رپرتاژ اگهی

سبد های کوچکی که موجب ثروت بزرگی در زندگی ام شدند

سبد های کوچکی که موجب ثروت بزرگی در زندگی ام شدند
کدخبر : 43361

هیچ کس فکرش را نمیکند که سبد بتواند درآمد میلیاردی داشته باشد اما من به عنوان یه خانم خانه دار توانستم با راه اندازی کسب و کار در زمینه انواع سبد های گل و سبدهای پلاستیکی و سبدهای میوه به درآمد بسیار خوبی برسم وخداوند را شاکر هستم. خوشحال میشوم چند نمونه از این سبد های زیبا را برای شما معرفی کنم

سبد پلاستیکی

تولید سبد پلاستیکی طرح سنگ آشپزخانه با طراحی زیبا و فانتزی، این نوع محصولات را در طرح ها، رنگ ها و نمونه های متفاوتی ارائه می‌ دهند که استفاده از هر کدام از آنها کاملاً اختیاری می باشد. سبدهای پلاستیکی صنعتی به دلیل اینکه بیشتر در معرض شکستگی هستند باید از مواد اولیه درجه یک در ساخت آن استفاده شود و این خود دلیلی است برای افزایش قیمت نهایی محصول. با این حال هم نمی‌توان کیفیت را فدای کمیت کرد و باید از سبدهای باکیفیت بالا استفاده کرد.

 

سبد میوه

در ابتدا باید گفت که در هر خانه ای انواع سبد میوه مورد نیاز است که در بیشتر استانهایی چون یزد، شیراز و اصفهان توسط خانمهای خانه دار در حال استفاده می باشد. برای شستن میوه ها باید از وسیله ای به نام سبد که در اندازه های مختلف تولید شده است استفاده کرد. سبدهایی که معمولا از جنس پلاستیک هستند می توان از آنها برای نگهداری و شستشوی میوه به کار برود. جالب است بدانید از سبد میوه می توان برای صادرات میوه های مختلف نیز مورد استفاده قرار داد. برای نگهداری و حمل میوه راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها، همین سبدهای پلاستیکی است که کیفیت بسیار بالایی هم دارند. توجه داشته باشید که با خرید و استفاده از این سبدها به طرز شگفت‌انگیزی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

 

سبد گل

سبد گل در اقسام مختلفی عرضه شده است و یکی از این موارد نمونه های مناسب برای فصل زمستان است که می توان گلهای آماریلیس را در آن گنجانید. سبدهای گل تابستانی نیز در این مجموعه به فروش می رسند که می توانند تمام گلهای بگونیا، سوسن و سایر را در خود لحاظ گردانیده و زیبایی را فراهم آورند. سبد های گل یا Flower Baskets سبدهایی هستن که در این سبدها گل هایی به همراه وسایل تزیینی چیده و نگهداری میشن و به منظور هدیه دادن یا ابراز علاقه در مناسبت های خاص استفاده میشن. سبد گل برای تبریک گفتن یکی از خاص ترین روش هاست. استفاده از سبد گل این امکان رو به ما میده که تعداد بیشتری گل رو درونش با چیدمان خاص قرار بدیم. سبد گل یه هدیه لاکچریه و نسبت به دست گل بیشتر به چشم میاد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه