رپرتاژ اگهی /

سبک کاری بازار پوشال درآمدزا و کم خطر است

سبک کاری بازار پوشال درآمدزا و کم خطر است
کدخبر : 42630

ریسک پایین این کار و حجم تنوع و تعداد بالای آن باعث میشود تازه کارها به این زمینه روی آورند و با کمی تلاش به قله های پوشال برسند و همواره آرام و پیوسته به هدف هایتان رنگ واقعیت ببخشید.

پوشال کولر 24000

بهترین نوع پوشال کولر 24000کوچک پوشالی است که از جنس چوب بلوط برای آن استفاده شده باشد مثل پوشال کولر تبریز یکی از ویژگیهای درختان بلوط جذب رطوبت بالای آب و بازدهی بیشتر آن در مواقع لزوم می باشد همچنین نحوه قرارگیری پوشال بر روی درب بسیار مهم می باشد که اگر پوشال بر روی در کاملاً جفت نشود باعث پارگی و ورود و خروج هوا خواهد شد که علاوه بر مصرف بالای انرژی باعث راندمان پایین و سرمادهی نامطلوب می گردد. پوشال کولر که از جنس چوبهای بسیار نازک و ورقه شده تهیه می شود آب را به خود گرفته و هنگام باز شدن کولر رطوبت را به سمت داخل هدایت می کند کولرهای آبی برای محیطهای گرم و خشک مناسب می باشد زیرا رطوبت مناسب را همراه با خنکی به محیط ارسال می‌کنند و باعث محیط مطلوب می شود. پمپ آب کولر که یکی از اصلی ترین قطعات آن می باشد وظیفه پمپاژ کردن آب موجود در کف کولر بر روی پوشال را دارد که باعث می شود پوشالها خیس شده و سرما را همراه با رطوبت انتقال دهند.

1afa5b22-6e0a-4d30-9e35-3a97515b0204

پوشال کولر

تهیه این محصول برای مصارف شخصی مثل خانه و یا محل کار در فصل تابستان بهترین گزینه است. از خرید بهترین پوشال کولر خود غافل نشوید. نوع نصب این کولرها کار دشواری نیست اما اگر به نصاب کولرها این کار را بسپاریم خیالمان راحت تر است. بعضی افراد نصب کولرهای آبی را در ساعات و دقیقه نود انجام می دهند. این کار باعث ضرر رساندن به خودمان و نصاب کولر می شود، پس بهتر است چند هفته قبل از شروع گرما از این وسیله استفاده کنید. به عنوان مثال نصب کولرهای آبی در شهر تهران در فصل فروردین ماه صورت می گیرد که بهترین زمان ممکن محسوب می شود.

 

پوشالهای چوبی همان طور که از نامش پیداست از جنس چوب روسی است و از پر استفاده ترین‌ پوشالها در ایران محسوب می شود، که این نوع پوشالها قدرت جذب بالایی از آب را دارا اند و می توانند بهترین انتخاب و مناسب ترین گزینه برای کولر باشند. کولرها و وسایل نصب آن گران هستند ولی می توان قیمتهای کمتری از آنها را در بازار پیدا و تهیه کرد، اما باید این هم در نظر داشته باشید که کیفیت و جنس آن ممکن است به اندازه دیگر کولرها نباشد. در‌ حد امکان سعی داشته باشید بهترین آنها را خریداری کنید چرا که شما لایق بهترینها هستین.

0baea4c1-625a-433a-a0b7-34eff7c5842a

پوشال کولر 7000

پوشال چوبی بهترین نوع پوشال است چرا که قدرت جذب بالایی دارد و خیلی راحت ‌تر می‌ تواند راندمان کاری کولر را بالا ببرد. در واقع چوب به ‌خاطر داشتن فیبر خیلی خوب می‌ تواند آب را در خود نگه ‌داشته و با حرکت پره‌ های متصل به موتور کولر باد تولید کرده و این جریان باد با برخورد به پوشالها باعث ایجاد هوای خنک می‌ گردد.

پوشال کولر7000  در شهرهای مختلفی تولید می شود که یکی از بهترین نوع آن پوشال کولر کاشان است. چوبی که در تولید پوشالها استفاده می ‌شود خواص فیزیکی بالایی داشته و انعطاف‌ پذیری فوق ‌العاده‌ ای نسبت‌ به چوبهای دیگر دارد به‌ همین دلیل بهترین نوع چوب برای تولید پوشال چوب صنوبر، تیره بید و سپیدار است که آب را به بهترین نحوه ممکن در منافذ خود نگه‌ داری می‌ کنند. از دیگر مزایای این‌ گونه چوپ درجه یک این است که کار با آنها بسیار راحت است و دستگاه‌ ها زمانی‌ که از این نوع چوب استفاده می‌ کنند به دلیل نرم و سبک بودن آنها استهلاک پایینی داشته و نیز هزینه نگه‌ داری کمتری دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه