رپرتاژ اگهی /

مهم ترین عامل پولدار شدن در چیست؟

مهم ترین عامل پولدار شدن در چیست؟
کدخبر : 43516

در زندگی عواملی زیادی هست که موجب می شود شما رشد خیلی خوبی در مراحل زندگی داشته باشید. من فعالیت در حوزه تفاله توانستم زندگی خوبی برای خود بسازم و از دوستانی که مشتاقن پولدار شوند معرفی می کنم.

تفاله انگور

این محصول به علت دارا بودن رنگدانه ها در مرغان تخمگذار نقش موثری دارد وسبب بهبود رنگ و کیفیت گوشت طیور می شود. تفاله انگور به علت دارا بودن آنتی اکسیدان بالا سبب تقویت سیستم ایمنی طیورو به علت برخوردا ی از میزان بالای کربوهیدرات سبب افزایش انرژی قابل هضم در طیور می شود خرید تفاله انگور خرید تفاله انگور به صورت اینترنتی یکی از هوشمندانه ترین خرید ها می باشد مشتریان عزیز بدون اتلاف وقت و هزینه مازاد می توانند محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند و در کوتاهترین زمان محصول را با بالاترین کیفیت در محل دریافت کنند جهت خرید انواع تفاله میوه و محصولات کشاورزی جایگزین خوراک دام با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

تفاله سیب

ترکیب پذیری انواع تفاله سیب و آنالیز آن در کارخانجات تولید خوراک دام بر اساس طعم وبو تهیه و با قیمت مناسب به دامداران عزیز عرضه می شود و پودر تفاله میوه ها علاوه بر بهبود کیفیت جیره دام هزینه خوراک دام را نیز کاهش می دهد و اگر بخواهیم قیمت هر یک از خوراک های دانه ایی نظیر ذرت، جو، گندم، را با پودر میوه ها مقایسه کنیم. پودر میوه ها در برابر انواع خوراک دام قیمت مناسبتر و در عین حال حاوی انواع ویتامینها، مواد معدنی و آنتی اکسیدانها می باشد که سلامتی دامها را تضمین می کند و همانطور که میدانیم به علت شرایط آب و هوایی و خشکسالی اخیر در کشورما، نهاده های دام مانند سویا، ذرت، جو و گندم در کشور ما با محدودیت کشت همراه می باشد.

تفاله لیمو ترش

تفاله لیموی تازه گاها با ایجاد شرایط مناسب در درون پلاستیکهای مشبک و هوای خارج شده تا دو ماه هم قابل نگهداری می باشد اما برای مدت طولانی تر باید در سیلوها و یا در کارخانجات تولید خوراک دام، تفاله ها را با حرارت خشک و سپس آسیاب کرده و به دامداران عرضه کنند. جهت خرید تفاله لیمو ترش به صورت پودری و ترکیبی با سایر میوه ها با مجموعه داتیس در ارتباط باشید و محصول مورد نیاز خود را با آسان ترین روش سفارش داده و خرید خود را انجام دهید و در کمترین زمان با بالاتری کیفیت تفاله لیمو ترش را از شرکت فرآورده دامی معتبر تهیه کنید. جهت تهیه پودر انواع تفاله ها و قیمت روز آنها با مجموعه در ارتباط باشید و محصول مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و ‌مناسب ترین قیمت تهیه فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه