با نگرش درست میشود سرمایه کم را به ثروت تبدیل کرد

با نگرش درست میشود سرمایه کم را به ثروت تبدیل کرد
کدخبر : 42593

همیشه نگرش در موفقیت تاثیر مستقیم دارد، به طوری که با استفاده از نگرش و مشاوره درست می توان با سرمایه ای هر چند اندک به موفقیتی دست پیدا کرد که همان سرمایه اندک تبدیل به ثروتی فراتر از انتظار رود حتی با چراغ های لاوا می شود به این موفقیت دست پیدا کرد.

چراغ تزیینی رومیزی لاوا

روشنایی گاهی اوقات می تواند صرفا برای روشن کردن یکی محیط استفاده شود و گاهی نیز برای ایجاد نورپردازی ویژه با چراغ تزیینی رومیزی لاوا برای زیبایی و ایجاد یک فضای دل انگیز و منحصر به فرد به کار گرفته شود.

چراغهای تزیینی رومیزی و چراغ خورشیدی دقیقا برای همین منظور طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند محیطی شاد و چشم نواز را برای اتاق نشیمن، اتاق خواب یا حتی پذیرایی تان بوجود آورند تا شما بتوانید از این فضا لذت برده و احساس شعف و خوشحالی نمایید.اگر این چراغ های تزیینی را به خوبی نمی شناسید باید خدمت تان عرض کنیم که این نمونه ها علاوه بر جنبه دکوری می توانند نقش چراغ مطالعه را نیز بازی کنند  این موضوع بسیار پیش می آید که نور سقف به تنهایی برای مطالعه شما کافی نباشد در این مواقع این چراغها با نوردهی بسیار بالا و جذابی که دارند می توانند شما را در این زمینه یاری رسانند.

 

 

چراغ پارکی خورشیدی

چراغ پارکی خورشیدی در مدلهای مختلفی تولید می شود که مجموعه ما توانسته با تولید محصولات فناوری محور کمک به خارج نشدن ارز از کشور شده و جلوی واردات محصولات مشابه را بگیرد و با استفاده از تکنولوژی دنیا این محصول را به کشورهای همسایه صادرات کرده و با توجه به فاصله نرخ تومان و دلار بتوان ارزش افزوده برای این محصول ایجاد کرد و کمک به رونق اقتصادی کشور نمود و با افزایش تولید این محصول کارگران و صنعتگران ایرانی بتوانند مشغول به کار شوند.با این چراغ می توان برای روشن کردن باغ، استخر، پارک، میدان، فضای سبز، باغچه و پارکینگ مجتمع مسکونی استفاده نمود و سهولت نصب و دارای بودن فلز ضد زنگ قابلیت دیگر آن می باشد که با استفاده از آن می توان به راحتی در مقیاس بزرگ نورپردازی نمود و بدون سیم کشی در هزینه پروژه صرفه جویی داشت.

 

6da2b61b-04f7-4678-a30f-8beb86c8defd

چراغ پارکی

بدنه این نوع چراغ پارکی معمولا به صورت آلومینیومی و یا از فولاد ضد زنگ بوده و دارای رنگهای سفید، سیاه و برنزی موجود می باشد که شما می توانید آن را برای خود تهیه داشته باشید.

 لازم به ذکر است نوردهی این نوع چراغها متفاوت بوده و می توان آن را برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. این مدل از محصولات دارای تک شعله و چند شعله می باشند که هر کدام برای محیطی خاص مورد استفاده قرار می گیرد به این صورت که چراغ های دو شعله و چند شعله برای محیط های بزرگی که به  نوردهی بیشتری نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد.ین روزها بیشتر افراد سعی بر این دارند که بتوانند فضای محوطه شان را به صورت زیبایی جلوه دهند از این رو چراغ پارکی شب تاب ایستاده در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند. خوشبختانه تولید کننده های ایرانی این چراغ ها را در مدلهای سنتی، مدرن و کلاسیک به تولید رسانیده اند از این رو بسیاری از رستوران هایی که سبک سنتی دارند برای بهتر شدن طراحی محیطشان از این نوع چراغها استفاده می کنند.

 

5188dd67-88c8-4b6c-b821-5fdbfa7500af

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه