رپرتاژ اگهی /

اشتیاق یکی از دلیل های موفقیت من بود

اشتیاق یکی از دلیل های موفقیت من بود
کدخبر : 43687

در هر کاری چه شغلی چه تحصیلی اگر اشتیاق داشته باشید قطعا می توانید در آن راه موفق شوید زیرا زمانی که علاقه باشد تمام مشکلاتی که سر راهمان قرار می گیرد به آسانی حل خواهیم کرد و برایمان سخت نخواهد بود پس اگر تصمیم به شروع کاری دارید با اشتیاق شروع کنید.

روغن سیاه دانه

سیاه دانه یک دانه ی بسیار ریز، سیاه رنگ و با طعم تلخ است که خواص و فواید بسیار زیادی دارد خواص روغن سیاه دانه برای مو، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و این خاصیت ها به جهت غنی بودن مواد معدنی و مغذی است، و برای سردرد های میگرنی، بیماری های قلبی و مشکلات ناشی از کم خونی نیز مفید است.

از سیاه دانه و روغن آن به روش های مختلفی از جمله مصرف خوراکی و موضعی استفاده می شود که در این مقاله قصد داریم به طور کامل در رابطه فواید و کاربرد های آن صحبت کنیم.

سیاه دانه علاوه بر مو برای پوست هم بسیار مفید است و حاوی مقادیری اسید های چرب ضروری است که خاصیت ضد سرطانی هم دارد.

امروزه به وسیله ی دستگاه هایی که از نظر ظاهری و نوع عملکرد شبیه به دستگاه های آبمیوه گیری هستند، روغن سیاه دانه گرفته می شود؛ البته قدرت دستگاه روغن کشی بسیار بالا تر از آبمیوه گیری ها است. در گذشته استفاده از این دستگاه ها سبب افزایش مصرف برق می شدند، که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دانش های نوین و مدرن این محصولات با کم ترین میزان مصرف برق فعالیت می کنند.

روغن شتر مرغ

این پرنده که توسط انسان اهلی شده است بزگ ترین پرنده ای است که در زمین وجود دارد و به دلیل مواد معدنی و ویتامینهایی که در بدن آن وجود دارد خواص درمانی بالایی دارد به طوری که از روغن شتر مرغ ارگانیک برای درمان گرفتگی عضلات، تسکین دردها و همچنین زیبا و جوان سازی پوست استفاده می شود علاوه بر این از پر آن برای تولید لباس و از گوشت آن برای تغذیه استفاده می شود. این روغن را برای اولین بار مصریها درست کردند و سپس با شناخت خواص آن تولید آن در همه جای دنیا گسترش یافت.

همان طور که گفته شد این روغن باعث سلامتی و شادابی پوست می شود و شرکتها و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در تولید محصولات خود از روغن شتر مرغ به عنوان ماده ی اولیه استفاده می کنند و از آن انواع کرمها، صابون روشن کننده، لوسیونها و مواد تقویت کننده پوست تولد می شود همچنین می توانید این روغن را به صورت ارگانیک تهیه کنید و هر شب قبل از خواب آن را روی پوست خود ماساژ دهید در اثر تکرار این کار خواهید دید که پوست شما شاداب تر خواهد شد و لک و جوش آن از بین می رود.

روغن فندق

شاید برای برخی از شما سوال باشد که روغن فندق چگونه تهیه می شود و یا قیمت خرید این روغن در مراکز فروش به چه صورت است؟ در اینجا قصد داریم ضمن توضیح نحوه تولید، خواص و کاربرد شما را با انواع و قیمت مناسب این روغن در مراکز معتبر آشنا کنیم.

می دانید که فندق یکی از دانه های خوراکی مفید است و در میان انواع مختلف آجیلها بسیار محبوب بوده که علاوه بر خام خواری مصارف متعدد خوراکی و صنعتی نیز دارد و از این دانه مقوی و خوشمزه فرآورده های مختلفی به صورت غذایی و درمانی تهیه می شود.

این روغن مغذی را با عمل پرس سرد توسط تجهیزات مخصوص از فندقهای بو داده به دست می آورند و این ماده حامل که بافتی نسبتا شفاف و رنگی مایل به زرد تا زیتونی دارد حاوی مقادیر بالایی از انواع ویتامینها، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید برای تقویت قسمتهای مختلف بدن به ویژه پوست و مو بوده و نوع خوراکی آن نیز مصارف غذایی دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه