رپرتاژ اگهی

پولدار شدن با چند ترفند ساده و آسان

پولدار شدن با چند ترفند ساده و آسان
کدخبر : 43490

راه های زیادی برای پولدار شدن در جامعه وجود دارد که شما می توانید از آن طریق به تمام آرزو ها و اهداف های خود برسید و این روش چیزی نیست به جز حوزه چراغ قوه چون بازار بسیار خوبی دارد و شما می توانید به راحتی در آن رشد کنید.

چراغ قوه

یک وسیله برای روشن کردن محیط‌های تاریک بوده و با استفاده از باتری روشنایی تولید می‌کند. شما می‌توانید این محصول را در کیف خود قرار داده و آن را از نقطه‌ای به نقطه دیگر ببرید. چراغ‌ قوه‌ وزن کمی داشته و شما می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید. این وسیله با استفاده از یک پوشش شفاف برای محافظت از لامپ درون خود، بازتابنده نور را تولید می‌کند. چراغ قوه یکی از ضروری‌ترین لوازم شخصی هر فردی به شمار آمده و از کاربردی‌ترین اجزای هر خانه و اداره‌ به شمار می‌آید.

چراغ قوه شارژی

چراغ قوه‌ شارژی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند و بر حسب اندازه و سایز کارایی‌های متفاوتی داشته و در مکان‌های خاصی از این وسیله پر فایده استفاده می‌شود. در بازار به دلیل تنوع زیادی که چراغ‌های قوه دارند؛ خرید آنان نیز با سختی بیشتری همراه است. قبل از خرید حتما به مدل و کارایی محصولی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید. شاید برایتان جالب باشد که اولین چراغ قوه‌ای که با باتری کار می‌کرد در حدود صد و هفده سال پیش اختراع شد اما به دلیل اینکه باتری‌ این چراغ‌ها از جنس کربن بوده دارای هیچ جریان الکتریکی پایدار و باثبات نبودند. از آنجایی که این چراغ‌ها نیازمند خنک شدن جهت ادامه روند فعالیت خود بودند؛ مردم استقبال چندانی از این محصول در آن دوران نکردند و همین امر باعث کنار گذاشتن این محصول شد.

چراغ قوه نانومتر

این وسیله در کشورهای مختلف نام‌های متفاوتی دارد به عنوان مثال در کشور افغانستان با نام چراغ دستی یا در بعضی کشورهای آمریکایی با نام تورچ شناخته شده است. اما این چراغ قوه نانومتر از اواخر قرن ۲۰ همراه و همیار انسان‌ها در نواحی غیر قابل دید بود. اولین چراغ قوه از یک لامپ رشته‌ای با گرمای بسیار بالا ساخته شد ولی در قرن بیست و یک چراغ قوه‌هایی از لامپ‌های بسیار ریز ال ای دی و قدرت فوق العاده نوردهی در فضای تاریک پیشرفت چشمگیری در این حوزه است. چراغ‌های قدیمی ایمنی کمتری نسبت به چراغ‌های قوه جدید داشته و معمولا با نفت کار می‌کردند که این موضوع خطر آتش سوزی را افزایش می‌داد. اما با پیشرفت علم و افزایش دانش انسان، دانشمندان توانستند چراغ‌هایی را اختراع کنند جایگزین مناسبی برای فانوس‌های بادی و مشعل بودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه