رپرتاژ اگهی /

شرکت حسابداری تضمین حساب

شرکت حسابداری تضمین حساب
کدخبر : 42800

در این روزهای پر چالش اقتصادی برای مردم و به خصوص کسب و کارها، امور مالی مانند حسابداری و مالیاتی بیش از پیش توجهات را به خود جلب کرده است و به همین خاطر است که موسسات خدمات مالی و مالیاتی و شرکت حسابداری این روزها بسیار سرشان شلوغ می باشد.

در این روزهای پر چالش اقتصادی برای مردم و به خصوص کسب و کارها، امور مالی مانند حسابداری و مالیاتی بیش از پیش توجهات را به خود جلب کرده است و به همین خاطر است که موسسات خدمات مالی و مالیاتی و شرکت حسابداری این روزها بسیار سرشان شلوغ می باشد.

 

امور مالی کسب و کارها از ارکان حیاتی و اصلی هر سازمان می باشد که مدیران می بایست به آن اهمیت دهند. مالیات شرکتها یا مشاغل این روزها بسیار حائز اهمیت است و با توجه به سیاست های جدیدی که سازمان امور مالیاتی در پیش گرفته است، اگر مودیان مالیاتی به برخی نکات توجه نکنند در آینده با چالش های مالیاتی دشواری رو به رو خواهند شد.

علاوه بر امور مالیاتی، حسابداری هم بسیار مهم است. این دو موضوع یعنی حسابداری و مالیاتی به هم وابسته می باشند و گزارشات و امور هر یک بر دیگری در اکثر مواقع تاثیرگذار است. به همین موجب است که حسابداری را در مواقعی گزارشگری مالی می نامند و یا حد اقل کاری که حسابداری هر شرکت به آن دست پیدا می کند می تواند همان گزارشگری مالی باشد. این گزارشات به درد چه کسانی می خورد؟ خب با جواب این سوال می توانید ارتباط سازمان امور مالیاتی و مباحث پیرامون آن را با واحد حسابداری هر واحد اقتصادی بیشتر درک کنید.

استفاده کنندگان از اطلاعات حسابداری شرکت ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند: استفاده­کنندگان درون سازمانی و برون سازمانی. استفاده درون سازمانی همان اعضای هیئت مدیره، سهامداران، مدیران ارشد و واحد های مختلف سازمان است. متقاضیان برون سازمانی هم همان اعضا و گروه های خارج از مجموعه هستند که به نحوی با سازمان در ارتباط هستند و یا  پتانسیل این موضوع را دارند. یکی از استفاده کنندگان برون سازمانی سازمان امور مالیاتی است.

 

در این مقاله قرار است در مورد موسسات خدمات مالی یا شرکت حسابداری و تشریح خدمات آنها هم صحبت شود تا متقاضیان این امور بتوانند بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند. شرکت حسابداری تضمین حساب ارائه دهنده خدمات حسابداری، مالیاتی، بیمه، حسابرسی و امور مشاوره ای می باشد که آماده همکاری با سازمان های کوچک و بزرگ جهت انجام امور مالی می باشد. شما می توانید در صورت نیاز با مشاوران و کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید و از خدمات اجرایی و مشاوره ای شرکت حسابداری تضمین حساب و خدمات مالی و مالیاتی بهرمند شوید.

تا اینجای کار از اهمیت حسابداری و مالیات صحبت کردیم و در ادامه مطالب در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 

مشاوره مالیاتی

یکی از خدماتی که بسیار مورد نیاز کسب و کارها اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی است مشاوره مالیاتی است. همانطور که در مطالب فوق مطرح شد، در این روزها موضوعات مالیاتی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین موجب است که مشاوران مالیاتی روزهای پر کاری را سپری می کنند.

2f75045e-03f3-40be-99e4-5f35430c20ff

مشاوره مالیاتی باعث حل و رفع شدن مشکلات مالیاتی کسب و کارها خواهد شد. در این مسیر پر پیچ و خم مالیاتی کارفرمایان بهتر است قبل از اینکه کار به جای باریک کشیده شود به دنبال پیشگیری باشند چون هزینه هایی که بر مجموعه در دقیقه 90 و در زمان رسیدگی تحمیل می شود خیلی بیشتر از هزینه برای دریافت مشاوره و حضور مشاور مالیاتی می باشد.

مشاوره مالیاتی می تواند به سه صورت ارائه شود : مشاوره مالیاتی تلفنی، مشاوره مالیاتی آنلاین، مشاوره مالیاتی حضوری. به ترتیب مذکور هزینه های مشاوره افزایش می یابد و سختی برگزاری جلسات مشاوره هم دشوار تر است. تصور کنید که در مشاوره حضوری باید رفت و آمد انجام شود و یا امکان دارد به خاطر فواصل جغرافیای امکان چنین موردی نباشد و یا مشاوره آنلاین نیاز به اینترنت و ابزار ارتباطی مانند موبایل یا کامپیوتر دارد اما محدودیت مکانی ندارد و در نهایت از همه آسانتر و سریعتر مشاوره تلفنی است که هزینه کمتری از سایر روش ها دارد.

یک مشاور مالیاتی با داشتن تخصص و توانایی های مالیاتی از نظر دانش و حتی اجرا می تواند برای یک شرکت یا حتی مغازه کوچک مفید واقع شود. هیچ کس قرار نیست و توصیه هم نمی شود که فرار مالیاتی انجام دهد اما دانش مالیاتی می تواند به کمک معافیت ها و انجام صحیح وظایف یا تکالیف مالیاتی از خروج نقدینگی مجموعه به عنوان مالیات مازاد و غیر بر حق و نا عادلانه جلوگیری کند.

دقت داشته باشید که امور مالیاتی هم مانند بسیاری از امور حرفه ای، تخصصی محسوب می شود و سعی کنید دریافت سوالات و حل مشکلات خود به متخصص آن حوزه که مشاور مالیاتی است رجوع کنید. صحبت با افراد غیر متخصص و مشاورین مبتدی باعث بروز مشکلات مالی و مالیاتی در آینده دور یا نزدیک خواهد شد. بهترین گزینه برای حل این مساله رجوع به شرکت های معتبر ارائه کننده خدمات حسابداری و مالیاتی هستند که از کارشناسان متخصص و مشاورین خبره در حوزه های مالی و مالیاتی و حسابداری تشکیل شده اند.

خدمات حسابداری

در امور مالی سازمانها و کسب و کارها همانطور که مطرح شد خدمات حسابداری بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا شرکت هایی که باهوش عمل می کنند و به امور مالی به خصوص حسابداری اهمیت می دهند از نظم مالی خوبی برخورد هستند و مسیر پیشرفت برای آنها هموار تر خواهد بود.

b5ab6620-20ae-420d-a50f-0bf9cabbbfb5

خدمات حسابداری هم در نوع خود از سطح ساده و دشواری برخوردار است که حسابداران با توجه به مهارت ها و تجارب خود در این سطوح مشغول به فعالیت هستند. حسابدارنی که از دانش فنی و مهارت بالای برخوردار هستند می توانند در پست های رئیس حسابداری و در نهایت مدیر مالی جایگاه خود را به دست آورند.

خدمات حسابداری در کل به دریافت، تحلیل، ثبت و نگهداری اطلاعات مالی گفته می شود و در ابعادی دیگر حسابداری را زبان تجارت می نامند. پس کسانی که به عنوان واحدهای اقتصادی دارای فعالیت هستند توصیه اکید می گردد که به حسابداری و همچنین امور مالیاتی خود اهمیت بدهند و از آنها غافل نشوند.

شرکت حسابداری به عنوان ارائه دهنده خدمات حسابداری و مالی در بین فعالان اقتصادی و واحد های تجاری بسیار جایگاه خوبی دارند زیرا آنها می توانند به این مجموعه ها که دارای شخصیت حقوقی هم هستند برای امور حسابداری و مالیاتی خود اتکا نمایند. این شکرت ها و موسسات خدمات مالی و مالیاتی از متخصصین خبره ای در زمینه های مختلفی تشکیل شده است که حسابداری هم جزوی از آن است. از ویژگی ها آنها می توان به ساختار سازمانی و برنامه ریزی شده آنها اشاره کرد که یکی از اهداف آن ارائه خدمت به مشتریان با کیفیت مطلوب است. از دیگر ویژگی آنها می تواند به دستمزد های به صرفه آنها اشاره کرد که نسبت به استخدام حسابدار و با توجه به کیفیت خدمات دریافتی بسیار مناسب و مطلوب است.

در شرکت حسابداری هنگام ارائه خدمات حسابداری که فاز اجرایی هم دارند کارشناسان مربوطه توسط مدیران ارشد و سرپرستان آن کنترل می شوند و تحت نظارت قرار می گیرند که باعث افزایش بهره­وری و کاهش خطاهای انسانی و احتمالی می شود.

خدمات مالیاتی

بر اساس مطالب قبلی متوجه ارتباط خدمات مالیاتی با حسابداری و همچنین اهمیت خود مالیات در هر کسب و کاری شده اید. خدمات مالیاتی هم به طور کلی به دو بعد انجام تکالیف مالیاتی و مشاوره مالیاتی تقسیم بندی می شود. خود این دو موضوع رنگ بوی تئوریات و اجرا دارد.

2d9b1207-161b-499a-b21d-dfa84d301be3

تکالیف مالیاتی نیاز به تسلط به سامانه های مالیاتی و قوانین مالیاتی مربوطه دارد و مشاوره مالیاتی هم نیاز به دانش و همچنین آگاهی به روز قوانین مالیاتی و مالی دارد که به صورت خیلی ریز و مدیریت شده رهنمودهای خود را به مشتریان و یا شرکت ها و کسب و کارها ارائه می دهد.

عده ای از کسانی که در اجرا و انجام تکالیف مسلط هستند از نظر دانش فنی و مالیاتی هم سطح مناسبی دارند و برعکس عده ای هم به عنوان مشاور مالیاتی افراد بسیار با دانش و با تجربه ای هستند که دستی بر امور اجرایی هم دارند. هر کدام از این گروه ها بستگی به شرایط ایشان و مجموعه ها خدمات خود را ارائه می دهند.

شرکت های خدمات مالیاتی و حسابداری با توجه به کارشناسان و مشاوران خبره خود که هم بر امور مالی و مالیاتی مسلط هستند و هم حسابداری، می توانند کمک شایانی به متقاضیان این امر بکنند. البته آنها می توانند به روش سنتی و قدیمی هم با اشخاص حقیقی و معمولی قرارداد همکاری و استخدام منعقد کنند و امور مالی و مالیاتی و همچنین حسابداری خود را به آنها واگذار کنند. ولی شرکت های حسابداری به توجه به داشتن شخصیت حقوقی به نسبت از اعتبار بیشتری در برابر افراد حقیقی برخوردار هستند . دارای ساختاری مشخص و برنامه ریزی شده هستند.

شرکت حسابداری تضمین حساب با توجه به تجربه و مهارت های مدیران و کارشناسان خود در حوزه های مذکور آماده ارائه خدمات به مودیان و مردم عزیز می باشد. کافی است با متخصصین این مجموعه تماس حاصل نمایید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

دلایل همکاری با شرکت حسابداری

همانطور که مطرح شد به دو روش کلی می توان به متخصصین حسابداری و مالیاتی و مالی همکاری کرد و از آنها خدمات دریافت کرد. در حین توضیح در مورد این روش ها، دلایل همکاری با شرکت حسابداری برای شما به وضوح مشخص خواهد شد.

6ce1944e-2d0e-4813-b7ea-a296331db1a2

با توجه به مطالب پیشین متوجه شدید که می توانید برای انجام امور حسابداری و مالیاتی خود یا در کل امور مالی به سمت و سوی استخدام حسابدار یا کارشناس مربوطه بروید. اما روش دیگر که از اعتبار و اطمینان بیشتری هم برخوردار است ، سپردن امور به دست شرکت حسابداری یا موسسه خدمات مالی است. این شرکت ها قرار داد رسمی و معتبری با مشتریان خود ارائه می کنند و خودشان با طرف مقابل طرف حساب هستند نا صرفا کارمندان و افراد متفرقه.

بسیاری از مجموعه ها تجربه این را دارند که حسابدار یا مدیر مالی آنها به دلایل مختلفی امور را به صورت ناگهانی رها کرده و ترک کار کرده اند و این مورد در اکثر مواقع باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کسب و کار می شود. اما در شرکت حسابداری این موضوع معنای خاصی ندارد زیرا امور علاوه بر آن حسابدار مسئول یا مستقر، تحت نظارت و کنترل سرپرست یا مدیر ارشد است و در صورت ترک کار کارشناس جدید جایگزین می شود و از آن مهمتر شرکت دچار چالش مالی نمی شود.

شرکت های خدمات مالی یا حسابداری به طور رسمی در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده اند و دارای شناسه ملی و کد ثبتی می باشند که به آنها اعتبار می بخشد. علاوه بر این اشخاص دارای یک محل کار مشخص می باشند که مشتریان می توانند به آنها مراجعه کنند. از ویژگی های مثبت دیگر این است که مشتریان می توانند فاکتور رسمی بابت پرداخت دستمزد حسابداری از این شرکت ها دریافت کنند و به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی آنها را در صورت های مالی خود و هزینه ها نشان دهند.

شرکت های حسابداری خوب و ایده آل علاوه بر امور مالی و مالیاتی می توانند مشاوره مالی در زمینه های بیمه، حسابرسی و حتی کسب و کار هم ارائه نمایند و باب همکاری با سایر شرکت های مکمل را فراهم سازند که باعث افزایش سود آوری از نظر افزایش درآمد خواهند شد.

یکی دیگر از نکات مثبت شرکت حسابداری ارائه خدمات جامع و متمرکز امور مالی می باشد که باعث کاهش هزینه های حقوق و دستمزد حسابداری می شود. معمولا دریافت چندین خدمت از یک مجموعه مشخص بهتر و به صرفه تر از دریافت خدمات مختلف از شرکت های متفاوت است. به همین موجب با هدف ارائه خدمات به صرفه و مدیریت شده شرکت حسابداری تضمین حساب با اعزام کارشناسان یا حسابداران مالیاتی امور مالی و مالیاتی را توام با یکدیگر پیش می برند و از اندک زمان به صورت مدیریت شده بهترین عملکرد را حاصل می نمایند.

نحوه همکاری با شرکت حسابداری

این مطلب را از زمان بعد از آشنایی با یک شرکت حسابداری یا خدمات مالی و به عبارتی از زمان انعقاد قرارداد برای شما شرح می دهیم. توصیه می شود که در ابتدا مدیران هر مجموعه دانش مالی و مالیاتی خود را در حد سطوح مقدماتی و مورد نیاز افزایش دهند تا بتوانند مشکلات مجموعه خود را شناسایی نمایند و با توجه به نیاز های خود و سازمان خود با شرکت حسابداری همکاری کنند.

f3ffd049-e10e-4157-aaaa-70809a1c1b45

در قرارداد همکاری باید تمام نیاز ها و خواسته های کارفرما و مدیران شرکت خدمات حسابداری درج و مطالعه شود و حیطه ی فعالیت و زمان فعالیت کار و خود قرارداد شفاف سازی شود. برای مثال نحوه همکاری می تواند به صورت دور کاری یا حضوری باشد، می تواند پاره وقت یا تمام وقت باشد و یا پروژه محور پیش رود.

پیشنهاد می شود مدیران کسب و کارها یا کارفرمایان کیفیت و نتیجه امور و حل نیاز های خود را صرفا فدای مواردی مانند اندک حقوق کمتر یا بیشتر نکنند و یا در مواقعی دیده شده است که کارفرما برای پرداخت دستمزد کمتر به سراغ افرادی غیر متخصص ولی با شواهدی اغفال کننده می روند.

عده ای نیز مثلا فکر می کنند که استخدام یک حسابدار تمام وقت با حقوق یکسان بهتر از همکاری با یک مشاور خبره پاره وقت یا یک مدیر مالی نیمه وقت است و دلیل آن را حضور مستمر آن شخص در مجموعه می دانند. اما این طرز فکر اشتباه است زیرا یک حسابدار کم تجربه نمی تواند نیازهای دشوار و ملزم به مهارت و تجربه بالا را مرتفع نماید. توجه داشته باشید که نتیجه این قبیل تصمیمات و افکار امکان دارد در سالهای آتی گریبان گیر آن مجموعه شود و آن زمان کار از کار گذشته است.

فرآیند ارائه خدمات مالی در شرکت حسابداری

یک شرکت حسابداری معتبر و کار بلد زمانی که می خواهد در ابتدای کار خدمات خود را ارائه دهد ،قبل از شروع کار یک نیاز سنجی و عارضه یابی از مشتری خود انجام می دهد تا هم مشتری خود را بهتر بشناسد و هم تصمیماتی را اتخاذ کند که بر مشکلات و چالش های شرکت فائق آید. این مورد را می توان حتی به عنوان یک ویژگی مثبت در نظر گرفت. در ابتدای کار است که حتی مشخص می شود که نیاز به حسابدار پاره وقت دارید یا تمام وقت.

f86ffe6a-03be-4952-9252-6744cf15e79b

درست است که معادله اصلی حسابداری چاشنی امور حسابداری است اما بلد بودن آن برای انجام امور مالی و مالیاتی به تنهایی کفایت نمی کند. به یاد داشته باشید که هر حسابداری که صرفا برای هر کسب و کاری یک ترازنامه تهیه می کند نمی تواند تمام امور را به طور کامل به دست گیرد بلکه سایر مهارت های فنی و مهارتی هم بسیار مهم است که در چه سطحی می باشد.

همچنین معمولا در شرکت های حسابداری منظم و برنامه محور، سعی می شود که دستورالعمل و چهارچوب هایی متناسب با آن مشتری طراحی و در نظر گرفته شود و در صورت نیاز حتی به تمام سازمان یا مجموعه القا کنند. این اشخاص به صورت فرد محور خدمات خود را ارائه نمی دهند، به عبارتی سعی بر آن است که وابستگی به اشخاص در انجام امور وجود نداشته باشد.

در موسسات خدمات مالی یا شرکت های خدمات حسابداری برخی خدمات نوین و سطح بالا مانند مشاوره تسهیلات و مشاوره مالی پیشرفته نیز ارائه می شود که مشتریان می توانند از آنها بهره مناسبی ببرند. شرکت حسابداری تضمین حساب با کادری مجرب و کارشناسان و مشاوران خبره خود تمام این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. فقط کافی است به وسیله مسیرهای ارتباطی با این مجموعه تماس حاصل نمایید و خدمات مورد نیاز خود را درخواست نمایید. انجام امور مرتبط با حسابداری خدماتی ، حسابداری بازرگانی ، حسابداری تولیدی ، حسابداری پیمانکاری از تخصص های شرکت تضمین حساب به شمار می آید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ...... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه