رپرتاژ اگهی /

ثروت آماده نیست، باید خودتان بدست بیاورید

ثروت آماده نیست، باید خودتان بدست بیاورید
کدخبر : 42598

برای بدست آوردن ثروت و موفقیت باید تلاش کنید حال این سوال پیش می آید که چطور می توان این ثروت را بدست آورد و به موفقیت رسید، برای این کار ابتدا باید نیت قلبی خود و آرزو های خود را لیست کنید و به سرمایه اهمیت ندهید حتی با چراغ هم می شود به ثروت رسید.

 چراغ پارکی

امروزه بسیاری از تولید کننده ها چراغ پارکی را در انواع مختلف شب تاب، دیواری، ایستاده و سلطنتی تولید می کنند که این تنوع باعث شده افراد زیادی این محصولات را تهیه کنند.

 

استفاده این چراغها بیشتر برای پارکها و فضای باز می باشد اما برخی دیگر آن را برای این که زیبایی و نور خوبی دارد برای تالارهای پذیرایی، ویلاها و رستورانها مورد استفاده قرار می دهند. این محصولات دارای شکلهای مختلفی هستند که از پایه و بدنه مرغوبی ساخته شده اند و اغلب از لامپ کم مصرف در آنها استفاده شده است و از این رو می توانید آن را برای هر شرایطی مورد استفاده قرار دهید. بسیاری از پارکها امروزخ دارای درختهای بلندی می باشد که باعث شده در شب فضای پارک روشن نباشد از این رو برای نوردهی این فضاها بهترین انتخاب این نوع محصولات می باشند.

 

چراغ پارکی خورشیدی

استفاده از چراغ پارکی خورشیدی می تواند در طول روز انرژی ذخیره کرده و در با لامپ ال ای دی و لامپ کم مصرف بصورت الکتریسیتی بازتاب می کند که با داشتن پایه بلند می توان در ورودی پارکینگ یا گلخانه مورد استفاده قرار داد.

 ویژگی این چراغ بدون نیاز به سیم کشی می تواند با نصب در بین بوته و درختان باغچه در هر گوشه ای از حیاط نصب نمود که با نوری که در طول روز جذب می کند می تواند در شب زمانی که باغ تاریک است با ال ای دی کم مصرف سفید پخش کند که هزینه کمتری نسبت به لامپهای معمولی خواهد داشت.علاوه بر پارک این نوع را برای زیباتر کردن محیط شهر مورد استفاده قرار می دهند تا نمای شکیل تری را بوجود آوند. برخی از پایه های این نوع چراغ برقی از آلومینیوم ساخته شده است که دارای کیفیت مرغوبی می باشد

e82f7d90-dd8c-494e-a108-c027a1da1d48

چراغ تزیینی رومیزی لاوا

چراغ تزیینی رومیزی لاوا در دکوراسیون و زیبایی محیط و فضای منازل و محیطهای ویلایی  و حتی تجاری در حال حاضر به یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورهای خانمها تبدیل شده است.

در این زمینه چراغهای تزیینی رومیزی لاوا نیز به عنوان یکی از نمونه های شاخص و شناخته شده نیز همواره در صدر توجه بوده اند اما این چراغها چگونه تولید شدند و توانستند مسیر دیزاین خانه ها را تغییر دهند؟ خوب لازم نیست راه دوری بروید همگی اتفاق نظر داریم که ادیسون و سوان بودند که توانستند برای اولین بار نسبت به ارائه چراغ تزئینی اقدام نمایند این دو شرکت معتبر که اولی آمریکایی و دومی انگلیسی بود در دو نقطه کاملا متفاوت تاسیس یافتند و حتی بارها یکدیگر را به کپی برداری متهم کردند اما موضوعی که در حال حاضر برای ما اهمیت دارد این است که آنها چه محصولاتی در حوزه چراغهای تزئینی تولید نموده اند.

8900834c-2785-4c6d-ab9c-d05b8ea7530a

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه