رپرتاژ اگهی /

با افزایش اعتماد به نفس می توانیم پولدار شویم

با افزایش اعتماد به نفس می توانیم پولدار شویم
کدخبر : 42585

کاری که باید بکنیم اینه که افکار ضعیف را کنار بزنیم تا به خود واقعی‌مون برسیم؛ نکته‌ی مهم اینه که هیچ نیاز نیست چیزی به شخصیتمون اضافه کنیم. بلکه باید سعی کنیم با شروع یه کسب و کار جدید در حوزه تولید انواع دستمال بتوانیم پولدار شویم و به موفقیت شغلی برسیم و شما هم می توانید با استفاده از انواع محصولات دستمال زیر پولدار شوید.

دستمال جیبی

افراد شیک پوش جهت تمیزی خود از دستمال جیبی نخی استفاده می کنند که این محصول در انواع مردانه و زنانه و دخترانه همچون دستمال جیبی بیتا موجود می باشد.

شما می توانید هم مصرف شخصی داشته باشید و هم به صورت هدیه و کادو به دوستان و عزیزان خود بدهید. همچنین برخی فروشندگان امکان چاپ طرح و شکل مورد نظر شما روی این دستمال را فراهم آورده اند.

در صورت هدیه دادن این محصول به دیگران امکان چاپ طرح مورد نظرتان را روی آن دارید. معمولا این دستمال از جنس ساتن، پلی استر، پشم و پنبه می باشد.

در طرحهای ساده و رنگی و نیز در طرحهای ترکیبی و متنوع تولید می شوند، این محصول قابل شستشو به صورت دستی و ماشینی بوده و جهت شستن آن می توان از مواد استاندارد استفاده نمود.

 

دستمال جیبی بیتا

رعایت بهداشت در حال و مکانی می تواند ضامن سلامت ما باشد و به همین دلیل دستمال جیبی بیتا تافته یک نمونه ی کامل می باشد که می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

یکی از پرکاربردترین محصولاتی که تا به امروز در این حوزه تولید شده است همین مورد می تواند باشد که در بین دیگر نمونه های معرفی شده برتری خاصی دارد.

هر موقع که شما احساس کردید که آلودگی روز پوست شده پدیدار شد و می توانید به رفع آن اقدام کنید می توانید از این محصول استفاده کنید. شرکتهای مختلفی اقدام به ساخت دستمال و دستمال یزدی می کنند.

این بسته به شما دارد که چه مدلی را بخواهید استفاده کنید و در این میان باید نکاتی را مد نظر قرار دهید و با استفاده از آنها محصولی را انتخاب کنید که بتواند سلامت شکما را تضمین نماید.

662cc2ef-feb1-4b9f-ad80-33f95ac95e4b

دستمال جیبی پارچه ای

یکی از کالاهای بسیار پر مصرف روزمره انسانها دستمال جیبی پارچه ای است که در مدلهای مردانه  زنانه تولید می شود. پارچه را می توان یکی از دستاورد ها و اختراعات مهم و حیاتی انسان در نظر گرفت که تولید لباس یکی مهمترین آنهاست.

اما در کنار آن مصارف زیادی دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به دستمالهای پارچه ای اشاره کرد که امروزه تقریبا در هر شغل و یا مکانی مورد استفاده اشخاص قرار می گیرد.

امروزه نمونه های زیادی از دستمال ها تولید می شود که دستمال های پارچه ای یکی از آنهاست، برای مثال دستمالهای نانو،  دستمالهای کاغذی و حوله ای، دستمالهای مخصوص چربی و روغن و انواع دیگر آن اشاره کرد.

a96dbf2d-8e39-4865-8da7-c68ad3288f7e

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه