رپرتاژ اگهی /

شغل­ های پردرآمد ایران را در سال 2021 را بشناسید

شغل­ های پردرآمد ایران را در سال 2021 را بشناسید
کدخبر : 42636

یکی از مشاغل و حرفه هایی که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد و سود بسیار بالایی در این حوزه دارد مربوط به اتصالات پلی اتیلن و جوشی می باشد که لوله هایی پرکاربرد در زمینه ساخت و ساز می باشند و معامله آنها سود بسیار بالا و خوبی به همراه دارد.

اتصالات پلی اتیلن

انواع اتصالات پلی اتیلن جوشی در سایز های مختلف از بهترین برند ها بنا به کاربردهای مختلف در پروژه های گوناگون توسط اتصالات مختلف بهم وصل می گردند. اتصالات پلی اتیلن انواع مختلفی دارند.

اتصالات پیچی، اتصالات جوشی، تصالات تزریقی، اتصالات پلیمری، اتصالات الکترو فیوژنی، اتصالات کوپلینگی , اتصالات پیچی یا دنده ای : اتصالات پیچی پلی اتیلن مخصوص لوله های پلی اتیلن می باشد این اتصالات معمولا از پنچ قطعه تشکیل شده است.

دمای کاری اتصالات پیچی : کلیه اتصالات پیچی و شیرها به منظور استفاده از آب داغ طراحی نشده است به همین دلیل درمسیر لوله کشی که از لوله پلی اتیلن استفاده می شود  هم چنین می بایست از دمای متعارف استفاده نمود اتصالات پیچی جهت پروژه های آبرسانی تا فشار ۱۰ اتمسفر استفاده می گردد.

اتصالات جوشی : اتصالات بوسیله جوش لب به لب به لوله های پلی اتیلن متصل می شوداتصالات جوشی پلی اتیلن فشار قوی اجرای ساده وسریع درمحل نصب دارند به همین علت به منظوره بهره برداری از سیستم های آبرسانی ومصارف گوناگون صنعتی و کشاورزی و شهری استفاده می شوند.

0be88ee8-c572-4833-8771-fd1b3e673911

اتصالات پلی اتیلن جوشی

اتصالات پلی اتیلن جوشی فشار قوی  اتصالات پلی اتیلن با توجه به نوع پروژه متفاوت خواهد بود این نوع اتصالات تمامی استانداردهای لازم ملی و بین الملی را کسب نموده است و کیفیت محصولات درآزمایشگاه های مجهز وزیر نظر متخصصان و کارشناسان مورد تایید قرار گرفته است.

اتصالات تزریقی : جهت تولید اتصالات تزریقی ابتدا باید قالب اتصال ساخته شود و موادپلی اتیلنی توسط ماشین آلات تزریق پلاستیک به داخل این قالب ها تزریق می شود بدین شکل اتصال مورد نظر تولید می شود و اتصالات تزریقی پلی اتیلن بصورت یکپارچه بوده و نسبت به اتصالات فلزی وچدنی از استحکام بالایی برخوردار هستند این نوع اتصالات از نظر اندازه یکنواخت هستند.

اتصالات پلیمری : این نوع اتصال در انواع مختلفی مورد استفاده می باشند اتصالات پلیمری را اتصالات غیر فلزی نیز می گویند وبرای حمل وانتقال سیالات اسیدی در پالایشگاه ودر آبیاری فضاهای سبز نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

 

اتصالات لوله تک لایه

پرکاربردترین نوع مصالح در صنعت ساخت و ساز، اتصالات لوله تک لایه، سه لایه و پنج لایه مورد استفاده قرار می گیرد این لوله و اتصالات به دلیل آنکه در برابر فشار مقاومت بسیار زیادی دارند و در برابر دما و حرارت بالا هیچ گونه تغییری در کیفیت آن ایجاد نمی شود، بهترین نوع محصول محسوب شده و جایگزین مناسبی برای دیگر لوله و اتصالات از جنس گالوانیزه و فولاد هستند.

خصوصیات و ویژگیهای بارز این محصول موجب افزایش میزان تقاضای مشتریان و خریداران برای خرید شده است این محصولات به دلیل آنکه از دوام بالایی برخوردار هستند و در برابر پوسیدگی مقاوم می باشند، به هیچ عنوان زنگ نمی زنند و خراب نمی شوند.

در نتیجه فروش بالایی را در بازار خرید به خود اختصاص داده و افراد می توانند با خیالی راحت و برای مدت زمان طولانی از این نوع لوله و اتصالات به صورت گسترده استفاده کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه