رپرتاژ اگهی /

همیشه مراقب اشتباه دوم باشید اشتباه اول حق شما است

همیشه مراقب اشتباه دوم باشید اشتباه اول حق شما است
کدخبر : 42603

قیمت به روز رشته سوپ به صورت فله ای نسبت به کیفیت آن متفاوت است ولی قیمت کمتری نسبت به بسته بندی شده آن دارند فروش رشته فله ای مزایا و معایبی دارد. رشته سوپی به شکل کاملا خام و خشک تهیه شده و پس از فرآوری در کارخانجات توسط پخش کنندگان رشته سوپی به فروشگاه های مختلف مواد غذایی ارسال می شود.

رشته پلویی

رشته پلو در اصل ترکیبات و مواد اولیه خود را از سبوس گندم گرفته است بنباریان همچون برنج دارای نشاسته و کالری بالایی خود خواهد ضمن اینکه پروتئین بسیار زیادی نیز در این ماده موجود می باشد و برای عموم افرادی که به ورزش یا فعالیتهای کاری سنگین می پردازند کاملا موثر واقع خواهد شد برایتان اینطور مثال می زنیم که یک رشته پلویی به طور معمول تا 2000 کیلوکالری است که اگر بخواهید آن را بین 4 نفر تقسیم کنید به هر نفر بالغ بر 500 کیلوکالری خواهد رسید البته اگر شما مایل به خوردن ماست یا سالاد نیز باشید این رقم به 600 کیلوکالری خواهد رسید که به تنهایی می تواند شما را برای داتشن یک روز کاری پر انرژی و موفقیت آمیز یاری رساند.

38ca0601-0d3b-47d0-9f2a-b77b03f71c22

رشته سوپ

گفته شده می توان بیش از 400 نوع  سوپ و غذا را با این ورمیشل ها درست کرد. نوع جدیدی از ورمیشل ها توسط کارخانه ها تولید شده اند که شعریه نام دارند. با این ورمیشل ها انواع مختلفی از دسر ها را درست می کنند. نوعی از این دسر را می توان با شیر، شکر، خامه، شعیریه و یا ورمیشل درست کرد. این دسر فرنی ورمیشل نامیده می شود و در ماه مبارک رمضان درست می شود. برای تهیه این دسر کمی روغن را به ظرف اضافه کنید و حرارت دهید سپس یک لیوان ورمیشل را اضافه کرده و تفت دهید. این کار را تا زمانی که ورمیشل ها طلایی شوند را انجام دهید. در این مرحله نوبت افزودن شیر می باشد. بهتر است از شیر پرچرب استفاده کنید و یا خامه درون دسر بریزید. ترکیب را هم بزنید تا زمانی که غلیظ شود. در این مرحله نوبت به افزودن شکر می باشد. می توانید بسته به طعمی که دوست دارید زعفران و یا وانیل اضافه کنید. انواع مغز های خرد شده این دسر را خوشمزه تر می کند. در نهایت دسر را در ظرف های سرو بکشید و اجازه دهید خنک شوند. رشته سوپ بسته به وزن، نوع و بسته بندی قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

717d3a9e-e6bd-45f7-93d9-4e6f4239d582

رشته سوپی

با توجه به خواصی که برای رشته سوپی تا کنون گفته شد شاید برای شما نیز سوال باشد که رشته های سوپ از چی درست می شه. برای پاسخ به این سوال می توانیم به شما بگوییم که در واقع برای تهیه رشته سوپ ها مواد اولیه ای که برای آن ها در کارخانه ها استفاده می شود آرد گندم و همان موادی است که برای تهیه انواع ماکارونی همچون ماکارونی فرمی و رشته های پاستا به کار برده می شود و معمولا جزء جدول کربوهیدرات ها گذاشته می شوند. بسیاری از تولید کنندگان و کارخانجات ها تولید رشته سوپ انواع این محصول را در مدل های متنوع را با قیمتی مناسب تولید و روانه بازار های داخلی و نیز خارجی می کنند. تولید این محصول در این کارخانه ها با استفاده از بهترین دستگاه های روز و تمام اتوماتیک و پیشرفته انجام می شود و در بهترین و مناسب ترین بسته بندی ها در اختیار شما قرار داده می شود.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه