رپرتاژ اگهی /

خوشمزه هایی که ثروت را به زندگیم سرازیر کردند

خوشمزه هایی که ثروت را به زندگیم سرازیر کردند
کدخبر : 43691

پول نیست که ما رو ثروتمند میکنه؛ مانع ثروتمند شدن ما ، مهارت های مالی و دانش مالی پایینه. این هوش مالی پایین هست که باعث میشه ما ثروتمند نشویم من بعد از دوران تحصیلم به کمک اساتید بزرگ در عرصه تجارت توانستم به تولید انواع خوراکی های لذیذ و خوشمزه که طرفداران زیادی دارد بپردازم و میلیاردر شوم.

خرمالو خشک

این میوه خشک به عنوان یک ضد التهاب برای سرما خوردگیهایی که با سرفه شدید همراه است توصیه می شود.

خرمالو خشک حاوی اسید بتولینیک کمیاب است که به دلیل توانایی آن در مبارزه با سرطان و جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی شناخته شده است.

برای درمان ضایعات پوستی هم می توان از میوه خشک خرمالو استفاده کرد. در واقع این میوه به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی عمل می کند.

این میوه همچنین برای پاکسازی بدن، دفع سموم و سم زدایی طبیعی بسیار عالی است. این باعث می شود که این محصول برای افرادی که می خواهند به رژیم غذایی سالم پایبند باشند ضروری باشد.

علاوه بر همه این خواص، ایمنی بدن به دلیل محتوای بالای ویتامین سی به خوبی تقویت می شود. این ویژگی سبب می شود تا خرمالوی خشک شده به حفظ سلامت حتی در هنگام تشدید بیماریهای ویروسی کمک کند.

خوشبختانه در دنیای خرمالو از شکل خشک هم می بینیم که ارزش غذایی خرمالو خشک به خوبی حفظ می شود.

در هنگام تهیه خرمالو خشک، ابتدا میوه ها را قبل از رسیدن کامل جمع آوری کرده و سپس پوست آنها را جدا می کنند.

آن را با طناب می بندند و در جایی که آفتاب خوبی بتابد، آویزان می کنند و می گذارند تا خشک شود. بعد از 3 تا 4 هفته خرمالو خشک شده آماده خوردن است.   

یک خرمالو خشک شده با وزن حدود 168 گرم، می تواند حدود 118 کالری انرژی برای بدن فرد تامین کند. همچنین، این مقدار از خرمالوی خشک شده حاوی 1 گرم پروتئین، 31 گرم کربوهیدرات و 0.3 گرم چربی است.

باکس ترشک

خرید اینترنتی باکس ترشک از طریق فروشگاه های آنلاین در کمترین زمان ممکن صورت می‌ گیرد به فروشگاه ها شرایطی را فراهم می‌ سازند که مصرف کننده ها می تواند بهترین انواع محصولات را با قیمت اولیه و کم خریداری کنند.

خرید اینترنتی باعث می شود که مصرف کننده برای این خرید بازه زمانی را هدر ندهند و از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

ترشک یکی از مواد غذایی سالم بوده که از انواع میوه ها به دست می‌ آید آن ها دارای ارزش تغذیه ای زیادی هستند و به عنوان تنقلات مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

برای تهیه این محصولات از بهترین مواد اولیه و بهترین میوه ها کمک گرفته می شود، این محصولات دارای خواص درمانی زیادی هستند و برای تقویت دستگاه گوارش استفاده می شوند آن ها باعث از بین رفتن اختلالات موجود در روده می شوند و سبب می گردند عمل دفع به راحتی صورت گیرد.

امروزه مردم به خاطر شیوع بیماری کرونا به خرید های اینترنتی روی می آورند و در این روش نیازی به حضور در محل خرید نبوده و مصرف‌ کننده از حضور در اجتماعات مختلف پرهیز می‌ کند.

این روش ها امروزه بسیار مناسب هستند و بدون آن که بازه زمانی صرف این خرید ها شود، اجناس درب منزل تحویل داده می شوند.

 

انواع مختلف تشک ها به صورت خانگی و صنعتی طراحی و تولید می شوند نوع خانگی این محصولات بسیار سالم بوده و هیچ گونه مواد نگهدارنده و اضافه‌ ای را دارا نیستند.

 

 برگ زرد آلو

کشور ایران به دلیل شرایط اقلیمی که دارد برگ زردآلو تازه و مرغوب را با بالاترین کیفیت و به صورت عمده کشت و پرورش می دهد که به دلیل متقاضیان زیاد این محصول، کارخانه و تولیدکننده های فراوانی در کشور تاسیس شد.

از این میوه ی تابستانی لذیذ علاوه بر خشکبار در دیگر محصولات و فروارده های غذایی می توان بهره مند شد. زردآلوهای خشک شده در بسیاری از بازارها از این محصول موجود است که اغلب افراد به صورت خشک شده همرا با آجیلهای دیگر برای پذیرایی یا میان وعده غذایی استفاده می کنند.

لواشکهایی که با زردآلو به صورت صنعتی یا خانگی تولید می شود که برای تمامی سنین از استقبال فراوانی برخوردار است. به دلیل اینکه این محصول در تمامی فصول یافت نمی شود و باید از خواص و ویتامین آن بهره مند شد به گفته ی پزشکان یکی از بهترین راهکار کمپوت زرد آلو می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه