رپرتاژ اگهی /

3 ایده ناب پولساز که در کمتر از یکماه به ثروت می رسید

3 ایده ناب پولساز که در کمتر از یکماه به ثروت می رسید
کدخبر : 42629

ایده اول این است که کار خدماتی راه بیندازید یعنی ببیند مردم چه نیاز دارند مثلا یک نان فروشی آنلاین که دیگر کسی نان حضوری نخرد راه اندازی نمایید، ایده دوم در مورد راه اندازه یک کانون تبلیغاتی است و ایده سوم در مورد سایت خرید و فروش است که خود من از این طریق به ثروت رسیدم.

این سایت می تواند شامل خرید و فروش محصولات متنوع باشد ولی من خرما را انتخاب نمودم زیرا مورد تقاضای تعداد زیادی است بنابراین بهتر است در این مورد بیشتر بدانیم.

خرما ربی

هنگام خرید خرما ربی به بسته‌بندی آن توجه کنید و بسته‌ بندی باید سالم و استاندارد بوده و خرما را از عوامل خارجی مختلف محافظت کند، روی بسته بندی خرما نیز باید تمامی مشخصات خرما درج شود.

خرید خرمای ربی با کیفیت عالی و قیمت کم امکان پذیر می باشد، این مرکز، محصول را از کارخانه تولیدی عرضه می کند، بهترین صادر کننده خرما است که محصول خوشمزه و بهداشتی را به خریداران عرضه می کند، مرکزی معتبر و مطمئن است که بهترین خرما تازه و عمده را با قیمت های مناسب ارائه می کند.

محصول بسیار بهداشتی و سالم است، به دلیل کیفیت ممتاز صادراتی بوده و علاوه بر تامین نیازهای داخلی به سراسر جهان نیز ارسال می شود.

5c9091b5-a458-4de9-aae4-18f865ce8cf1

خرما خارک برحی

آب و هوا ها می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی طعم خرما خارک برحی نیز بگذارد، مثلا آب فراوان می توان به بزرگ شدن اندازه خرما ها و هوا می تواند به زود و یا دیر رسیدن خرما ها؛ تاثیر گذار باشد‌، پس بهتر است که هنگام کشت همه ی میوه ها و به خصوص خرما ها به نوع آب و هوا دقت کرد.

خرما های خارک برحی بیش تر در مناطق جنوب و جنوب غرب کشور کشت می شود زیرا آب و هوا و خاک آن مناطق با این میوه بسیار سازگار است و در گذر زمان دچار افت و از بین رفتگی نمی شود و در مدت زمان طولانی درخت آن باقی می ماند.

 نخل ها دارای استقامتی بسیار بالا هستند و برخی از افراد معتقدند که درخت نخل و یا خرما؛ بیش تر نماد صبر و استقامت است که از زمان جنگ هنوز نمونه هایی از آن ها باقی مانده است.

 

خرما شاهانی

امروزه خرما در اکثر مکان ها مورد مصرف قرار می گیرد و یک نمونه از انواع این محصولات خرما شاهانی می باشد که در بین مردم بسیار شناخته شده است.

با توجه به اینکه درخواست مردم از این نمونه محصولات زیاد است، قیمت خرید خرما شاهانی جهرم در داخل بازار بسیار مقرون بصرفه می باشد که این باعث محبوبیت بیشتر این نوع از محصولات بوده است.

افرادی که در رژیم غذایی خود از خرما استفاده می کنند عمولا این نمونه از آن را به خوبی می شناسند و از خواص آن اطلاعاتی دارند. محصول ذکر شده یک نمونه از انواع خرما می باشد که در داخل ایران کشت خواهد شد؛ این محصول دارای ظاهری کشیده بوده که اغلب آن از نوک تیزی برخوردار هستند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه