رپرتاژ اگهی /

شغل های جذاب و پردرآمد در سال ۱۴۰۱

شغل های جذاب و پردرآمد در سال ۱۴۰۱
کدخبر : 42638

در سال جدید یکی از معاملاتی که در حال گسترش می باشد و توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده است خرید و فروش اسب های ترکمن و کرد می باشد که ما قصد داریم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم تا بتوانید با سرعت بیشتری به سود و ثروت برسید.

اسب ترکمن

اسبهای آخال ترکمن مقاوم ترین انواع اسبهای ترکمن هستند که با شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار سازگار می باشند، اسب ترکمن کمتر دچار بیماری و آسیب می گردند، اکثر اسبهای آخال ترکمن در کشور ترکمنستان وجود دارند، حتی این اسبها در اروپا نیز دیده می شوند.

اما قطعا تعداد آنها نسبت به اسبهای آخال موجود در کشور ترکمنستان بسیار کمتر است، مراکزی که پرورش دهنده اسبهای ترکمن هستند سعی دارند با نگهداری و پرورش اسبهای آخال ترکمن مانع از انقراض این اسبهای پر قدرت گردند.

جالب است بدانید که اسبهای ترکمن شجاعت و جسارت بسیار بالایی دارند، به همین دلیل اگر قصد تهیه اسب برای مسابقات اسب دوانی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ اسبهای ترکمن بروید، این اسبها هم چالاک و هم قدرت مند می باشند و اغلب در مسابقات عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهند.

 

اسب کرد

در کشور ما نژادهای مختلف اسب وجود دارد که یکی از گونه های متفاوت و ارزشمند آن را می توان اسب کرد لرستان معرفی کرد  که آن با اصالت ترین گونه اسب در کشور شناخته شده است که از زمانهای قدیم تا به امروزه حرف اول را از لحاظ مرغوبیت می زند که این امر سبب شده از گرانبها ترین اسبها شناخته شود.

این گونه اسب بسیار خونگرم و عالی است که از لحاظ ظاهر از جذابیت بالایی برخوردار بوده و افراد اگر با این اسب به میدان مسابقه بروند محال است که پیروز نشوند و مقام اول را کسب نکنند چون آن دارای پاهای کشید و قدرت بالایی برخوردار است که این امر سبب شده از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد و به راحتی در مسیر رشد قرار می گیرد که به بهترین شکل پرورش داده می شود.

اگر علاقه فراوانی به سوارکاری دارید پیشنهاد می کنیم که از اسب کرد لرستان و یا اسب ترکمن آخال شروع کنید چون این اسب بسیار خونگرم و عالی است که به بهترین شکل با انسان ارتباط برقرار می کند.

1af3cad2-a9d1-44f3-af17-8a5e4e2da351

اسب کرد اصیل

شاید واژه حس اسب را شنیده باشید، این واژه درباره اسب کرد اصیل سفید نیز به شدت صدق می کند چرا که این اسب از خطرات اطراف خود به خوبی آگاه است و این موضوع امری است که به اسب کمک می کند تا ایمن بماند و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

جالب است بدانید که همه اسبها ویژگیهای مشترکی دارند، اما ممکن است به گونه‌ای متفاوت بزرگ شوند و کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشند به عنوان مثال انواع اسبها از چرخاندن دم برای برقراری ارتباط با یکدیگر در فواصل طولانی استفاده می کنند. اسبها می توانند ایستاده بخوابند چرا که آنها مکانیزم خاصی در مفاصل پای خود دارند تا هنگام خواب آنها را صاف نگه دارد همچنین قابل ذکر است

برخی از نژادهای اسب مانند American Paint Horse در الگوهای زرق و برق دار موجود هستند که دارای ظاهری بسیار زیبا و خیره کننده می باشند. برای خرید اسب کرد اصیل سالم می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه