رپرتاژ اگهی /

کنسانتره بنیان گذار زندگی من شد

کنسانتره بنیان گذار زندگی من شد
کدخبر : 43692

همزمان با شروع زندگی تازه متاهلی ام مشغول به فعالیت در حوزه کنساتره شده و عرض یک ماه فروش میلیاردی داشتم که وضعیت زندگی من را خیلی تغییر داد و توانستم برای عده ای کارآفرینی کنم، حال در ادامه بیشتر درمود این محصول خواهید خواند.

کنسانتره انگور سفید

داشتن رنگ روشن و ظاهر شفاف و یکدست از نشانه های دیگر کنسانتره انگور سفید می باشد، علاوه بر آنچه در بالا بیان شد، برای خرید کنسانتره انگور سفید و اعلا باید به میزان غلظت آن نیز توجه کرد.

به طور کلی گفته می شود که هر چه درصد بریکس کنسانتره میوه بالاتر باشد، مرغوب تر است، بریکس کنسانتره در واقع درصد قند موجود در آن را نشان می دهد و با درجه غلظت محصول نسبت مستقیم دارد، ذکر این نکته نیز لازم است که انتخاب و خرید کنسانتره با توجه به بریکس آن تا حدودی به نحوه مصرف این ماده خوراکی بستگی دارد.

توزیع کنندگان انواع فرآوری صنعتی میوه چون کنسانتره انگور سیب در بازار کشور به صورت گسترده ای فعالیت می کنند و روز به روز بر رونق کار آنها افزوده می شود.

سوای از آنچه تا بدین جا در مورد مصارف کنسانتره بیان شد، کنسانتره انگور سیب ، ارزش غذایی بالایی دارد.

کنسانتره هلو

برای تهیه کنسانتره هلو به ازای هر صد کیلوگرم هلو میزان پانزده یا بیست کیلو گرم آماده خواهد شد که شامل اسیدهای آمینه، کلسیم، ویتامین، مواد معدنی، کلسیم و دیگر مواد ضروری خواهد بود شاید فکر کنید کنسانتره و پوره میوه یکی است ولی میان آنها تفاوتهایی وجود دارد.

به طور کلی درهر دو آنها میزان آب موجود در میوه گرفته شده است که در نوع پوره محصولی که به دست می آید حالت جامد دارد ولی در نمونه کنسانتره مایع غلیظ حاصل خواهد شد به شیوه های مختلفی آماده می شود که اسانس و عصاره گرفته شده از میوه است در تولید آبمیوه بیشتر استفاده می شود ولی پوره خود میوه است که طی فرآیندی پوره و له می شود و برای کیک یا دیگر صنایع استفاده می شود پس با توضیحی که داده شد تفاوتهای موجود را دانستید.

کارخانه های فراوانی برای تولید محصولات خود اقدام به خرید کنسانتره هلو می کنند همچون کارخانه های تولید نوشیدنی، کیک و کلوچه، مربا و مارمالاد، لواشک و ترشک، بستنی به گونه ای که تولید این محصولات نیازمند کنسانتره میوه است و نبودن این محصول در تولید آنها نقص ایجاد می کند.

کنسانتره انار

مصرف کنسانتره انار همچنین بدن انسان را در برابر ابتلا به زخم معده نیز ایمن تر می‌ کند، یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز انار کمک به درمان سرطان پروستات در میان مردان و سرطان سینه در میان زنان می ‌باشد، همچنین شما اگر فردی هستید که از فشار خون بالایی برخوردارید بهتر است که انار را در برنامه غذایی خود بگنجانید تا از بیماریهایی نظیر حمله قلبی و سکته مغزی در امان باشید.

ابتدا انار را شسته و پوست بگیرید، سپس دانه های انار را در ظرف آبمیوه گیریی که دارید بریزید و اجازه دهید به خوبی له شود، سپس انار له شده را درون یک ظرف بریزید و در درون یخچال فریزر بگذارید تا منجمد شود.

بعد از این که مطمئن شدید کاملا یخ زده است ظرف انار را روی یک قیف قرار دهید و قیف را نیز روی یک بطری، حال باید مدتی زمان دهید تا انار منجد شده توسط حرارت عادی در حوا شروع به آب شدن کند و آبی که تولید می شود از طریق قیف وارد بطری شود، اگر می خواهید که کنسانتره انار شما غلیظ تر شود کافیست تا مایع به دست آمده را باری دیگر به همین روش منجمد و سپس آبگیری کنید، با این روش شما یک کنسانتره انار کاملا بهداشتی و خانگی را تولید کرده اید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه