رپرتاژ اگهی /

چطور از راهی غیر از خلاف میلیاردر شدم

چطور از راهی غیر از خلاف میلیاردر شدم
کدخبر : 42922

برای اینکه میلیاردر شویم حتما نیاز نیست وارد کارهای خلاف شویم و من توانستم با تولید کتانی هایی با کیفیت و زیبا به درآمد میلیاردی دست پیدا کنم و در این مطلب به معرفی محبوب ترین آنها میان مردم خواهم پرداخت.

کتانی زنانه

شما هم شنیدید می گن می خوای ببینی طرف چقدر خوشتیپه به کقشش نگاه کن ؟ خب این یه جمله قدیمیه که در مورد ظاهر پوشش پا گفته میشه اما کفش یا کتانی زنانه به غیر از مولفه های ظاهری استانداردهایی برای راحتی هم یاید داشته باشه. چرا که کفش محافظ یکی از مهمترین قسمت های بدن یعنی پا است. کفش‌ ورزشی مثل کفش پیاده روی و کفش فوتسال اهمیت ویژه ای در سلامتی و افزایش راندمان ورزشی دارند.

اهمیت پا انقدری زیاده که به عنوان قلب دوم انسان نام برده می شه. جا داره هوای پاهامون رو که در تمام مسیر زندگی همراه ما هستند و بار کل بدن ما را به دوش می کشند بیشتر داشته باشیم. پا در گردش خون کل بدن هم تاثیر مهمی داره و ساق پا خون را به بالای بدن پمپاژ می کنه و اصلا واسه همین پا نام قلب دوم بدن را یدک می کشه. بنابراین راحتی و آسایش پا می تونه روی عملکرد کل بدن تاثیر مثبت بگذارد.

کتانی مردانه

پیش از خرید یک کتانی مردانه ورزشی باید با نکاتی آشنا شوید تا یک کفش راحت و استاندارد تهیه و در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید. قبلا در در مقاله‌ی «راهنمای خرید بهترین کفش پیاده‌روی و دویدن» شما را با تعدادی از معیارهای خرید کفش آشنا کردیم. در این مطلب بیشتر بر روی کفش‌های کتانی تمرکز خواهیم کرد چون بیشتر مورد استفاده روزمره ما هستند.

کفش کتانی مناسب چهار فصل سال است و در صورتی که دوخت و کفی استانداردی داشته باشد، راحت‌ترین کفش برای پیاده‌روی، انجام کارهای روزانه و تمرینات ورزشی به شمار می‌آید. در این صورت پیش از خرید کفش ورزشی باید با نکاتی آشنا شوید تا یک کفش راحت و استاندارد تهیه و در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

کتونی سفید

به طور کلی تمام کفش‌ های و کتونی سفید گروه‌ های ورزشی از جمله تنیس، بسکتبال، والیبال، فوتبال، پیاده ‌روی، اسکیت و… را اسنیکرز (Sneakers) یا همان کفش کتانی یا ورزشی می‌ گویند. اگرچه کفش حرفه ‌ای هر یک از این گروه ‌های ورزشی با یکدیگر متفاوت است، اما بعضی‌ از برندهای مشهور دنیا، تعداد بسیاری کفش ورزشی طراحی کرده‌ اند که افراد می‌ توانند در تمرینات ورزشی معمول خود از آن‌ ها بهره ‌مند شوند.

به یاد داشته باشید که یک کفش غیراستاندارد و تقلبی یا به اصطلاح فیک (fake) نه تنها مانع انجام بسیاری از تمرینات ورزشی و حتی یک پیاده‌روی ساده می‌شود، بلکه در بلند مدت به کمر و پا آسیب جدی وارد می‌کند که هزینه درمان و عواقب بیماری به مراتب بیشتر از خرید کفش کتانی اصل با استانداردهای لازم می‌گردد.یک کفش کتانی استاندارد کمک می‌کند تا در تمرینات ورزشی از پا و کمر خود محافظت کنید، تمرینات سرعتی و کششی را به درستی انجام دهید و تعادل خود را کاملا حفظ کنید. در این صورت شما می‌توانید تمرینات را به درستی و با استانداردهای لازم انجام دهید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه