رپرتاژ اگهی /

تجربه معاملات حرفه­ای در اپلیکیشن صرافی راستین

تجربه معاملات حرفه­ای در اپلیکیشن صرافی راستین
کدخبر : 43241

اولین راه برای شروع سرمایه­گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال مراجعه به صرافی‌ها است. صرافی ارز دیجیتال پلتفرم‌های مخصوص معامله­گران است تا رمز ارز‌ها را از این طریق خرید و فروش کنند. امکان تجارت با کریپتوکارنسی‌ها و تسهیل استفاده از پول فیات از طریق این پلتفرم‌های خصوصی امکان‌پذیر شده است. از ابتدای فعالیت ارز‌های مجازی، صرافی‌های بزرگ مثل کوکوین و بایننس در سرتاسر دنیا اقدام به ارائه خدمات کرده­اند. امروزه احراز هویت در صرافی‌ها برای انجام تمام معامله­ها به دلیل سخت‌گیری نهاد‌های نظارتی ضروری است.

کشور ما به دلیل مشکلات فراوان مثل وجود تحریم‌ها و بالا رفتن بی­رویه قیمت دلار در حوزه معاملات مجازی محدودیت‌های خاصی دارد. اما پلتفرم داخلی راستین از هنگام شروع فعالیت در بازار کریپتو به دنبال آسان کردن انجام معاملات ارزی برای ایرانیان است. صرافی این مجموعه جهت تسهیل استفاده همه افراد از امکانات صرافی اپلیکیشن مخصوصی را طراحی کرده است و امکانات زیادی در آن به کاربران ارائه می‌دهد؛ به‌گونه‌ای که شما با استفاده از اپلیکیشن صرافی راستین می‌توانید معاملات حرفه‌ای را در بازار رمز ارز‌ها تجربه کنید.

 

اپلیکیشن صرافی راستین

در حالت کلی صرافی­های ارز دیجیتال میان خریداران و فروشندگان رمز ارز‌ها به­عنوان یک واسطه عمل می‌کنند. درآمد این پلتفرم‌ها از کمیسیون و کارمزد تراکنش‌های انجام شده در بستر صرافی توسط کاربران کسب می‌شود. صرافی‌ها از طریق برنامه‌های نرم­افزاری مخصوص معاملاتی، امکان سرمایه‌گذاری در انواع ارز‌های دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. در این سیستم‌ها یک دفترچه مخصوص سفارش کار وجود دارد. تمام سفارش‌های خرید و فروش ارزی کاربران در این قسمت فهرست می‌شود و چیدمان و ترتیب آن بر اساس قیمت خرید یا فروش است.

سپس اپلیکیشن صرافی راستین از طریق موتور تطبیقی موجود در پلتفرم، سفارش خریداران و فروشندگان را در بهترین قیمت اجرا می‌کند. به همین دلیل است که قیمت ارز‌های دیجیتال بر اساس میزان عرضه و تقاضای آن تعیین می‌شود. اپلیکیشن ارز دیجیتال راستین از این طریق مبادلات ارز دیجیتال را تسهیل کرده و ارتباط کاربران ایرانی را با بازار‌های آنلاین مالی بهبود بخشیده است.

77b04e35-b4f8-4aeb-b7f8-ce61521d311c

اپلیکیشن راستین، یک صرافی محبوب!

این صرافی به دلیل داشتن تنوع در رمزارز‌ها برای انجام معاملات آنلاین محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کوین‌های مختلف نیز بر اساس علاقه و تحلیل‌های کاربران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. انواع کوین‌های جدید و قدیمی این صرافی به­راحتی توسط کاربر سفارش داده می‌شود و تراکنش آن در حداقل زمان ثبت می‌شود. علاوه­براین میزان امنیت اپلیکیشن صرافی راستین در خرید و فروش ارز یا نگهداری آن در حساب کاربری بسیار زیاد است و تاکنون هیچ مشکل امنیتی در آن گزارش نشده است.

سرمایه‌گذاری در بازار‌های آنلاین مالی از طریق اپلیکیشن این صرافی مزیت­های زیادی برای کاربران دارد. پشتیبانی مجموعه نیز به­صورت ۲۴ ساعت در اختیار کاربران است تا ابهامات و سؤالات آن‌ها را پاسخ دهد. وجود این قابلیت‌ها باعث شده تا محبوبیت پلتفرم راستین در میان کاربران افزایش پیدا کند.

e6d0c073-6592-41ce-a719-75673e9a1ee1

امکان خرید و فروش ارز‌های متنوع در اپلیکیشن راستین!

تریدر‌های فعال در بازار‌های آنلاین همواره پلتفرم‌هایی را که تنوع سبد رمزارز‌های دیجیتال آن زیاد باشد، بیشتر می‌پسندند. برخلاف تصور عموم، خرید ارز‌های درجه اول به­صورت مداوم نمی‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند. همچنین برای کسب سود بیشتر بهتر است سرمایه میان چندین ارز مختلف تقسیم­بندی شود. بنابراین هرچه تعداد کوین‌های موجود در یک صرافی بیشتر باشد، کاربران بیشتری به پلتفرم آن جذب می­شوند.

همچنین می­تواند نشان­دهنده این موضوع باشد که معاملات و خدمات دیگر صرافی نیز کیفیت و امنیت زیادی دارند. وجود تنوع در رمزارز‌ها ( بیش از ۲۰۰ کوین) و امکان سرمایه­گذاری گسترده در اپلیکیشن صرافی راستین نشان­دهنده قدرت نقد شوندگی زیاد این پلتفرم است. معامله در ارز‌های جدید نیاز به دقت و احتیاط زیادی دارد؛ به همین دلیل ریسک سرمایه­گذاری در این کوین‌ها باید با برنامه‌ریزی و تحلیل‌های مختلف پیش برود.

30a3289b-53b5-490f-ae50-0fdd7081dcad

مزایای زیاد سرمایه‌گذاری از طریق صرافی راستین!

اپلیکیشن صرافی راستین برای کاربران خود قابلیت‌های متنوعی فراهم کرده است. هنگام صحبت درباره راستین می­توان به مزایای بسیار زیاد آن برای کاربران اشاره کرد.

 

محیط دوستانه و کاربرپسند

صرافی ارز دیجیتال راستین به­صورت متمرکز فعالیت می‌کند و تجارت و سرمایه­گذاری در رمزارز‌های مختلف از طریق این صرافی بسیار دوستانه است. به دلیل فعالیت متمرکز در این صرافی دیگر نیازی به استفاده از کیف پول‌های فیزیکی یا نرم­افزاری و تراکنش‌های پیچیده ندارید. شما از طریق اپلیکیشن این مجموعه می‌توانید حساب کاربری خود را کنترل کنید و سپس بر اساس موجودی خود در وب­سایت تراکنش انجام دهید.

 

امکان سرمایه‌گذاری مطمئن

پلتفرم‌هایی که فعالیت آن‌ها متمرکز است، دارای لایه ایمنی خاصی هستند و در انجام معاملات خدمات ویژه­ای به کاربران خود ارائه می‌دهند. اپلیکیشن صرافی راستین فرایند تراکنش‌ها را تسهیل کرده و به دنبال ایجاد یک پلتفرم توسعه­یافته برای افزایش راحتی معامله­گران است. این صرافی زیر نظر نهاد‌های متولی فعالیت می‌کند و تراکنش‌های شما قانونی است. در نتیجه امنیت معاملات نیز تضمین می­شود.

 

امکان انجام معاملات حاشیه

در صرافی متمرکز راستین یک گزینه سرمایه­گذاری حاشیه نیز وجود دارد که فعالیت شما از سطح معاملات آنی یا اسپات فراتر می‌رود و به­عنوان معاملات آتی شناخته می‌شود. در این سرمایه‌گذاری شما می‌توانید بر روی افزایش یا کاهش قیمت یک ارز دیجیتال تمرکز کنید و در معاملات خود از اهرم‌ها کمک بگیرید تا نسبت سود یا زیان خودتان را بیشتر کنید.

 

امکان استیکینگ

در حالت کلی کسب سود ارز‌های دیجیتال از طریق خرید و فروش عادی آن‌ها است که باید در زمان مشخص و میان دو طرف معامله انجام شود. علاوه­براین، شما می‌توانید در اپلیکیشن صرافی راستین به­صورت غیرفعال نیز درآمد کسب کنید که به آن استیکینگ یا سهامداری گفته می‌شود. در طی این فرایند شما باید یک ارز دیجیتال را بخرید و به مدت طولانی نگهداری کنید. از این طریق می‌توانید به­صورت سالانه سود کسب کنید. این روش سرمایه‌گذاری برای افرادی که امکان فعالیت مداوم در بستر صرافی را ندارند، بسیار کاربردی است.

4ee437b3-25e3-43cf-9bd8-46f21c9a3122

کسب سود از معاملات تعهدی در اپلیکیشن راستین!

شما از طریق این صرافی می‌توانید معاملات چندین برابری ارز دیجیتال را انجام دهید. در معاملات عادی فقط افزایش قیمت‌ها می‌تواند کاربر را به سود برساند، اما در معاملات تعهدی کاربر حتی از ضرر و زیان ارز‌های دیجیتال نیز به سود می‌رسد. به این ترتیب که شما باید از طریق اپلیکیشن صرافی راستین بتوانید صعودی یا نزولی بودن یک ارز مشخص را به­صورت صحیح پیش‌بینی کنید. در نهایت معامله تعهدی شما بر روی این ارز تنظیم می‌شود و در صورت پیش‌بینی درست می‌توانید به درآمد برسید. افرادی که در بازار رمز‌ها به­صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این روش معامله کوتاه­مدت استفاده کنند.

 

 

امکان خرید NFT از پلتفرم راستین!

اپلیکیشن صرافی راستین قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن، امکان خرید از بازار‌های NFT است. از طریق این برنامه مشتریان می‌توانند ان اف تی‌ها را از فهرست‌های متمرکز یا همتابه­همتا استخراج کنند. سپس با ذخیره و جمع­آوری آن­ها، اقدام به ترید کنند. خرید NFT در صرافی‌های رمزنگاری خارجی زیادی امکان‌پذیر است؛ اما به دلیل وجود شرایط تحریم خرید از آن‌ها دشواری‌های زیادی دارد و برای کاربران ایرانی مقرون­به­صرفه نیست. در نتیجه امکان خرید این دارایی دیجیتال از پلتفرم‌های داخلی مانند صرافی راستین برای کاربران فعال شده است. با سرمایه­گذاری در این صرافی می‌توان تحریم‌ها را دور زد و با خیال راحت تجارت کرد.

 

انجام معاملات آنلاین در صرافی ارز دیجیتال راستین!

امکان خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در پلتفرم راستین برای کاربران وجود دارد. اپلیکیشن صرافی راستین برای این مجموعه باعث تسهیل استفاده از قابلیت‌های صرافی شده است. افراد می‌توانند در هر موقعیتی از طریق گوشی موبایل یا سیستم PC ترید انجام دهند یا وضعیت دارایی‌های دیجیتال خود را کنترل کنند. این برنامه به­عنوان حرفه‌ای‌ترین پلتفرم معاملات کریپتوکارنسی شناخته می‌شود.

صرافی راستین در حوزه ارز‌های دیجیتال چندین سال تجربه فعالیت دارد و در پی آن است که تمام نیازهای کاربران ایرانی را به پلتفرم‌های معاملاتی خارجی برطرف کند. از طریق این مجموعه شما می‌توانید انواع معاملات، کسب درآمد، ثبت سفارش و... را با سرعت بسیار زیاد انجام دهید. همچنین نسبت به فضای ایمن برنامه و وب­سایت مجموعه اطمینان داشته باشید. کارمزد انجام معامله در این صرافی بسیار کم است و تمام تمرکز صرافی در پی جلب رضایت کاربران است. برای آشنایی بیشتر با راستین و دانلود اپلیکیشن مخصوص آن می­توانید از طریق سایت مجموعه اقدام کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت ان ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه