.البته بعضی از مدلهای آن مثل CORONA را می توان دائم کار نمود.

 

c374824d-0693-4582-a01b-f89a7997845e

بخاری نفتی ژاپنی

بخاری نفتی ژاپنی 4600 کیلو کالری برای متراژی حدود 40 تا 50 مترمربع را پوشش می دهد که همان طور که گفته شد نیازی به دودکش ندارد و تغذیه ی ان از طریق نفت انجام می شود.

باک نفتی این بخاری ژاپنی گنجایشی معادل 5 لیتر دارد که میزان مصرف یک باک نفت بستگی به میزان درجه حرارت دارد چنانچه درجه حرارت بخاری بر روی دمای میانگین باشد و همیشه در حداکثر دما تنظیم نشود کمتر از یک هفته به اتمام نمی رسد.

در واقع این باک 5 لیتری در صورت استفاده ی مداوم حداقل دو روز سوخت لازم را دارد. قابل ذکر است حتما جهت بازدهی بیشتر و جلوگیری از خرابی  دستگاه بهتر است از نفت سفید و تمیزی را داخل باک بریزید.

47228c13-bbe8-4144-b343-e9593766169a

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه