رپرتاژ اگهی /

شغلی جذاب و پرسود برای فتح قله های موفقیت

شغلی جذاب و پرسود برای فتح قله های موفقیت
کدخبر : 42640

وارد شدن در حوزه معاملات اسب های اصیل و ترکمن علاوه بر جذابیتی که دارد و این مورد که زمینه سرگرمی افراد را مهیا می کند به سرعت می تواند شما را به ثروت و درآمد مناسبی برساند و در کمترین زمان شما را موفق کند.

اسب ترکمن

ذهنیت بسیاری از افراد که در مناطق زیبایی از ایران نظیر خراسان شمالی، بجنورد و گلستان به سر می برند، سوارکاری بوده و برای این منظور اسب ترکمن این اقدام را تسهیل نموده و با نمونه های متنوعی از نژادهای گوناگون، طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است.

اسب ترکمن خراسان شمالی مزیت های فراوانی داشته و یکی از این موارد رنگ آنها می باشد که در واقع تنوع فراوانی داشته و یکی از این نمونه ها نوع خاکستری بوده که بسیار جذاب می باشد.

مزیت دیگر اسب ترکمن خراسان این است که دارای قامتی مناسب و در حدود 160 سانتی متر بوده و از این نظر می تواند بسیار کارآمد و خوش استایل باشد و تجربه سوارکاری بی نظیری را برای شما به همراه بیاورد.

البته ناگفته نماند این اسبها با قامتی کشیده این امکان را دارند که از جثه قوی نیز بهره مند بوده و در برابر تمام شرایط نامساعد محیطی نیز مقاوم باشند و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار باشند. نمونه دیگری از اسب ترکمن بحنورد در این مرکز عرضه می شود که دارای سرهای استخوانی و همچنین صورتی کشیده بوده که از شکل منحصر به فردی برخوردار می باشند.

 

اسب کرد

از جمله موجود بی نظیر و عالی که امروزه به عنوان یک حیوان نجیب شناخته شده است را می توان اسب کرد دانست که یک از گونه های فوق العاده و متفاوت آن که در کشور ما وجود دارد را می توان اسب کرد کرمانشاه فلاورجان لرستان دانست که آن امروزه از طرفداران فراوانی برخوردار است که افراد برای آن سر و کله می شکنند.

این گونه اسب همانند اسب ترکمن از جمله اسبهای زیبا و برجسته ای به حساب می آید که آن به عنوان گرانترین گونه این حیوان شناخته شده است که اکثرا افراد از آن به عنوان یک اسب مسابقه استفاده می کنند چون آن دارای قدرت بدنی بالایی است که در مسابقه های مختلف پیروز میدان می شود.

این حیوان دوست داشتنی که در کشور ما به بهترین شکل پرورش داده می شود که این امر سبب شده سالانه به میزان فراوان این گونه اسب تکثیر شود که هم در داخل کشور افراد از آن استقبال می کنند و همچنین تولید کننده از این مدل اسب به عنوان کالایی تجاری استفاده می کنند.

f8fd9269-2e72-44da-b0df-04e2930fb637

اسب کرد اصیل

به گونه ای از اسب با نژاد کرد خالص اسب کرد اصیل می گویند که این اسب دارای ویژگیهای منحصر به فردی می باشد و اسب ترکمن قد بلند اصیل خوشگل می باشد که از دیگر ویژگی آنها به قدمهای محکم با داشتن مفاصل مستحکم قوی می توان اشاره کرد که تحمل حرکات سنگین ورزشی و تحمل وزن را به راحتی دارد و برای حرکات سنگین ورزشی و اسب سواری از نژاد ترکمن استفاده می شود.

 

قد این اسب چیزی برابر ۱۵0 تا ۱۶۰ سانتی متر است و از نظر رنگ و ظاهری بسیار متناسب است و عرض مناسبی برای سوارکاری دارد و بسیار خوش رکاب می باشد اسب ترکمن دارای اندام کشیده و سر و گردن زیبا و دم باریک می باشد.

ین نژاد بسیار مقاوم در برابر شرایط جوی و آب و هوایی سخت می باشد و در مناطق آمریکای شمالی و روسیه و ترکمنستان و دشتهای وسیع به زندگی خود مشغول بوده اند تا بعدها که توسط انسان ها اهلی شدند و مورد استفاده انسان ها قرار گرفتند.

اسب ترکمن اصیل خوشگل با پوست بسیار زیبا و چرمی و براق با موها و یال های کوتاه در مقابل دیگر نژادهای اسب بسیار متفاوت جلوه می کند و کاملا قابل تشخیص می باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه