رپرتاژ اگهی /

دانه های ریز ذرت ثروتی درشت برای من هستند

دانه های ریز ذرت ثروتی درشت برای من هستند
کدخبر : 43513

از بچگی عاشق ذرت بودم در شب های زمستان عادت داشتیم آتشی برپا می کردیم و در آن بلال می پختیم هنوز مزه ی آن ها زیر زبانم هست در یکی از آن شب ها با خودم گفتم کاش زندگی ام به خوشمزگی بلال بود به بلال های در دستم نگاه کردم و به فکر فرو رفتم آن شب ایده هایی به سرم زدم که باعث شد زندگی ام را حول فعالیت روی ذرت قرار دهم و از آن برای تحقق رویاهایم استفاده کنم در ادامه به معرفی انواع ذرت می پردازیم.

ذرت

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به ذرت بو داده و طعمهای مختلف آن دارید، بهتر است طرز تهیه ذرت بو داده خانگی عالی را یاد بگیرید و خیلی راحت در قابلمه این محصول را با طعم ها مختلف و متناسب با ذائقه خود درست کنید و در جمعها و دورهمیهای دوستانه از آن استفاده کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید.

ذرت بو داده از قدیم الایام یکی از مهمترین و محبوب ترین تنقلات کودکان بوده که در کنار مراکز فروش و بازارها افرادی آن را آماده می کردند و در کیسه های فریزر بسته بندی شده به مشتریان می فروختند.

ذرت شیرین

یکی از غلات بسیار خوشمزه، ذرت شیرین رنگی حلقه ای قرمز می باشد که فوق العاده شیرین و خوش طعم است این ذرت به صورت حلقه ای یا درسته بکار می رود‌ و بیشتر جنبه تزئینی دارد نوع حلقه ای آن جهت استفاده در انواع ترشی، سالادها، تزئین انواع پیش غذا، پیتزا و بسیاری از غذاها کاربرد فراوانی دارد. اگر دوست دارید غذاهایی لاکچری و خاص داشته باشید حتما از این ذرت در تزئین غذاهایتان استفاده کنید کافیست یکبار از این ذرت قرمز استفاده کنید آن وقت در میان رنگهای مختلف ذرت تنها ذرت قرمز رنگ را خریداری می کنید چون واقعا طعم بی نهایت خوشمزه ای را دارد.

ذرت غلاف دار

ذرت غلاف دار بو داده، یکی از انواع مواد غذایی مغذی می باشد که به فراوانی در تهیه انواع غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد، علت این موضوع را هم می توان در طعم فوق العاده منحصر به فرد این نوع ذرت ها و هم در فواید درمانی بی نظیری که دارند، جستجو کرد، اگر قصد خرید ذرت آردی غلاف دار را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی از نگرانی های اصلی که در هنگام خرید انواع ذرت غلاف دار ممکن است با آن مواجه شده باشید، این است که چگونه می توان انواع ذرت آردی کیفیت بالا را خریداری کرد، در رابطه با این موضوع بهتر است بیان کنیم که شما به راحتی با انتخاب یک مکان مناسب می توانید انواع ذرت بو داده محبوب خود را خریداری کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه