رپرتاژ اگهی /

قدمی برای پولدار شدن در سنین جوانی

قدمی برای پولدار شدن در سنین جوانی
کدخبر : 42913

شاید فکر کنید باید سال ها زحمت بکشید و در کار های سخت مشغول باشید تا بتوانید به فردی ثروتمند و پولدار تبدیل شوید اما اینطور نیست چراکه اگر در مسیری درست قرار داشته باشید زودتر و در سنین جوانی می توانید به ثروت دست پیدا کنید فقط کافی است ذهنی پولساز داشته باشید تا درست تصمیم بگیرید، یکی از راه هایی که می تواند شما را در این مسیر قرار دهد فعالیت در حوزه انواع میوه بلوبری است که در این مطلب قصد پرداختن به آن را داریم.

 بلوبری قرمز

بسیاری از افراد برای این که طعم و رنگ مطلوبی را به محصولات خودشان ببخشند از میوه بلوبری قرمز استفاده می کنند لذا از این میوه لذیذ می توانید در تهیه یک اسموکی استفاده داشته باشید به این گونه که چند تکه یخ، بلوبری و بستنی را در مخلوط کن ریخته سپس آنها را با یک دیگر ترکیب کنیید این خوراکی عالی را می توانید در فصل تابستان استفاده داشته باشید که از خواص و فایده فوق العاده ای برخوردار می باشد.

بسیاری از تولید کننده ها برای این که افراد بتوانند بلوبری را به صورت تازه ای استفاده داشته باشند آن را در بسته بندیهای مناسب و استانداردی قرار می دهند. توجه داشته باشید این میوه به دلیل این که سر شار از ویتامین k می باشد برای کسانی که از داروهای رقیق کننده استفاده می کنند مناسب نبوده و می تواند خطراتی همچون: لخته شدن خون را بوجود بیاورد. شاید برایتان جالب باشد که از خوشک شده و پودر شده این میوه به عنوان یک طعم دهند و چاشنی در غذا های گوشتی استفاده می کنند یا به عنوان دمنوش تا طعم بهتری را پیدا کند.

 

بلوبری انگلیسی

بوته ی بلوبری بنفش به گونه ای می باشد که تمامی مواد معدنی موجود در خاک را به خود جذب می کند و مصرف بلوبری انگلیسی برای بدن فواید زیادی دارد. آنتی اکسیدان نیز که برای سلامتی بدن بسیار ضروری می باشد در این میوه به وفور یافت می شود و در واقع می توان گفت برترین میوه ای می باشد که آنتی اکسیدان آن زیاد است.

با مصرف منظم بلوبری فرانسوی و  انگور سیاه می توانید تا حد زیادی به سلامت پوست خود کمک شایانی کنید و زیرا این ماده سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و این آنتی اکسیدان باعث سلامت پوست می شود و حتی تا مقدار زیادی از بروز التهاب پوست نیز کمک زیادی می کند.

بلوبری به گردش خون و ترمیم بافتهای آسیب دیده پوست کمک زیادی می کند و برای درمان انواع مشکلات پوستی می توانید از این محصول استفاده کنید. با مصرف بلوبری می توانید چربیهای بدن را تا حد زیادی آب کنید و این محصول بهترین گزینه می تواند برای افرادی باشد که در حال رژیم لاغری می باشند و فیبری که در این محصول وجود دارد باعث می شود تا بدن احساس سیری زیادی داشته باشید و احساس گرسنگی به شما دست ندهد پس بهترین انتخاب برای لاغری می باشد.

22973ce9-7bd0-46cc-80af-0f5cc4b2db44

بلوبری تازه

بلوبری نوعی میوه است که به رنگ بنفش و آبی تیره می باشد این میوه منشا آن آمریکا است بوته این میوه به مدت یک ماه میوه دارد. بلوبری تازه و  آلبالو خشکه در طب سنتی خواص زیادی دارد بلوبری از خاصیت ضد باکتری برخوردار است و می تواند از ورود میکروب به بدن جلوگیری نماید تحقیقات نشان داده مصرف این میوه برای سالخوردگان بسیار مفید بوده چرا که از آلزایمر و بیماریهای دوران پیری جلوگیری می‌کند.

بلوبری سرشار از ویتامین آ می باشد که می تواند محافظت کننده عالی از چشم باشد و از بروز مشکلات چشمی جلوگیری کند. بلوبری نه تنها ارزش غذایی دارد بلکه در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد و می توان آن را به صورت ماسک برای پوست صورت استفاده نمود.

55024e20-add9-4d67-8292-792b57cc8ccd

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد ...... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه