رپرتاژ اگهی /

شغل های پردرآمد و پولساز که آینده شما را ضمانت می کند

شغل های پردرآمد و پولساز که آینده شما را ضمانت می کند
کدخبر : 42637

اگر به دنبال کسب ثروت و درآمد در سریع ترین زمان ممکن و بیشترین بازدهی هستید به شما توصیه می کنیم در زمینه خرید و فروش اسب های ترکمن و کرد اصیل وارد شوید و به سرعت درآمد مناسبی را به دست آورید.

اسب ترکمن

اگر در صدد سوارکاری مطمئن و بی عیب و نقصی می باشید و می خواهید نمونه های سرحالی از اسب ترکمن را داشته باشید، می توانید نوع مربوط به خراسان شمالی را در نظر گرفته و از آن رضایت کافی را داشته باشید.

اسب ترکمن خراسان شمالی از قامتی کشیده برخوردار بوده و دارای یالهای بلندی می باشد و به نوعی ژنتیک خاصی را به ارث برده و طرفداران بسیاری را برای خود به همراه آورده است.

اسب ترکمن خراسان شمالی از پوست ظریفی برخوردار بوده و دارای موهای لطیفی می باشد که این یالها بسیار درخشان بوده و در واقع موجب شده تا به یکی از بهترین نژادهای اسب شناخته شود.

مجموعه ما بهترین نمونه های اسب ترکمن خراسان شمالی را با خوراک دام و طیور روانه بازار نموده که از استقامت بالایی برخوردار بوده و همواره دارای عضلات پای ورزیده ای می باشند که قابلیت طی نمودن مسیر در کوران سختی را دارا هستند.

 

اسب کرد

علاقه مندان به ورزش محبوب سوارکاری، همیشه به دنبال خرید نژاد اصیل اسب هستند و امروزه حجم فروش اسب کرد بسیار زیاد می باشد و البته قیمت به نسبت مناسبی که برای فروش این نژاد اسب در نظر گرفته شده نیز شاید در بالا بودن حجم توزیعش بی تاثیر نباشد، خود نژاد کرد اسب تقسیم یافته به چند نژاد دیگر می باشد ولی همگان آن را با عنوان اسب کرد می شناسند.

افرادی که از دنیای این حیوان نجیب آگاه نیستند باید در وهله اول بدانند که هزینه نگهداری این حیوان کمی زیاد بوده و همچنین باید به موارد مختلفی همچون غذای آن مثل یونجه خشک دقت شود تا بتوان تا سالیان متمادی این اسب را سلامت نگه داشت.

امروزه اسبهای کرد به سه نژاد سنجابی، افشاری و جاف تقسیم بندی می شوند و باید ذکر کرد که نوع جاف، پر تعداد ترین نوع اسب کرد بوده ولی عنوان زیباترین نژاد اسب کرد به افشاری تعلق دارد و علیرغم قیمت به نسبت زیادی که نژاد افشاری اسب کرد دارد ولی باز هم مورد استقبال کثیری از افراد واقع می شود.

اسب کرد علاوه بر اینکه از زیبایی منحصر به فرد و شگفت انگیزی برخوردار است، می توان آن را در میان اسبهای بسیار پر توان و پر طاقت دسته بندی کرد و به همین دلیل در کثیری از مسابقات و به خصوص در مسابقه های پرش از مانع از این نوع اسب خیلی بهره گرفته می شود.

8fa29227-dbaa-4e7c-9b02-a0cc00ad1ec3

اسب کرد اصیل

بعضی از افراد امروزه به دنبال خرید اسب کرد اصیل با رنگهای بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند و در میان نژادهای مختلف اسب، نژاد کرد از تنوع بسیار ویژه ای در این زمینه برخوردار بوده و اگر به سراغ نژاد کرد افشاری بروید،

بی شک می توانید بهترین خرید ممکن را در زمینه زیبایی اسب داشته باشید. ولی فراموش نکنید که اسبهای خیلی زیبا و فانتزی نمی توانند در مسابقات سنگین و سوارکاریهای خیلی خاص شرکت کنند پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

امروزه یک دسته از مسابقات مربوط به اسب و سوارکاری، شامل زیبایی اسب و تغذیه ی آن مثل کاهو تازه می شود و عمدتا این مسابقه را نژاد کرد تشکیل داده است. نژاد کرد و ترکمن در حال حاضر پر فروش ترین نژادهای این حیوان نجیب در بازار ایران و خارج بوده و قسمت بزرگی از بازار بین الملل را تصاحب کرده است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه