رپرتاژ اگهی /

به جای نشستن و تماشگر بودن کاری کنید که پول بیشتری به دست آورید

به جای نشستن و تماشگر بودن کاری کنید که پول بیشتری به دست آورید
کدخبر : 42906

اگر قصد دارید تحولی را در حوزه کسب و کار خود یا شروع یک کار جدید ایجاد کنید کافیست تا با ما همراه شوید. ایده های ناب و نوینی که هر شخصی را به ثروت می رساند را می توانید با ما تجربه کنید. این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با انواع توری می باشد.

توری مرغی

سایت ما انواع توری از جمله توری مرغی را با حذف واسطه ها به صورت مستقیم به فروش می رساند و شما می توانید آن را به آسانی و اعتماد از جنس بسیار عالی خریداری کنید.

معمولا افرادی که قصد خرید دارند این محصول را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب می خواهند که به شما پیشنهاد می کنیم از قبل از خرید قیمت و نوع کالای موجود سایت ما را با نمونه های دیگر مراکز مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

معمولا فروش عمده این محصول و عرضه مستقیم آن از تولید کننده و مشتری تاثیر زیادی در تعیین قیمت نهایی این محصول دارد.

بسیاری از واسطه ها این کالا را با قیمت بیشتری به مراکز می فروشند و در نتیجه قیمت آن بالاتر رفته ولی جنس آن فرقی ندارد.

 

توری فلزی

در خصوص نوع دیگری از توری فلزی یعنی درشت بافت باید بگویم که این مورد بیشتر برای حصارها و ایجاد حریمها کاربرد فراوان داشته است و دیده ایم که معمولا با اینکار افراد می خواهند مکرزی را مشخص کنند که دیگران در زمین و قلمروشان ورود نکنند.

اما نگذریم از تنوع توری پلیسه متری این مورد به خاطر اینکه به شکل تار و پود همچنین افقی و عمودی قرار می گیرد هیچ گونه جوشی در این تقاطعها انجام نمی شود.

معمولاً سوراخها و چشمهایی که برای این نوع از توریها انجام می شود به شکل مربع و مستطیل است و سایزهایی که برای سیمهای مفتولی مورد مورد استفاده است معمولاً ۲ تا ۶ میلیمتر است.

47c07cfe-003f-4d7b-812d-5e96dfec9ce5

توری پنجره

شما می توانید از این توری پنجره برای پنجره ها و همچنین برای بالکنها به عنوان تورهای کبوتر، آن را به شما تهویه خوب و هوا و این شبکه قابل شستشو و قابل حمل است.

نصب بر روی پنجره آسان است که یک بار اندازه گیری تقریبی اندازه گیری پنجره خود را در اینچ یا سانتی متر، قبل از سفارش شما  این به شما کمک می کند تا اندازه توری مناسب را برای پنجره خود دریافت کنید.

این توری بروی درب چوبی یا آلمینیومی نصب می شود و می تواند بروی درب یو پی سی انجام شود.

آیا شما هوای تازه را دوست دارید اما اغلب در اتاق خود را مگس و حشرات می بینید؟

میخواهید پنجره را باز کنید ولی نمیخواهید که حشرات وارد شوند شما باید توری پنجره را خریداری کنید تا هر گونه اشکالات را به ویژه در هنگام شب هنگامی که ما در خواب هستیم به شما اجازه می دهد پنجره ها را پس از تاریک شدن هوا برای گردش هوا باز کنید.

9913c0ff-89d3-46c8-af3d-d3534dafcb5e

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه