رپرتاژ اگهی

قانون جذب ثروت و پول چگونه کار می کند؟

قانون جذب ثروت و پول چگونه کار می کند؟
کدخبر : 43074

برای اینکه بتوانید ثروتمند شوید باید هوشمندانه کار کنید اینگونه است که پول و ثروت را به خود جذب خواهید کرد. زمانی کار شما هوشمندانه است که شما انتخاب های درست داشته باشید. برای مثال شما انتخاب می کنید که در حوزه هلو انجیری، انجیر و پودر انجیر و یا دیگر میوه ها فعالیت کنید.

قیمت هلو انجیری

یکی از انواع مرکبات خوشمزه و پر طرفدار در میادین میوه و تره بار هلو انجیری است که با قیمت خرید و فروش متفاوت عرضه می شود. در این مقاله به خصوصیات هلو انجیری درجه یک، فواید و قیمت هلو انجیری و خرید و فروش آن می پردازیم. به دلیل شباهتی که بین هلو درختی و هلو انجیری از لحاظ رنگ و شکل وجود دارد آنها را به اشتباه در یک خانواده قرار می دهند اما دو نوع میوه متفاوت هستند درخت هلو انجیری همواره پر بار تر از هلوی معمولی می باشد و فصل برداشت آن نیز اواخر بهار یا تابستان می باشد.

 

انجیر خیس شده

بی تردید خواص انجیر خشک بر هیچکس پوشیده نیست اما دارای مضرات نیز می باشد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم دارای قند زیادی می باشد، بنابراین برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند توصیه نمی شود و اگر ان ها قصد مصرف انجیر خشک را داشتند، جانب احتیاط را رعایت نمایند.

افرادی که کبد های ضعیفی دارند، بهتر است انجیر خیس شده را همراه با گردو مصرف کنند تا از عوارض ان پیشگیری کنند.

یکی از عوامل موثر در تعیین جنسیت، تغذیه است که افراد می توانند انجیر خشک ایوب را در برنامه غذایی خود قرار دهند و از فواید ان بهره مند شوند.

تعیین جنسیت برای بسیاری از خانواده ها حائز اهمیت می باشد و به همین دلیل متخصصان تغذیه به کسانی که تمایل به فرزند پسر دارند، انجیر خشک را پیشنهاد می دهند چرا که دارای پتاسیم است.

 

پودر انجیر

انجیر یکی از میوه های خوشمزه و پر خاصیت بوده که به روشهای مختلف از جمله تازه و خشک استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم به طرز تهیه پودر انجیر خشک درجه یک خوشمزه در منزل به صورت تخصصی بپردازیم.

پودر انجیر بسیار مغذی بوده همچنین خواص و فواید بالایی داشته به طوری که منبع خوبی از کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم و روی بوده به افزایش و استحکام استخوانها بسیار کمک می کند.

انجیر تازه ماندگاری بالایی نداشته به همین دلیل بیشتر به صورت خشک شده مصرف می شود برای تهیه پودر انجیر خشک از انجیرهای تازه و رسیده باید استفاده نمود. ابتدا انجیر را در مقابل نور غیر مستقیم خورشید قرار داده و زمانی که کاملا خشک شده اقدام پودر کردن آن می کنید.

 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه