رپرتاژ اگهی /

در حوزه دمپایی به درآمدهای باورنکردنی برس

در حوزه دمپایی به درآمدهای باورنکردنی برس
کدخبر : 42909

در ابتدا اصلا باورش برایم خیلی سخت بود که بتوانم در یک حوزه ای به این سادگی بتوانم به ثروت های میلیونی برسم اما با کمی تحقیق در حوزه مورد نظر و مشورت با گروه با تجربه در این صنعت توانستم قله های پیشرفت را فتح کنم و به ثروت های کلان برسم و برای مردم شهرم یک اشتغال آفرینی عالی داشته باشم.از شما دعوت میکنم که تا انتها این مقاله همراه باشید تا محصولات پرفروش خود را برای شما معرفی کنم.

دمپایی مردانه

انواع دمپایی مردانه ارزان قیمت اغلب از جنس پلاستیکی (eva - pvc) هستند برای آشنایی بیشتر با این نوع دمپایی های مردانه با ما همراه باشید.

دمپایی مردانه پلاستیکی ارزان قیمت به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

دمپایی های مردانه فیبری

دمپایی های مردانه ژله ای

معمولا نوع اول به گونه ای ارزان هست که تولید کنندگان با طراحی های ویژه و تغییرات فرمولاسیون از آن ها دمپایی های بیمارستانی که به ارزان ترین دمپایی ها مشهور هستند تولید می کنند و گروه دوم نیز خود به دسته تقسیم می گردد که اولی : دمپایی های مردانه ژله ای درجه یک و دومی : دمپایی های ژله ای مردانه مواد کهنه می باشد.

957a00e6-7d8d-4219-a8a0-fe5139e762f5

دمپایی هتلی

مرکز فروش دمپایی هتلی، انواع دمپایی هتلی را به مشتریان عزیزش عرضه می کند. دمپایی هتلی نوعی از دمپایی است که در اماکن عمومی از جمله هتل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

این دمپایی در سه نوع حوله ای، تک لایه و سه لایه به بازار عرضه می شود. در ادامه به تشریح ویژگی های هر کدام از این سه نوع می پردازیم. ویژگی های دمپایی هتلی حوله ای؛ این نوع دمپایی باید نرم و انعطاف پذیر بوده و از مواد قابل شستشو ساخته شده باشد.

پاها نیز در این دمپایی باید راحت باشد تا بتواند تنفس داشته باشد و دچار تعریق و بو نشود. دمپایی هتلی حوله ای در رنگ ها و سایزهای متنوعی تولید می شود که در دو نوع مردانه، زنانه و یا قابل استفاده برای هر دو جنس می باشند.

514dfa3a-f143-4310-a7b8-6e054624f860

دمپایی روفرشی

مدلهای مختلفی برای این نمونه پیشنهاد شده است که از بین آنها دمپایی روفرشی شیشه ای از محبوبیت بالای برخوردار شده و تقاضا برای تولید آن به گونه ای است که کارگاه های تولید با نیروی مضاعف اقدام به ساخت این محصول با کیفیت کرده اند. برای خانومها این مسئله بسیار مهم است که وسلیه ای که می خرند در کنار کاربرد مثبتی که دارد باید از زیبایی لازم هم برخوردار باشد.

افرادی که برای این قشر از جامعه محصولاتی را تولید می کنند باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند که می توانید موفقیت در کار را برای آنها به همراه داشته باشد. مورد بعدی که می تواند کمک کننده باشد جنس ماده ای است که می خواهند دمپایی را با آن بسازند و باید به گونه ای باشد که راحتی حین استفاده را به همراه داشته باشد.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه