رپرتاژ اگهی /

شرکت حسابداری سیستم حساب

شرکت حسابداری سیستم حساب
کدخبر : 42801

در دنیای امروزه حسابداری تقریبا یک خدمت لازم برای تمامی کسب و کار ها می باشد و هر شرکت یا سازمانی نیاز به دریافت خدمات حسابداری دارد و به همین موجب است که شرکت حسابداری امروزه یک شغل خوب و پرطرفدار محسوب می شود.

در دنیای امروزه حسابداری تقریبا یک خدمت لازم برای تمامی کسب و کار ها می باشد و هر شرکت یا سازمانی نیاز به دریافت خدمات حسابداری دارد و به همین موجب است که شرکت حسابداری امروزه یک شغل خوب و پرطرفدار محسوب می شود.

 با پیشرفت روز افزون صنایع مختلف و رشد تکنولوژی، همگام با آن ها درخواست ها برای دریافت خدمات حسابداری نیز افزایش می یابد. ذکر این نکته در این جا حائز اهمیت است که اگر حسابداری را استخدام کنید که تسلط کافی بر امور حسابداری نداشته باشد و یا با یک شرکت حسابداری که توانایی اجرایی حسابداری پایین داشته باشد قرارداد انعقاد کنید قطعا کسب و کار شما با مشکل مواجه خواهد شد. و این مشکل می تواند آسیب های جدی به کسب و کار شما وارد کند و از شما در رسیدن به اهداف اصلی شرکت و طرح های توسعه ای سازمان شما جلوگیری کند. حتی گاهی ممکن است که کسب و کار شما را نیز تا مرز ورشکستگی پیش ببرد. در چنین مواقعی پیدا کردن یک حسابداران با تجربه و استخدام آنها مدیریت حسابداران و ده ها موارد دیگر همانند به علاوه این که چالش های فراوانی پیش روی شما برای ارتباط با نیرو های انسانی خواهد بود. پس همیشه انتخاب یک شرکت حسابداری گزینه بهتری خواهد بود. یک شرکت حسابداری خبره و با سابقه در امور مالی می تواند انواع خدمات مالیاتی، خدمات حسابداری و مشاوره مالیاتی را به شما بر حسب نیاز کسب و کارتان و همچنین بسته به نوع فعالیت شما ارائه دهد. نوع و کیفیت خدمات تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار شما خواهد گذاشت بنابر این در انتخاب شخص یا شرکت حسابداری که قرار است به شما خدمات حسابداری یا انواع خدمات مالیاتی را ارائه دهند دقت و تحقیقات لازم را به عمل آورید. امروزه با توجه به نیاز صنایع و شرکت ها، شرکت های حسابداری نیز خدمات متنوعی ارائه می دهند و رشد بسیاری را نیز در کیفیت و نوع خدمات یک شرکت حسابداری شاهد هستیم. در بسیاری از شرکت های حسابداری برای نوع کسب و کار شما و فعالیتی که انجام می دهید حسابداران ویژه ای را مناسب با نیاز شما در نظر گرفته اند به عنوان مثال در یک شرکت حسابداری به راحتی می توانید تخصص های حسابداری صنعتی، حسابداری مدیریتی، حسابداری دولتی و... را پیدا کنید. به همین دلیل است که اطمینان کردن به یک شرکت حسابداری خوش سابقه و همچنین سپردن کار به آن ها همیشه به نفع شما خواهد بود و هیچ وقت شما را پشیمان نخواهد کرد. برای اینکه دریابد که به چه خدماتی نیاز دارید و یا کدام یک از خدمات حسابداری ارائه شده توسط شرکت حسابداری برای شما راهگشا و مفید خواهد بود می توانید با متخصصان آن شرکت حسابداری تماس بگیرید و از راهنمایی ها و مشاوره های آن ها کمال استفاده را ببرید. یک شرکت حسابداری خوب با تکیه بر دانش فنی و سال ها تجربه در امور مالی به راحتی می تواند مسیر پر چالش کلیه امور مالی پیش روی شما را هموار نماید. همچنین همواره متخصصان خبره و با تجربه ما در شرکت حسابداری سیستم حساب آماده ارائه انواع خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی به شما صاحبان کسب و کار و صنایع می باشیم.

 

 

شرکت مشاوره مالیاتی

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط شرکت های حسابداری و یا حسابداران مستقل ارائه می شود ارائه مشاوره مالیاتی می باشد. مشاوره مالیاتی با خدمات مالیاتی در مواردی تفاوت دارد.

 

معمولا در مشاوره مالیاتی مشاور تنها به دادن مشاوره و ارائه رهنمود بسنده می کند اما در خدمات مالیاتی فردی که مسئول کار شماست وارد عمل شده و یک سری فعالیت ها را انجام می دهد. اما این به این منظور نیست که شخص متخصص در مشاوره مالیاتی تنها به دادن مشاوره تلفنی یا آنلاین بسنده می کند بلکه گاهی اوقات لازم است تا مشاور به صورت حضوری در شرکت شما حضور یابد و یا شما به صورت حضوری با اسناد و مدارک به شرکت محل فعالیت مشاور بروید و حتی گاهی در شرایط بحرانی لازم است تا مشاور خود وارد عمل شود و جلوی آسیب های بیشتر به کسب و کار شما را بگیرد. مبحث مالیات مبحثی بسیار مهم و حیاتی برای کسب و کار ها می باشد زیرا با وجود قوانین مالیاتی پیچیده و اینکه روز به روز به سختی و پیچیدگی آنها برای جلوگیری از فرار مالیاتی اضافه می شود در صورتی نتوانید به درستی عمل کنید و با سهل انگاری و کوتاهی بخواهید کار خود را پیش ببرید می توانید بسیار متضرر شوید. این اتفاق دور از ذهن نیست که چند برابر سودی که شما در سال کسب کرده اید برای شما مالیات در نظر بگیرید و همچنین می توانید مشمول جرائم مالیاتی نیز شوید و در چنین شرایطی کسب و کار شما می تواند تا مرز نابودی پیش برود و آسیب های جبران ناپذیر مالی به شما و شرکت یا سازمانتان وارد کند. اما راه حل های فوری و بسیار خوبی برای این اتفاقات در نظر گرفته شده است و آن مشاوره مالیاتی می باشد. دریافت یک مشاوره مالیاتی از یک شرکت حسابداری سطح بالا و یا یک حسابدار مالیاتی با تجربه می تواند با صرف زمان و هزینه پایین بیشترین سود را به کسب و کار شما برساند. کاهش هزینه های مالیاتی شما و همچنین اینکه مشمول جرائم مالیاتی نشوید خود صرفه جویی بسیاری در هزینه های شما خواهد بود و باعث جلوگیری از هدر رفت منابع مالی شما خواهد شد.

هنگامی که منابع مالی بیشتری در اختیار داشته باشد بنا براین می توانید  به راحتی برای آینده کسب و کار خود برنامه ریزی کنید و برای اهداف و قدم های بعدی خود بدون نگرانی از کمبود منابع بودجه اختصاص دهید و سرعت رشد و توسعه خود را افزایش داده و در مسیر موفقیت روز به روز با سرعت بیشتر ی به حرکت بپردازید.

همه اینها در گرو آن است که بتوانید با تصمیم هایی درست و به موقع کسب و کار خود را از آسیب ها و خطراتی که آن را تهدید می کند در امان نگهدارید. و یک مشاوره مالیاتی درست از آن تصمیم های درست می باشد. حتی شاید شما خدمات مالیاتی را از یک شرکت حسابداری دریافت کرده اید و یا خدمات مالیاتی خود را توسط واحد مالیاتی درون شرکت خودتان به انجام می رسانید اما یک نفر شخص متخصص از بیرون شرکت شما می تواند گاهی مشکل ها و ایراداتی را ببیند که سایر افراد مشغول در آن شرکت شاید به آن توجهی نکنند و یا به دلایلی آن را در نظر نگیرند و در این شرایط یک مشاوره مالیاتی می تواند بسیار برای شما مفید واقع شود.

مشاوره های مالیاتی  میتواند حضوری یا غیر حضوری صورت بگیرد. و هزینه های آن ها بسته به نوع مشاوره متغییر می باشد.

 

شرکت خدمات حسابداری

این روز ها اکثر صاحبان کسب و کار اهمیت خدمات حسابداری را درک کرده اند و این مهم را دریافت کرده اند که اگر بخواهند در کسب و کار خود زمام امور مالی خود را بر عهده بگیرند و بتوانند وقت و هزینه خود را به جای صرف کردن در جهت مواجه شدن با چالش های مالیاتی و حسابداری برای اهداف و مشکلات اساسی دیگر کسب و کار خود صرف کنند.

 

همین مورد باعث می شود که صاحبان کسب و کار روز به روز اقبال بیشتری برای دریافت خدمات حسابداری داشته باشند. افزایش تقاضا در هر شرایطی جامعه را بر آن می دارد تا در صورت امکان به سمت عرضه در جهت رفع نیاز در آن تقاضا پیش برود. حسابداری هم از این قضیه مستثنی نیست و همین نیاز و تقاضای شرکت و سازمان ها باعث رشد و توسعه خدمات حسابداری شده است و این تقاضا به طور معمول با دو روش میتواند پاسخ داده شود یا با تشکیل یک واحد حسابداری داخل مجموعه به استخدام حسابدار مبادرت می ورزید و بسته به نیاز خود یک یا چند حسابدار را به کار میگیرید و یا از یک شرکت خدمات حسابداری مورد نظر خود را دریافت می کنید. همواره همکاری با یک شرکت حسابداری به دلایل زیادی بسیار بهتر خواهد بود.

با توجه به نیاز های روز افزون صنایع و شرکت ها به خدمات حسابداری و تقاضای بیشتر صاحبان کسب و کار ها برای دریافت خدمات حسابداری شرکت های حسابداری نیز برای پاسخ به این نیاز کسب و کار ها شکل گرفته اند و خدمات حسابداری را به صاحبان کسب و کار ارائه می دهند. یک شرکت حسابداری بسته به نوع نیاز شما می تواند خدمات حسابداری متنوعی را به شما ارائه دهد. این خدمات شامل خدمات مالی، مالیاتی و مشاوره ای می باشد. هنگامی که شما به یک شرکت حسابداری مراجعه می کنید می توانید پاسخ کاملی به کلیه نیاز های خود را در آنجا بیابد. البته به این نکته باید توجه داشته باشید که شرکتی که شما برای همکاری انتخاب میکنید باید شرکتی باشد که علاوه بر داشتن مدیرانی خبره و با تجربه و با سابقه فعالیتی موفق  و همچنین داشتن تسلط کامل بر تمام بخش های حسابداری و مالیاتی، آن شرکت حسابداری کارمندانی را نیز به خدمت بگیرد که مهارت و توانایی خوبی در امور مال و حسابداری داشته باشند که بتوانند خدماتی با کیفیت را به کسب و کار ها ارائه دهند. پس حتما باید در انتخاب شرکت حسابداری به این عوامل دقت کنید. به طور کلی همیشه این را در نظر داشته باشد که خدمات حسابداری که شما از یک شرکت حسابداری دریافت می کنید می تواند در این مسیر پر چالش مالی بسیار کمک کننده و مفید باشد و مصداق بارز ضرب­المثل سپردن کار به کاردان می باشد.

 

شرکت خدمات مالیاتی

هنگامی که میگوییم یک کسب و کار به انواع خدمات مالی نیاز دارد قطعا یکی از این نیازها خدمات مالیاتی می باشد.

 

امروزه یک از پر تقاضا ترین خدماتی که مدیران شرکت ها یا سازمان ها به دنبال دریافت آن می باشند همین خدمات مالیاتی می باشد. اما مدیران هنگام استخدام حسابدار یا عقد قرارداد با یک شرکت حسابداری باید این نکته را در نظر داشته باشند که صرف همکاری با هر شرکت حسابداری به منزله انجام درست و صحیح امور نمی باشد بلکه با ید در انتخاب شرکت حسابداری دقت لازم را همواره داشته باشند.

نحوه ارائه خدمات مالیاتی که کسب و کار شما به آن نیاز دارد و همچنین اینکه ا« خدمات توسط چه شرکت یا اشخاصی به شما ارائه شود تاثیر بسیار زیادی بر آینده ی شرکت شما و همچنین صرفه جویی هزینه های مالی شما خواهد داشت. این نکته را هم در نظر بگیرید که گاهی زیان های مالیاتی آنچنان سنگین و کمر شکن خواهد بود که آسیب های جبران نا پذیری را به کسب و کار شما وارد کند و این خود لزوم دریافت خدمات مالیاتی درست و موثر را بیش از پیش آشکار می سازد. شرکت حسابداری که خدمات مالیاتی ارائه می دهد به طور حتم باید بخش یا بخش هایی مختص به حسابداران مالیاتی داشته باشد که بر همه امور مالیاتی تسلط داشته باشند. یک حسابدار مالیاتی باید همواره خود را به روز نگه دارد زیرا سازمان امور مالیاتی به طور دائم در حال به روز کردن قوانین مالیاتی می باشد و حسابداران برای این که بتوانند بهترین خدمات مالیاتی را به مودیان مالیاتی ارائه دهند باید با قوانین مالیاتی آشنایی کامل داشته باشند و همچنین به سرعت در جریان قوانین به روز شده و تغییر یافته شده قرار بگیرند تا بتوانند با استفاده از قوانین جدید تا جای ممکن از حقوق مودی مالیاتی دفاع کنند و از آسیب های که ممکن به علت تغییر قوانین یا عدم شناخت قوانین جدید به کسب و کار شما وارد شود را بتوانند از آن جلوگیری به عمل آوردند.

فواید همکاری با شرکت حسابداری

هنگامی که شما برای انجام امور مالی خود به دریافت خدمات حسابداری نیاز پیدا می کنید در نتیجه دو راه پیش روی خود دارید یا اینکه در صدد تشکیل واحد حسابداری بر می آیید و به استخدام حسابدار پاره وقت یا تمام وقت مبادرت می ورزید و یا اینکه با یک شرکت حسابداری وارد مذاکره می شوید و نسبت به عقد قرارداد با آنها اقدام می کنید. به یاد داشته باشید که حسابداری فقط تهیه ترازنامه برای کسب و کار و یا بلد بودن فرمول حسابداری نیست.

 

همکاری با شرکت های حسابداری مزایای بیشتری نسبت به استخدام حسابدار دارد و در اینجا بعضی از موارد آن را خدمت شما بیان خواهیم کرد. از اصلی ترین مزایای کار کردن با یک شرکت حسابداری این است که طبق قراردادی که با یک شرکت حسابداری انعقاد می کنید شما با یک شخصیت حقوقی طرف قرارداد هستید و رفت و آمد حسابداران و اینکه هر  اتفاقی که برای حسابدار رخ بدهد در روند کار شما کوچکترین توقفی صورت نخواهد گرفت و کار شما همواره با قدرت در جریان می باشد. به علاوه اینکه هنگامی که شما با یک شرکت حسابداری کار می کنید اگر کسب و کارتان بزرگتر شود و نیاز به حسابداری بیشتر و واحد مالی بزرگتری داشته باشید یک شرکت حسابداری به سرعت و به راحتی در کمتر از یک روز قابلیت ارتقای واحد مالی را دارد و به راحتی می توان آن را کوچک و بزرگ کرد اما واحد مالی که شما در شرکت خود تشکیل می دهید نیازمند اختصاص فضا و بودجه زیاد تر و صرف زمان بیشتر برای توسعه واحد مالی می باشید.

 

همچنین واحد مالی که خودتان تشکیل داده باشید نیازمند مدیریت یک مدیر ارشد مالی می باشد و همچنین برای شما هزینه بر خواهد بود به علاوه اینکه نظارت بر کار آنها نیز امیری تخصصی و فنی می باشد که حتی اگر تخصص لازم را نیز شما داشته باشید اما مدیریت یک واحد حسابداری بسیار وقت گیر خواهد بود و از سایر فعالیت های خود باز خواهید ماند. بنابر این سپردن کلیه فعالیت های مالی خود به یک شرکت حسابداری باعث صرفه جویی بسیاری در زمان و هزینه شما خواهد بود. همچنین گزارش های دقیق که یک شرکت حسابداری به صورت دوره ای و منظم به شما از امور مالی کسب و کارتان ارائه می دهد می تواند در تصمیم گیری ها و ترسیم اهداف شرکت شما تاثیر بسیار مهمی داشته باشد و به شما در گام برداشتن از پله های پیشرفت کمک بسیاری کند.

 

در شرکت های حسابداری مدیریت امور حسابداران و فعالیت های انجام شده توسط آن ها خود توسط مدیران ارشد و خبره ای انجام می گیرد که سابقه سال ها فعالیت در انواع شرکت های مختلف و مدیریت های مالی در سطوح مالی داشته اند و به تمام چالش های پیش روی کار شما و همچنین نحوه مدیریت و حل آن ها آگاهی کامل دارند. در چنین سیستمی به علت نظارت های این مدلی و همچنین استفاده از افراد متخصص  امکان خطا و اشتباه به صفر خواهد رسید. در شرکت های حسابداری به علت انجام همزمان چندین کار و دیدین مشکلات مالیاتی و حسابداری فراوان تقریبا هیچ چالش جدیدی پیش روی مدیران حسابداری وجود نداشته و هر اتفاقی که رخ بدهد از قبل برای مواجه شدن با آن آمادگی لازم را دارند. این آمادگی حاصل سال ها تجربه مدیریت شرکت های حسابداری می باشد اما در صورت استخدام حسابدار توسط شما علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر چنین اطمینانی را در ابتدای کار نمی توانید به آن داشته باشید.

این ها تنها بخشی از دلایل بهتر بودن عقد قرارداد با یک شرکت حسابداری به نسبت استخدام حسابدار می باشد.

 

با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا ما در شرکت حسابداری سیستم حساب همواره آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات حسابداری، خدمات مالیاتی از قبیل مشاوره مالیاتی، مشاوره مالی ، مشاوره حسابداری و... به اشخاص حقیقی و حقوقی و مدیران شرکت ها و سازمان ها می باشیم تنها کافیست با یک تماس با کارشناسان ما در شرکت حسابداری سیستم حساب ارتباط برقرار کنید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه